23 Mayıs 2012

Lila Kutu`dan Çıkanları Denedim

Lila Kutu`nun Nisan ve Mayıs aylarındaki ürünlerinden bazılarını kullandım. Kutular elime ulaşınca hemen neler çıkmış paylaşıyorum zaten ama bazı ürünleri de bir süre kullandıktan sonra tekrar yazmak gerekiyor. İşte onlardan 3 tanesi...
Hamilton güneş kremleri


Hamilton Everyday Face: yüz için 30 faktor korumalı güneş kremi: Üzerinde şunlar yaıyor;

*yağ içermez ve gözeneklerinizi tıkamaz,
*normal, karma ya da akneye meyilli ciltler için uygundur,
*mat bir bitiş sağlar,
*parfümsüzdür.

Ben de üzerinde yazanlara katılıyorum. Ayrıca hafif renkli bir ürün ama kapatıcılık gibi bir özelliği yok tabiyki.   Yoğunluğu güzel, sürülmesi kolay ve parlama-yağlandırma yapmadı gerçekten. Bu ürünü sevdim. İnternette araştırısanız fiyatları 55-65 TL arasında değişiyor. Yüz için yağsız güneş kremi arayanlara bir önerim daha var. Ona da hemen buradan bakabilirsiniz


Vücüt için olan güneş kremine gelirsek,
Hamilton Optimal: 30 faktör korumalı ve üzerinde 4 saat boyunca suya dayanıklı olduğu belirtilmiş. Yapısı orta derecede. Ne çok sıvı ne çok yoğun. Bu ürün yağsız olmadığından hafif bir parlama bırakıyor ama doğal olarak. Fiyat aralığı diğer ürünle benzer.

Bir de ne zamandır bahsetmek istediğim bu ürün var. Açıkçası kutudan çıktığında pek sevinmemiştim ama kullandıktan sonra izlenimim değişti.

Dermosilver: Gümüş iyonlu sabun; Bu gerçekten farklı bir ürün. Kutusunun üzerinde yazanları özellikle çektim, yazanlara bakınca saça-yüze-vücuda kullanılabilir gibi anlaşılıyor. Önce kullanmakta biraz tereddüt ettim açıkçası. Hatta biliyorsunuz Aliminyum içerikli ürünler çok sakıncalı (anti persprant deodorantlarda ve roll-on larda sıkça kullanılıyor ve özellikle göğüs kanserinde, kanser hücrelerinde Aliminyum`a rastlandığı her yerde yazıyor. Gerçi hemen eklemek istiyorum ki; bir çok yerde bu Aliminyum`un kozmetik ürünlerinden geldiğine dair bir kanıt yok ama ben kullanmıyorum açıkçası. Gümüş`ü de duyunca, ben bir işgillendim ve kullanmadan önce biraz araştırdım. Ne mutlu ki gümüş iyonları hakkında bu tarz bir bilgi yok!

Ayrıca içim gene rahat etmedi ve Kimya bölümünden bir hocaya sordum. Hoca da, gümüşün insan sağlığına bir zararı olmadığını ama bakteri seçmeden bütün bakterileri öldürdüğünü söyledi. Yani bu da demek oluyor ki, yararlı bakterileri de öldürür. 

Neyse gelelim ürüne; ben bu sabunla yüzümü yıkadım 1-2 hafta. O kadar sevdim ki günde 2-3 defa yıkadığım oldu. Hani yüzünüze güzel bir maske uygularsınız da ışıl ışıl olur yüzünüz. Tam öyle bir etki bırakıyor her yıkamadan sonra. Bu ürünü kullanmaya başladıktan sonra cildim çok güzelleşti demiyorum ama yıkama sonrasında bıraktığı his ve görüntü çok güzel. Ayrıca elinizi bile yıkadığınızda, gıcır gıcır bir etki  bırakıyor. Kokusu da çok hoş. 

Ayrıca kutunun üzerinde yazan içerik bilgilerine bakın! Gayet doğal ve güzel şeyler yazıyor. Kutunun üzerinde organik etiketi bile var. Bu sabunun fiyatı 18 liraydı. Lila kutu`da satılıyor. 

Ama bu kadar iyi özellik bir arada olunca bu fiyat çok uygun geldi. Bu marka hakkında birazcık daha araştırmaya ihtiyacım var!

8 yorum:

  1. merhabalar :) çok hoş bi blogun var ben de bloguma beklerim :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyorum. Ben de özellikle makyaj bloglarına bayılıyorum :) Hemen bakıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Merhabalarrr:-)
    Yeni bkr gunes kremi almak istiyorum ve aklimda hamilton in bu 2 urunu var . Birisi hafif renkli oldugu icin gozum korkuyor acikcasi ustumu degistirirken filan fondoten gibi kiyafetlerime bulasir mi , yuzumu peceteyle hafif sildigimde peceteye gelir mi sorulari aklimda dolasiyor cunku avene renkli gunes kremi bunlara sebep olabiliyor. Ayrica ben suratima hic makyaj yapmiyorum agirlik yapiyor sanki nefes alamiyormusum gibi geliyor renkli olan agirlik filan yapiyor mu ? Bir de sivilcelenmeye gozenek tikanikligina nedem olabilir mi iksiinden biri :-)

    YanıtlaSil
  4. merhaba büşra
    krem renkli olduğu için azda olsa leke yapabilir ama makyaj malzemesi gibi yoğun bir renklendirme değil. O yüzden cildini rahatsız edeceğini de düşünmüyorum. Yapı olarak renksiz olan kremden pek farklı değil. Ben de sivilce yapmadı, bir kaç kişiden de dermatologlarının önerdiğini duydum, sorun olacağını sanmıyorum ama tabii ki herkesin cildinde farklı etki yaratabilir. Kesin yapmaz diyemem. Bence bu tarz tereddütlerin varsa renksiz olanını al, zaten renkli olanı kapatıcılık, renk eşitleme açısından fazla bir artısı. Aklında olsun; eczanemizde.com`dan alışveriş yapacak olursan bu kremlerin testerlarından iste, ben istemiştim 1-2 sefer göndermişlerdi.

    YanıtlaSil
  5. Aslinda eczaneye gidip sample urun isteyecektim fakat bizim gittigimz eczanede ne yazik ki hamilton yok . Baska eczanelerde sample urunlere mucevher gibi davraniyor sanki onlar bizim denemeiz icin firmalar tarafindam gomderilmemis urunler gibi . Hiccc ugrasmak calisanlarla yuz goz olmak istemedim internetten aldim ama gitti gidiyor dan aldim. Zaten pek renk vermiyormus hatta uzmani ciltle butunlesiyor demis ama bakalim memnun kalmazsam en kotu annem kullanir :-)

    YanıtlaSil
  6. eczaneler de kocaman kocaman kozmetikçiler de tester konusunda öyle sıkıntılara giriyorlar maalesef. Çok sinir bir durum. Umarım memnun kalırsın kremden

    YanıtlaSil
  7. Bugun 2. Surusum ve simdilik gayet memnunum. Boya iz cikarmadi hatta cildimde renk konusunda ufacik degsgklik olmdi sadece aydinlik gelmis gibi oldu cildime ki bu durum cok hosuma gitti. Simdi tek sorunum antalya gunesinde bu kremin yeterli gelmemesi dusuncesi gerci avusturalya sartlarinda spf 30 diye etiketlenmis ama sanirim bir dahaki ay spf 50 korumali bir krem daha alabilirim :-)

    YanıtlaSil
  8. memnun kalmana çok sevindim :) ahh Antalya ahhhh, çok özledim :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli