21 Mayıs 2012 Pazartesi

PİJAMA AŞKINA -OYSHO-

Şimdi hiç birbirimiz kandırmayalım daha birkaç sene önceye kadar evin içinde giydiklerimle yatardım ben. Hem üşenirdim pijama giymeye hem de birazcık gereksiz bulurdum. Meğersem benim hiç güzel bi pijamam olmamış da ondan öyle düşünüyormuşum :) Oysho`yu bilirsiniz, fiyatları azıcık yüksek olur. Hani bide pijama olunca, bildiğin yatak kıyafeti yani... Bi türlü o para verilmek istenmez. 

Benim Oysho maceram şu şekilde ilerledi; ilk başlarda "ayy burası pahalı bir yere benziyor" deyip içeri bile girmezdim. (Lise yılları) Daha sonra ara sıra girip bi bakmaya başladım, sonra "indirime girse de alsak" ve en son "Bunların indirime gireceği yok" deyip almaya başladım :) Şimdilerde bana hediye alacakları da buraya yönlendiriyorum :))

Neyse diyeceğim o ki, ne zaman ben o ilk pijama takımını aldım Oysho`dan, o gün bu gündür pijamasız yatamıyorum... E tabi gerisi de geldi pijama alışverişlerimin. Ama hep çizgi karakterli olanlardan alıyorum. Diğer modelleri gözüm görmüyor bile...









Bunlar da sevilmez mi ama şimdi ?

4 yorum:

pinkly dedi ki...

hepsi birbirinden şeker :))

ÖZGECAN dedi ki...

Öyle böyle değil :)) Tmm biraz abartıyor olabilirim ama bütün mağazayı almak isterdim :)

Adsız dedi ki...

en guzeli garfıeld bence

murat

ÖZGECAN dedi ki...

en güzel resmi eklemeyi unutmuşummm. Şimdi bi daha bak. Bence en güzelleri son resimdekiler :)