28 Mayıs 2012

Tecrübe ile Sabit #10 Toni&Guy Saç Düzleştirici ve Diğerleri

TONI&GUY  markasının müdavimi çok, ben de düzleştirici balmını denedim güzelmiş gerçekten. Ürünün tam adı Straight and Shine Smoothing Balm. Benim saçlarım düz ama birazcık gür olduğundan her zaman kabarık olur. Genelde düzleştirici maşa ile yaparım saçlarımı ama inanılmaz zamanımı alıyor, sadece kurutması bile uzun sürüyor.Aslında bu üründen çok fazla bir beklentim yoktu ama beklentilerimin üzerine çıktı.
Ürün düz teli saçları daha da düzleştirmek ve elektriklenmesini engellemek için. Sprey şeklinde değil balm şeklinde ve pompalı bir ağzı yar. Boyutu da gayet büyükçe. (200ml)

Saçlar ıslakken uygulanıyor ve durulanmıyor. Ben duştan sonra bu ürünü sürdüm ve maşa ile saçlarımı düzleştirdim, çok güzel bir yumuşaklık verdi, farkı hissedildi.

Başka bir seferde de, duştan sonra ürünü sürdüm ve saçlarımı düzgünce kuruttum. Normalde duştan sonra saçlarım o kadar çok kabarır ki, değil saçımı açık bırakmak sımsıkı toplasam bile güzel durmaz. Bu ürünü kullandıktan sonra sadece kurutup dışarıya çıktım :)) Reklamlardaki gibi "kurut ve çık oldu" çok sevindim. 

Bazı kızlar var biliyorum, duştan sonra saçlarına birşeyler sürüp kuaförden çıkmış gibi oluyorlar, ben öyle bir ürün bulamamıştım şimdiye kadar. "Kuaförden çıkmış" biraz iddalı olabilir o kadar da muhteşem değil ama benim devamını getireceğim ürülerden oldu. En güzel yanı da indirim sitelerinde bulunuyor sık sık. Ben Limango`dan 9.90`a almıştım.

Mevzu saç olunca eklemek istediğim 2 ürün daha var:
Saçımı boyamaktan bir süreliğine vazgeçiyorum ama uzunca süredir Loreal Excellence ile boyuyordum. Burada genelde kullandığım renkleri göstermiştim. Bu boyada kutunun üzerindeki resmi tutturmak çok zor, genelde daha koyu bir renk veriyor ama alırken bu şekilde düşünüp alınca sorun yok. Bu boyayı neden seviyorum ? Çünkü saçımı boyadıktan sonra normalden daha yumuşak oluyor saçlarım. Özellikle içinden çıkan şu saç kremini de kullanınca saçıma bakım yapmışım gibi oluyor. Bu boyadan bir şikayetim yoktu ama artık sürekli saç boyamaktan sıkıldım. Dibi azıcık bile gözükmeye başlasa gıcık oluyorum, kaşlar ile saçlar birebir aynı renk olmayınca gıcık oluyorum...vs  Gel gelelim karamel tonlarında saç rengini çok seviyorum ama bir süre boya yapmamaya karar verdim. Bakalım ne kadar sürecek. 

Bahsetmek istediğim son ürün de Dove Therapy; ısıya karşı koruyucu sprey: bu ürün TONI&GUY`ın aksine, tüm saça değil sadece saç uçlarına sıkılıyor. Dediğim gibi ben sık sık düzleştiriyorum saçlarımı. Haliyle kırılmalar ve yıpranmalar oluyor. Bu üründe sevdiklerim arasında. Elektriklenmeyi azaltıyor öncelikle. Isıya karşı koruyor mu bilemiyorum ama koruduğunu var sayıyorum :)

Sizin de "süper" dediğiniz saç ürünleri var mı? Bu aralar güzel bir şampuan arayışındayım. Nude markası takılıyor gözüme. Özellikle parabensiz olması dikkatimi çekti. Bir sonraki şampuan alışverişimi bu doğrultuda yapmayı planlıyorum. "Bu doğrultuda yapmayı planlıyorum" da ne resmi bir cümle oldu yaa :))

2 yorum:

Yorumlarınız değerli