1 Mayıs 2012 Salı

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM, SELÜLİT KRM VE FAR

Malum yaz geldi, yazlık alışverişlere başlandı, eksikler yavaş yavaş tamamlanmaya başladı falan ama benim gözüm bu kremdeydi ne zamandır. 1 alana 1 bedava kampanyası falan vardı onu kaçırdım. Belki ay sonu indiriminde yakalarım diye bir bakayım dedim. Yves Rocher`da ayın son günü bazı ürünlerde %40 indirim oluyor. %40 indirime girmemiş ama yine de fiyatı düşmüş bir miktar. Eski fiyatı 76 lira gibi birşeydi. 59 liraya düşmüş. Bu kadar bekletmek yeter, almanın zamanı gelmiştir dedim ve kaptım bir tane :)


Krem sadece selülit keremi değil aynı zamanda inceltme ve sıkılaştırma etkisi de varmış. Paket 150 ml, hafif bir yapısı ve rahatsız etmeyen hafif bir kokusu var. Daha önce de çok sefer belirttiğim gibi, şimdiye kadar kullandığım Yves Rocher ürünlerden memnun kaldığım için bu üründen de baya ümitliyim :) Zaten ürünle ilgili kendileri de çok iddialı...


Ama bu tarz ürünlerde en önemli şey düzenli kullanım. Onu da pek becerebilen bir insan değilim ama bu sefer denemek istiyorum gerçekten. 

Bu alışverişim sadece hedefe odaklı al ve çık şeklinde olduğundan başka şeylere pek göz atmadım ama görevli bayanın dikkat çekmesi üzerine bu farı aldım bir de.


Luminelle far 6 liraya düşmüş. Rengi çok tatlı geldi. Deneme imkanı olmadığından tedbirli davranıp 1 tane aldım ama eve geldikten sonra diğer renklerinden de alsaymışım keşke dedim. Kahve ve gri tonları da vardı.


Yapısı gayet güzel, gözde duruşu daha hafif, parmağımdaki kadar yoğu değil. Boyutu da çok küçük değil. 3,3g baya uzun süre kullanılabilir.


Son olarak makyaj çantası da hediyeydi :) Yves Rocher her ay bir hediye verir ama bu ay ki hediye gerçekten güzelmiş. İyi ki kaçırmamışım. Kocaman bir makyaj çantası. Bu çanta hediye kampanyası 6 m-Mayısa kadar devam ediyor. Bir süre sonra krem için "işe yarıyor" şeklinde tekrar yazmak dileği ile :)

5 yorum:

elif tuna dedi ki...

kremleri haklısın düzenli kullanmak gerek ben 1 yıllık düzenli kullanımlarım sonucu bayağı mesafe gittim selülitciklerimde evde stok halinde var yine başlamaya üşeniorumm

ÖZGECAN dedi ki...

Sonuç veriyorsa bende düzenli kullanıyım yaa. Bu arada bu kremlerde genelde sabah akşam kullanın yazıyor. Günde 2 defa kullanmakta çok zor yaa :(

ÖZGECAN dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
göksun :) dedi ki...

merhaba,
bu kremden ben de almak istiyorum, "acaba kullanan var mı" diye google'da dolaşırken sitenize rastladım.
gerçi daha 15 gün olmuş ama, memnun musunuz?
teşekkürler.

ÖZGECAN dedi ki...

Merhaba goksun .dedigin gibi kisa suredir kullaniyrn ama kremi surdukten sonra hafif bir yanma hissediliyo.yani ise yariyor ama henuz gozle gorulur bsy yok. Kimseyi yaniltmak istemem ana yves rocherin urunleri guzel oluyor. ise yariycagini dusunuyrm sahsen :)