15 Ekim 2012

LİLA KUTU EKİM: Almayan Pişman!

Lila Kutu geçen aylarda ki uyarıları dikkate almış olacak ki bu ay süper bir kutu geldi.


Görsel yine harika, bayram ayı olduğunu unutmuşum ben. O yüzden fazla bir beklenti içine girmemiştim.


Missha hemen gözüme çarptı tabiki :)


Herkesin pek beğendiği ama benim bir türlü cesaret edip alamadığım ama bir yandan da deli gibi merak ettiğim ürün. Missha BB krem. 21 numaralı tonu. Umarım kullanışlı bir renktir.  Ürünün 20 ml olmasını da çok sevdim. 


Moschino parfüm testeri ve 2 adet rare blossom ürünü; Birisi yüz için günlük bakım kremi , diğeri ise saç bakım yağı. Rareblossom ürünlerini de beğeniyorum. Fiyatları yüksek ürünler olduğu için deneme boylarını alıp almama konusunda karar veriyor.


Ve diğerleri de bu şekilde. Defnege diye bir markaya ait temizleme sütü. Rebul yasemin kolonyası ve Cosmed leke karşıtı krem. Bu krem de dikkatimi çeken ürünler arasındaydı. Tester ürünün etkisini anlamaya yarar mı bilemiyorum ama onu da deneyeceğim.

Ben bu ay ki kutuyu çok beğendim ve bir bahane bulamadım :) Siz ne dersiniz?

Lila Kutu aboneliği 19 lira bildiğiniz gibi. Onun dışında ben 1 sefer alışveriş yaptım ve ondan da memnun kaldım, onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz. 

6 yorum:

  1. ohh sevindim senin adına ben de biraz imrendim ama çaktırmıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir kutu benimki de gelecek işallah yarın..

    YanıtlaSil
  3. Ben bahane buldum :D 2 ay önce de rebul kolonya göndermişlerdi. Onun yerine farklı bir ürün olabilirdi. Kutudan çıkan ürünlerimiz aynı.

    http://alisverisdavetiyesi.wordpress.com/2012/10/15/lila-kutu-ekim-ayi/

    YanıtlaSil
  4. @serinus sen de bb krem vardı zaten canım :) en önemlisi o diğerlerini boşver :)

    @audrey: teşekkürler sen de güle güle kullan :)

    @özlem: olsun o kadar kusur artık. En azından farklı çeşidi :)

    YanıtlaSil
  5. ayladır lila kutu aboneliğinin açılmasını bekliyorum ve bu ay gelenleri inanılmaz kıskandım :((( bende istiyorummmmmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandir gelen en iyi kutuydu gercekten :)

      Sil

Yorumlarınız değerli