20 Şubat 2013

INGLOT: Köpük Fondöten

Inglot ganimetlerimden birisi daha... Geçenlerde alakası olmayan yolumu, ne yapıp edip bir inglot mağazasına düşürmüştüm. Aslında bir çıkartma daha yapma niyetim var ama bakalım :)


Mağazada tek tük kalan cilt ürünlerinden, inglot 201 köpük fondöten. Ürünün kutusunun üstünde AMC (advanced makeup components) yazıyor. Bütün ürünlerin üzerinde yazmayan bir ibareydi. Hal böyle olunca ben de advanced bir etki bekledim tabii ki ama...


Benim bir cilt ürününü almaya karar vermemdeki anahtar nokta mat olması oluyor genelde. Cildim çok yağlı olmasa bile, mat olmayan ürünlerle sorun yaşıyorum, görüntüsü hoşuma gitmiyor. Bu fondöteni de mat olduğu için beğenerek aldım.


Köpük fondötenler genelde mat ve hafif kapatıcılıkta oluyor. Inglot da bu tanımlama dışına çıkmamış. Kapatıcılığı cidden çok az, açıkçası advanced ibaresini de gördükten sonra daha fazlasını bekliyordum. En azından orta derecede kapatıcılığı vardır diye düşünmüştüm. Bunun dışında yine yapısından dolayı sürümü de oldukça zor. 

Ama tabi bu inglot`dan ziyade köpük fondöten olması ile ilgili bir durum. Bana göre kullanışlı ya da pratik bir ürün değil ama köpük fondöten meraklıları da çok var. Sanırım meraklısının seveceği bir ürün... 

İndirimle 20 lira civarında bir fiyata almıştım, bir de ürün içeriğinde paraben olmadığını da belirteyim unutmadan.


8 yorum:

  1. kopuk dıye almamıştım ındırımden ben ama bloglarda okudukça pısman oluyorum doğrusu :D

    YanıtlaSil
  2. yani tabii ki fiyatı düşünülünce güzel bir ürün ama köpük fondöten benlik değilmiş pek, boşver çok fazla bir kaybın yok bence :)

    YanıtlaSil
  3. Köpük fondotenlerden maybelline cok hosuma gitmişti bilginiz olsun:),


    www.zuhalvarol.com

    YanıtlaSil
  4. bu aralar ben de ne alsam az kapatıcı çıkıyor sıkıldım bu işten :)
    biraz kapatıcılık fena olmazdı aslında tam da aklımda inglottan bir şeyler sipariş etmek vardı kardeşime bulursa fondotenlerden de aldıracaktım..
    iyi oldu yazını okumam en azından elemiş oldum eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. köpükler iyi güzel ama çok kuruturlar cildi.. ben bir tek loreal di sanırım matte morphose köpük fondötenden çok memnun kalmıştım..

    YanıtlaSil
  6. @Zuhal Varol; evt aslında maybelline`in bazı ürünleri çok güzel çıkıyor, onu da denemek lazım

    @kozmetik deneyimler; off keşke o kapatıcılığa ihtiyaç duymasak :( Bence kardeşini gönderme imkanın varsa hiç vakit kaybetme. Cilt ürünlerinden kalmış olacağını sanmıyorum ama ruj, makyaj temizleyici, far vs. düşünebilirsin. Ben rujlarını ve makyaj temizleyicilerini beğendim. Bu arada geçen gün, diğer mağazaları kapatıp kalan bütün ürünleri Ankara mağazasında topladıklarını okudum bir yerde. Kabuki fırça falan bulmuşlar, belki o tarz bir şey de denk gelebilir.

    @audrey: evet o fondoteni ben de denemiştim. Arkdaşım çok severek kullnaıyordu, illa bunu da dene demişti :) ama onun da kapatıcılığı az gelmişti bana.

    YanıtlaSil
  7. ben kapatıcılığını beğenmiştim aslında ama başka fondöten ve daha çok da bb krem kullandığım için bu aralar elim hiç gitmiyor :/

    YanıtlaSil
  8. Renk eşitlemesi falan güzel de, benim yanağımda çok bariz kırmızı bir kaç leke var, onlar için yetersiz kaldı. Ben normalden daha fazla kapatıcılığa ihtiyaç duyuyorum sanırım :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli