11 Şubat 2013

INGLOT: Sleeks Cream 96 ve Lipstick 222

Geçen hafta Cevahir inglot`dan yaptığım alışverişi yazmıştım şu postta. Bütün aldıklarımı kullanmaya başladım yavaş yavaş. İlk olarak bu gloss ve ruju yazmak istedim çünkü ikisini de çok sevdim :)


Her zaman yaptığım gibi ikisini de açık pembe tonlardan seçtim. 


inglot sleeks cream 96 numara; tam olarak pamuk şeker renginde bir gloss. Yoğunluğu gayet güzel, sürünce vıcık vıcık olmuyor, güzel bir kıvamı var. Aplikatörünün uzun olması da sürerken kolaylık sağlıyor. Meyveli bir kokusu var. 




Dudağa sürünce rengi çok fazla belli olmuyor, hafif bir pembelik veriyor. Ambalajındaki kadar net bir pembe olmuyor yani. 


Daha önce inglot gloss denemiştim ama bu ilk rujum oldu. Sadece 1 tane ruj aldığıma çok pişman oldum. Açıkçası ruju, glossdan daha çok beğendim.


inglot ruj 222; mat, uçuk bir pembe. Rengini o kadar sevdim ki bir kaç gün üst üste sürdüm durdum. Bu rujda da hafif bir meyve kokusu var. Nemlendirmesi ve renk vermesi gayet güzel. Kalıcılığı da orta düzeyde. Ne çok kalıcı, ne de hemen çıkanlardan.


Fiyatları 13-14 lira civarındaydı. Bunları hemen yazmak istedim ki, mağaza kapanmadan gitme imkanınız varsa kaçırmayın diye.  Daha önceki yazıda da dediğim gibi, ruj ve gloss için çok fazla renk seçeneği vardı. Bir kısmı birmiş olmasına rağmen, bitmeyen renkleri de çok fazlaydı ve gördüğünüz gibi gayet hoş renkler vardı aralarında. Bence inglot`dan son demlerinde alınabilecek en mantıklı ürünler. Benim yakın zamanda bir daha gitme imkanım yok, olsaydı dayanamayıp 8-10 tane daha alırdım heralde. Neyse iyi ki yokmuş :)

Bu arada Markafoni bize son bir güzellik yapar belki diye, her gün kontrol ediyorum yeni kampanyaları. Olur da Inglot butiği açıldığını görür, duyarsanız haber verin please...

6 yorum:

  1. şu inglot indirimine bir ben denk gelemedim :S çok güzel renkleri özellikle gloss un şişesi harika :)

    YanıtlaSil
  2. bekliyorum bi sefer daha gelse markafoniye, alarm kurup kalkıcam sabah :)

    YanıtlaSil
  3. Bende son kampanyasından beri onun için bakıp duruyorum markafoniye.Güle güle kullan.
    Bloğumda küçük bir çekiliş düzenliyorum,Seni de beklerim.
    Makyajkelebeği

    YanıtlaSil
  4. MUTHİŞ!!! Gloss'a öldüm bittim!:) Güle güle kullan..:)

    YanıtlaSil
  5. @makyaj kelebeği: bir daha gelse ne güzel olur ya :)

    @nasli: :) klasik renkler ama tatlılar :)

    @Çağla Terzi: Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli