29 Nisan 2013

BENEFIT // The Bronze of Champions / Bronz makyaj kiti

Benefit`in bu minik dev kutularını çok sevdiğimi fark ettim. Daha önce de şu yazımda Go Tropicoral setten bahsetmiştim. Geçen hafta doğum günü şımarıklığımla bu seti babama ısmarlamış bulundum :p


Bronz ürünleri pek sevmediğimden ilk başta uzak durduğum bir setti fakat içindeki ürünleri inceleyince çok kullanışlı buldum. Zaten sadece hoola allık bronz odaklı.


Ürün miktarları, makyaj ürünleri için gayet yeterli bence. Bu setteki allığın/pudranın, lipglossun ve farların bile kolay kolay bitmeyeceğini düşünüyorum. 1 ürün parasına, böyle bir set almayı tercih ediyorum iki seferdir. Bu güzellik elime geçer geçmez fotoğraflarını çektim ama hemen dokunmaya kıyamadım. 


The Bronz of Champions`ın içinde; 
*1 ıslak far, 1 de toz far
*hoola bronz allık/pudra
*Whatt`s up stik aydınlatıcı
*They`r real maskara
*hoola lipgloss
*ve kaldırmayı unuttuğum tips etiketlerinin altında kocaman bir aynası bulunuyor.


Bir sürü ürünü aynı anda denemek için de iyi oluyor böyle kitler. Ben özellikle they`r real maskarayı merak ediyordum. Ürünlerin ayrıntılı yorumları da ilerleyen günlerde blogda olur diye ümit ediyorum.



Benefit`in bu iki kitini son damlasına kadar kullanıp, bitirmek ve en kısa zamanda yenilerine yelken açmak niyetindeyim :) Bir de bu ara son çıkan ürünlerden "Fake Up" gözaltı kapatıcısı var aklımda ama bakalım hayırlısı... Bu arada kozmetik alımı ile ilgili ciddi kararlarım var, artık her önüme geleni almamaya kararlıyım, hatta şu "project pan"olayına ben de girsem hiç fena olmayacak sanki...


12 yorum:

  1. benefitin setleri gerçektende çok kullanışlı oluyor yaz için güzel bir set seçmişsin güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
  2. @nasli: teşekkürler Nazlıcım :)

    @alya: aslında uzun süre "deneme boy ürünlere o kadar para verilir mi" mantığıyla bakmıştım ama hiç de öyle değilmiş, teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  3. bu sette benim de gözüm var içindekiler çok güzel gerçekten güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  4. Ilkkez gordm bu seti cok.hoş urunler varmış icinde güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. bu tarz setlere bayılıyorum ben de.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. Harika bir kitmiş bundan ablama bahsetmeliyim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  7. Farların rengi çok güzelmiş :) Ben de en yakın zamanda They're Real'a geçmek istiyorum maskarada, artık Estee Lauder'in canını çıkardım sanırım.
    İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  8. @gösde: bence alınmalı :) teşekkür ederim

    @kozmetik deneyimleri: benefit gizli hazine gibi, çok güzel ürünleri var :)

    @audrey: ben deee :) teşekkür ederim.

    @onorr: teşekkür ederim Onur, bahsetme bence direkt hediye olarak al :))

    @bengisu: henüz 2 sefer falan kullandım ama maskara beklediğim etkiyi yaratmadı bende :(

    YanıtlaSil
  9. güzel günlerde kullan =) gerçekten çok güzell =) ne kadara aldın ?

    YanıtlaSil
  10. @mavidünyam; teşekkür ederim :) 95tl sanırım, direk babama aldırdım, net bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Bu seti hep görüyorum ama almaktan geri çekildim hep. Bende ikidir benefitten kit ürünler alıyorum. Daha hesaplı oluyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli