7 Nisan 2013

PAZAR KEYFİ: Kitap/Kırtasiye

Pazar günleri konu dışı yazı yazmayı seviyorum sanırım. Bir süredir aldığım kırtasiye ürünlerini göstereyim size. Fotoğrafa bakması bile bana keyif veriyor çünkü...





Renkli dosyalar pek bir çocuksu kaçtı sanki ama napalım.. Angry Bird ıslak mendillerim nasıl amaaa :) Ben aşık oldum sanırım onlara :))


Kullanmadığım kalem kutumu da çok seviyorum. Evde masanın üzerinde öylece duruyor. 

 

İçinde bir kaç ıvır zıvır, bir de bana her zaman saflıkla karışık masumiyeti hatırlatan winnie kalemim.


Gördüğüm anda vurulduğum ve normalde vermeyeceğim kadar fazla para verdirttiğim (:p) kalem kutum ve hiç dolmayan defterlerin yanına eklenen yeni bir defter daha. 


Bu kalem kutusunu twitterda görmüştüm (kimin paylaştığını hiç hatırlamıyorum şu an. Sorry) Görür görmez aklıma takıldı, pahalı mıydı, değil miydi derken...


Diğer renkleri de pek tatlıydı...

Bir de bu minik kalem kutuları almıştım, geçenlerde instagram hesabımda paylaştığım ebay paketlerinin içinde bunlar vardı :) Bir mavisini bir de kırmızısını aldım ama onlar okulda kaldığı için fotoğraflarını çekemedim.


Linki de hemen burada bakmak isterseniz...


Ve son olarak "Tesla`nın Kutusu" ve istiklal temalı ayracım da dün alındı. Kitabı dergilerin birinde görmüştüm, alınacaklar listemdeydi. Dün d&r`ın orta standında görünce alayım dedim ama okumaya ne zaman sıra gelir acaba :( Bilenler bilir Tesla`yı ve hakkındaki spekülasyonları. Merak ettiğim insanların hayatlarından kesitleri, roman formatında okumayı çok seviyorum...

Herkese iyi Pazarlar....

6 yorum:

  1. çok güzellerr <3
    kalem kutu cidden pahalıymış :( ama secret garden'a bayıldım <3

    güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil
  2. Ama kalem kutuya bayıldımmm. :( Howl'un Yürüyen Şatosu'ndan bir sahne sanki. :) Güzel günlerde kullan hepsini. ^-^

    YanıtlaSil
  3. Angry Bird ıslak mendillerin nerden çok tatlılar hepsine bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @kontes; teşekkür ederim evt o kadar etmez ama çok hoşuma gitmişti, ben de pinokyo ile bu aldığım arasında gidip gelmiştim :)

    @audrey; çook teşekkür ederim :)

    @müge; teşekkür ederim :) office1store`dan (ben istanbul forum`dakine gitmiştim) aldım.

    YanıtlaSil
  5. Kırtasiye ürünlerine bayılan biri olarak hepsini beğendim. Özellikle kalemliğe bayıldım. Keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
  6. kırtasiye ürünlerini çook seviyorum teneke kalem kutusuna winnieli kaleme ve angy birdslü ıslak mendilleri çok sevdim :) bu arada banada beklerim daha yeniyim izleyicim olursan çok sevinirim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli