3 Mayıs 2013

CLINIQUE // Clarifying Pudra 02 Neutral

Geçenlerde Estee Lauder Double Wear fondötenden yazımda bahsettiğim Ykm indiriminden aldığım diğer ürün de Clinique Clarifying Powder`dı. Pudra ihtiyacım olmamasına karşın, %50 indirime ve Clinique`e dayanamadı bu bünye tabii yine.


Normal/yağlı/çok yağlı cilt tipleri için uygun görülen bir pudra. Diğer Clinique ürünleri gibi yağsız bir ürün. Makyaj sabitlemekten ziyade, renk tonunu eşitlemek ve ciltteki yağ dengesini sağlamak için bir ürün. Yani şunu demeye çalışıyorum; ba-yıl-dım... Neden derseniz;

Elimde hali hazırda 2 pudram vardı. Birisi Clinique mineral toz birisi de Sephora sıkıştırılmış pudraydı. Toz pudra çok fazla renk eşitlemesi sağlamıyor (tabii bu noktada iyi bir pudra fırçamın olmaması da etkili) ve kapatıcılığı oldukça az, sadece matlık ve makyaj sabitlemesi sağlıyordu. 

Sephora`nın kompakt pudrası ise, daha iyi kapatıcılık ve renk eşitlemesi sağlasa da, makyajın üzerine sürünce biraz ağır duruyor, gereğinden fazla ten makyajı yapmış gibi bir görüntü veriyordu. 



Clinique Clarifying pudranın makyajı sabitlemesi ve matlığı gayet güzel. Ben tamamen mat ürünlerden hoşlanıyorum, bu kadar matlığı sevmeyenler hoşlanmayabilirler belki. 


Makyaj sabitleme ve matlaştırma işini güzel yapacağından şüphem yoktu zaten ama kapatıcılığı beni şaşırttı. Ciltte ağırlık yapmadan, güzel bir kapatıcılık ve renk tonu eşitlemesi sağlıyor. Ben fondötene düşkün bir insanım, onun için sadece pudra kullanmak bana çok uzak bir kavram ama bu pudrayı tek başına da denedim bir kaç sefer. Sonuç gayet başarılıydı, fondöten kadar kapatmasa da, tek başına kullanılabilecek düzeyde...


Aynaya yakından baktığımda, fazla makyaj yapmışım gibi fazlalık bir görüntü de oluşturmuyor kesinlikle. Ambalajı gayet kullanışlı, yeterli boyutta bir aynası ve güzel bir süngeri var. Uygulama için başka bir aparata gerek duymadım. 


Kolumda görünümü de bu şekilde belirli belirsiz. Benim aldığım renk 02 Neutral. Clinique`in ürünlerinde 02-03 numaralı ürünler bana çok iyi uyuyor. Doğru renk tercihi yapmam da, ürünü bu kadar sevmemde etkili kesinlikle...


Elimde duruşu da bu şekilde, aslında parmağımı 1 kere sürmemle ürünün bu şekilde durması, örtücülüğü hakkında fikir veriyor. 11 g`lık ambalajda, fiyatı 90TL civarinda. Ben Ykm`den 43 TL`ye almıştım ama :) bu kadar sevince bir tane de yedek almak için gittim 2-3 gün sonra ama kalmamıştı. 

İçindekiler listesi de bu şekilde; 

Özet olarak; yağlı ciltlerin, tamamen mat görünüm sevenlerin, makyajı sabitlemenin ötesinde kapatıcılık da bekleyenlerin seveceği bir ürün.

Kuru ciltlerin, mat görünümden ziyade daha canlı, ışıltılı görünümleri sevenlerin ve "sadece makyajımı sabitlemesi yeterli, kapatıcılığa ihtiyacım yok" diye düşünenlere uygun olduğunu düşünmüyorum.


8 yorum:

  1. özellikle yazın matlaştırıcı bir pudra mutlaka lazım.. çok uygun fiyata da almışsın güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Cok guzel bir fiyata almissin canim :) ben pek pudra kullanmiyorum. Ama yagli bir cildim var, baslasam iyi olucak :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. peki çilleri,sivilceleri veya izleri kapatıyormu? birde en açık rengi kaç? keşke bileğinizde kapatıcılığını gösterseydiniz

    YanıtlaSil
  4. @audrey: teşekkür ederim, evt yazın bu çok işime yarayacak diye düşünüyorum ben de. Hem matlaştırsın hem de fondötenin ağır geldiği zamanlarda idare edecek beni.

    @Belle Amie: teşekkür ederim, ben de iyiki almışım dedim denedikten sonra :) kesinlikle kendine uygun bir pudra bulup başlamalısın :)

    @Ceyda:sonuçta ürün pudra, fondöten kadar ciddi bir kapatıcılık beklememek lazım kaldı ki çoğu fondöten çilleri kapatmaz ama yine de ben yara izi, çil üzerinde vs. denemediğim için kesin bir şey söyleyemem. Bileğimde de göstermiştim ayrıyca :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel anlatmışsın:) Ben de çok memnunum bu üründen! güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. @Feyza Ketenci: Teşekkür ederim, beğenmene sevindim. Sen de güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  7. Pudrasını ve allığını kullanıyorum. Allık da pudra kadar düzgün sürülüyor, hiç uğraştırmadan eşit bir şekilde dağılıyor ve özellikle pembe tonları harika=)

    YanıtlaSil
  8. @akıl sepeti: Clinique allıklarını keşfedemedim daha :) en kısa zamanda denerim :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli