22 Temmuz 2013

HAFTASONU İNDİRİMİ: Gratis ve Watsons

Hafta sonu hem Gratis`de hem de Watsons`da indirim vardı bildiğiniz gibi. Başta Gratis`e gitmeyecektim, yakın bir mesafede olmadığı için biraz üşendim, para da harcamayayım falan derken, Pazar akşamı kendimi Gratis`de buldum nası olduysa :) Giderken de "bu saatte pek bir şey kalmamıştır" diye düşünüyordum ama the Balm standı ve Essence`in me&my icecream koleksiyonu olduğu gibi duruyordu.  


Kendime hakim olarak sadece bu kadar aldım!

Bee Beauty Vanilla&Cheese Cake vücut peelinginden sadece 1 tane kalmıştı. Bloglarda methini pek duyduğum için, ambalajının hafifçe bozulmuş olmasına bile aldırış etmeden attım sepete hemen. 13TL normal fiyatıydı...



Dediğim gibi The Balm standı olduğu gibi duruyordu üstelik Instain allıkların 4 çeşidi de vardı. Hepsi birbirinden güzel gibi geldi bana. 2 tane almaya niyetlendim bir ara ama bir sonraki indirime de alacak bir şeyler kalsın dedim. 

The Balm her zamankinin aksine %50 indirim değil, 1 alana 1 bedava yapmıştı. Bu hamleyi beklemiyordum Gratis`den açıkçası ama zaten almak istediğim 2 ürün olduğu için (ve şansıma 2`sinin de fiyatı aynı olduğu için) benim açımdan pek fark eden bir şey olmadı. "Put a lid on it" far bazı ve Instain allık 27TL


Laligne saç kremleri, Gratis`in Almanya`dan ithal ettiği bir marka. Normalde fiyatları çok uygun olduğu için yüzüne bakmazdım açıkçası ama geçen sefer arkadaşım almıştı bana, o şekilde denedim ve baya hoşuma gitmişti. Ön yargılı olmamak lazım arada. Normal satış fiyatı 3.45TL


Gratis ve Watsons`da Maybelline ve Loreal`de 2. ürüne %50 indirim vardı ki en acımasız indirim şeklidir kendisi. Aynı fiyatlı 2 ürün almayı başarabilirseniz %25 indirimden faydalanırsınız maksimum ve 2 ürün almaya mecbur kalırsınız ama cümlenin içinde geçen %50 hep aldatıcı olur, illa alırsınız :)

Gratis bu indirimin haricinde de ellerinde tek tek kalan bazı Maybelline ve Loreal ürünlerine direk %50 indirim yapmıştı.  Maybelline eye studio farı ve ruju o şekilde aldım. %50 inmiş fiyatları üzerinden 2.`ye %50 indirimde yaptı kasada. Oldukça uyguna geldiler yani. İkisinin de indirimsiz fiyatı 18-20TL arasında.


Benri kare pamuklar olmadan makyajımızı çıkaramayacağız nerdeyse, hepimiz çok seviyoruz sanırım. arada başka markalara bakıyorum ama gereksiz pahalı olduğunu görünce vazgeçiyorum. Ah bir de şu pamuk paketlerinin standartlarını tutturabilseler, bir paketten ince bir paketten kalın çıkmasa ne güzel olacak. Normal fiyatları 3.45TL

Watsons`a da uğradım tabii, başta dediğim gibi Gratis`e gitmeyecektim, o yüzden Watsons`dan birazcık da laf olsun diye aldım bunları...


Maybelline Color Tattoo farlar malumunuz çok güzeller. Bu ışıltılı pembe tonu da harika bana göre. Yine mavi eye studio farı da 2. ürün indiriminden faydalanmak için aldım. Toz farın da pigmentasyonu gayet iyi, sevdim. Mavi far 18TL, color tattoo far 15TL civarında.


Ve son olarak da bolca ismi geçen Loreal`in yeni kalem rujlarından aldım (Glam Shine Balmy Gloss). Baya bi baktım bunlara alayım mı, almayayım mı diye. Ne zamandır Loreal`den bir şey almıyordum. İndirimsiz fiyatlarını oldukça yüksek buluyorum hata bu rujları da sırf 2. ürün indirimi olsa almayacaktım sanırım ama %25 indirimdeydi zaten. bunun üzerine 2. ürün indirimi olunca 2 ruj 33 TL`ye geldi. 


Henüz 2-3 sefer kullandım, renklerini çok sevdim fakat kalıcılığı pek yok. Yine de tipleri çok tatlı, Clinique`in chubby`lerine (ama intense olanlara değil asla) iyi bir alternatif olabilir. Bu arada kalem rujlardan bahsetmişken; mağazada elime denediğim Max Factor`ün kalem ruju bir kaç saat elimde kaldı (elimi 2-3 kez yıkamama rağmen) Onlar da bir indirimde denk gelirse mutlaka denenmeli.

Benim indirim faslım böylece bitti... Özellikle the Balm`dan aldıklarımdan çok memnumum bu sefer :) Siz neler aldınız, bulabildiniz mi allıkları ??


9 yorum:

  1. güle güle kullan yine toparlamış gelmişsin mağazaları :)
    glam shine kalemlere ben de az önce baktım watsonstan ama çok simli geldi chubbyler gibi doğal durmuyor sanki 4 tester vardı seninkiler nasıl?

    YanıtlaSil
  2. @kozmetik deneyimleri: dayanamadım aldım yine bir sürü şey :) evet rujlar azıcık simli, ben de sevmem simli rujları ama çok rahatsız etmedi beni. Çok ışıl ışıl durmuyor.

    YanıtlaSil
  3. Maybelline Color Tattoo Pink ten 1 tane de ben kaptım.% 50 ile de Permanent taupe u kaptım. Mutluyum. Güle güle kullan çok güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
  4. Aldıkların çok güzel canım.Güle güle kullan.Glam Shıne rujları çok sevdim ben.Hatta bugün yazdım.Eminim sende beğenirsin :)

    YanıtlaSil
  5. canım aklıma bişey takıldı loreal balmyler nasıl ikisi bir 33tl oluyor? :(( tekinin fiyatı zaten 30tl, ikincisi %50 olduğu için ikisi 45tlye geldi bana, fişi duruyor hala.

    YanıtlaSil
  6. maybelinne yeşil ikili farın numarası nedir?

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan rujlar yoğunlukta:) Tattolardan bir ben kapamadım 2 şey almak istemediğim için kötü oldu bu indirim benim açımdan :/

    YanıtlaSil
  8. @sedauzun: bende o rengi almıştım aha önce :) teşekkürler sen de güle güle sür

    @makyaj kelebeği: teşekkür ederim :)

    @ceyda: Watsons`da rujlar indirimdeydi zaten. 22TL`ydi tanesi. İkincisi de 11 tl`ye geldi. Gratis`de evt 30TL`ydi tanesi senin dediğin gibi.

    @selin: Yeşil far 51 numaraymış

    @madame kokoş: teşekkür ederim, haklısın 2 ürün almaya zorlamak hoş değil. Ben de loreal ve maybelline`in 2. ürünlerini sırf kampanya diye aldım, normalde almayacaktım :(

    YanıtlaSil
  9. keşke 27 tl ye instainden bir allık daha alsaymışın tam olacakmış :-))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli