30 Temmuz 2013

KIEHLS // BB Krem/ Light

Kiehl`s Actively Correcting & Beautifying BB Cream, 62TL, 30ml
Her gün olmasa da yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum bu BB kremi. "Yaz geldi BB`lere geçelim!" modunda değilim aslında pek. Fondötenimle hala mutluyum ama fondöten stoğum azalıp, BB krem stoğum giderek artmaya başlayınca bu kremi her güne kullanmaya başladım.


Kiehls` ürünleri garip bir şekilde mutluluk veriyor. Son zamanlarda sıkça ve güzel şekillerde lanse edilmesinden mütevellit, "iyi bir ürün aldım" hissi yaratıyor bende...



* En önemli özelliği SPF 50 +++ güneş koruma özelliği bana göre. Bir çok BB kremde daha düşük değerlerde oluyor. UVA/UVB filtreleri de önemli.

* İçeriğinde C vitamini olması yani cildi düzeltmeye, yenilemeye yardımcı bir ürün olması da diğer güzel yanı. Ürün tanıtımında "klinik testlere göre kullanıcıların %82`sinin, 4 haftalık kullanımda renk tonu farklılıklarında düzelme" yaşadıkları belirtiliyor. Ben henüz bu kadar süre düzenli kullanmadım ama bu hafta itibari ile her gün kullanmaya başlayacağım. Çok büyük bir beklenti içine girmemek ile bir miktar iyi geleceğini de düşünüyorum.


* Ürünün ambalajı oldukça pratik ve küçük. Hatta birçok krem gibi 30ml olmasına rağmen benim gözüme daha küçük gözüküyor, hemen bitecekmiş gibi geliyor.

* Kıvamı yoğun sayılır, akışkan değil. Bu sebeple de kapatıcılığı hiç fena değil. Ben ekstra fondötene ihtiyaç duymuyorum. Orta bir fondöten kadar kapatıyor.



* Benim aldığım renk orta ton olan "light" rengi. Bir koyusu ve bir açığı da mevcut ama, çok açık ya da çok koyu tenlilere tavsiye ettiklerini söylemişlerdi. Benim açığa yakın orta tenime uydu aslında ama sadece bana gereğinden fazla bej tonlu gibi geldi.

* Üründe "oil- free" ibaresi bulunmuyor, benim özellikle dikkat ettiğim noktalardan. Yağlı ürünleri sevmememe rağmen, rahatsız edici bir yağlı his bırakmıyor.

* Sabah kullandığımda üzerinden pudra ile geçtiğimde, akşam üzerine kadar kalıcı oluyor, akşam üzeri yeniden sürme ihtiyacı hissediyorum, güneş korumasını da yenilemiş oluyorum. Sevdiğim diğer bir yanı da, homojen bir şekilde kolayca uygulayabilmem. Aynaya bile bakmadan, elimle yüzüme sürdüğümde genellikle iyi yayılmış, fondöten gibi iz bırakmamış oluyor.


Sevmediğim yanlarına gelirsek;
* Renk tonu ile alakalı olsa gerek, cildimde biraz donuk durduğunu düşünüyorum. Yani şöyle aydınlık bir cilt sağlamadı bana. Bu yüzden tam da içime sinerek kullanamıyorum. Belki bir açık rengini de alıp ikisini karıştırıp kullanmam daha iyi sonuç verebilir ama şimdilik öyle bir niyetim yok. Bitene kadar bu ürüne devam!


* Bir de kokusu var hoşlanmadığım, tarif edemediğim garip bir kokusu var. Sürdükten sonra rahatsız etmese de güzel değil! Daha güzel kokmasını ya da en azından kokusuz olmasını tercih ederdim.

Genel olarak güneş koruma faktörünü, kıvamını, kapatıcılığını, C vitamini ilavesini ve ciltte düzeltme vaadini sevdiğim ama kokusu ve rengi konusunda az da olsa şikayetçi olduğum bir ürün oldu. Artıları, eksilerinden oldukça fazla gibi, bu yüzden denemeye değer bir BB krem olduğu düşünüyorum.

Siteden incelemek ve benim gibi telefonla sipariş vermek isterseniz; Kiehls



10 yorum:

  1. açıkçası benim de denemek istediğim ürünlerin başında geliyor.telefonla sipariş vermeyi düşünüyordum fakat rengi yüzümde nasıl durur diye endişe içerisindeydim.madem çok açığı var o zaman bana uyar:)

    YanıtlaSil
  2. Gozune kestirdigin baska bi urun siparis ederken 2 renginin de testerini isteyebilirsiniz. Ya da sadece bb nin testerlarini da isteyebilirsiniz. Kargi ucredi 3 lira gibi bsy tutuyor. Ya da begenilmeyen urunu degistirdikleri geri iade kabul ettikleri de soyleniyor :)

    YanıtlaSil
  3. Sample boyunu denedim light bana koyu gelmişti. Fair benim rengim. Açıkçası elimde çok ürün var ama aklım hep kiehlsda. Sanırım alıcam aklımda kalacağına yanımda dursun:)

    YanıtlaSil
  4. ahh ahh hepimizin bahaneleri aynı :) ama bence de al ;)

    YanıtlaSil
  5. Icerikte nylon ve slikon yaziyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiehls daha temiz icerikler yapsa tadindan yenmeyecek!

      Sil
  6. Cok guzel bilgi vermissiniz..youtube kanaliniz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler :) sadece blog var! Snapchat ve instgram hesaplarimi daha aktif kullaniyorum ama blogdan :) hepsinde kullanici adim "modamasallari"

      Sil
  7. Ciltte parlama yapmayan kapatıcı güneş ürünü istiyorum. kızarıklık var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shiseido'nun gunes serisindeki likit fondoteni cok basarili (mavi sisede)

      Sil

Yorumlarınız değerli