10 Ağustos 2013

ALIŞVERİŞ // Cloud10 Macerası

Cloud10 ne zamandır bakınıp durduğum ama alışverişi hep ertelediğim sitelerden birisiydi. Küçük birşey alıp, ortalama 8-9 euro kargo parası ödemek istemediğimden, birkaç parça alınca da, toplam meblayı riske atmaya kıyamadığımdan düşündüm bu kadar sanırım.  Yine de sosyal medyada herkesin siparişinin sorunsuz geldiğini sık sık okuyunca dayanamayıp aldım!


Sleek i-divine Candy koleksiyonun far paletini, Sleek allığı, yine Sleek Bb kremi ve çok istediğim Real Techniques Duo Fiber Limited Edition fırçaları aldım. Hepsi 49€ tuttu ve aldığım gün % 20 indirim kodu vardı. Boylece kargo parası odemedim gibi birşey oldu. 


Ürünler yurtdışından çok çabuk geldiler, yaklaşık 4-5 günde ama ptt kargo sağolsun beni birhayli uğraştırdı. Sitenin de bana başkasının kargo takip notunu vermesi üzerine tuz biber ekti. Birkaç gün yanlış kargoyu takip ettim internetten, benim kargom neden alakasız şehirlerde dolaşıyor diye sinir olduktan sonra, yanlışığı fark edip, site ile tekrar irtibata geçtim. Daha sonra kendi kargoma ulaşmak için, iş bilmez ve saygısız tavırlı bir sürü ptt çalişanı ile muhattap olmak zorunda kaldim. Mesela birisi "Buraya yurtdışı kargosu gelmez" derken birisi "x postanesindedir heralde, öyledir demi Memet abiii?" dedi. İşini doğru düzgün yapmayan insanlardan nefret ediyorum. Muhabbeti daha da uzatmak istemedim ama daha tatsız ve hadsiz konuşmalarda geçti bu birkaç gün içinde.


Aldıklarımı da şöyle bir göstermek istedim. Bir müddet kullandıktan sonra daha ayrıntılı yazacağım. 


Sleek ürünleri orta kalitede, pimentasyonları fena değil ama bu palet çok renkli geldi bana sanırım. Alırken değişik renkler olsun diye düşunmüştüm ama aralarında bazı renkleri hiç kullanacağımı sanmıyorum. 



BB kremin rengi de inanılmaz derecede koyu çıktı. İnternetten alınan ten ürünlerinin rengini tutturmak güç tabii ki ama, ürünün satıldığı sayfada gösterilen renkle en ufak bir alakasi olmaması beni üzdü. Aldığım renk light02'di. Neredeyse sakız gibi beyaz gösterilen bir ürünün ancak melezlere uyacak kadar koyu bir renk çıkmasına şaşırdım. Hiçbir şekilde değerlendiremeyeceğim bir ürün oldu maalesef.


Paketin peşinden o kadar çok koştum ki beklentilerim daha yüksekti sanırım.  120 liraya mac'den aheste aheste alışveriş yapıp 2 parça ürün alsam daha mı iyi olurdu acaba diye düşünmedim değil açıkçası! Bir sonraki alışverişimde biraz daha dikkatli davranmayı düşünüyorum. 





12 yorum:

  1. canım palet çok kötü ya.O renkler ne öyle.BB krem de çok koyu.Satabilrisin yahutta çekilişine filan koyabilirsin ilerde.netten alışveriş şans işi bence .olsun 120 lira çok da büyük para değil

    YanıtlaSil
  2. Bb kremi kullanmama imkan yok haklisin, palet de cok icime sinmedi ama kendi begenmedigim ya da acip denedigim seyi blogdan hediye etmiyorum. Belki ilerde blog satisi yaparsam oraya koyabilirim

    YanıtlaSil
  3. Renk olarak paletin renkleri sahane ama pek kullanilabilcek renkler degil ama civil civil cok tatli duruyor. Bb krem ise tam facia gbi gozukuyor.:)

    YanıtlaSil
  4. Palet bende var aslında bende pek renkli göz makyajı yapmıyorum ama iyi ki almışım bu paleti. Renkleri gerçekten çok güzel çok sevdim ben ve orda öyle fazla renkli gözükse de gerçekten çok güzel duruyor ^_^ Arkadaşımla aldım sipariş ona gitti 4 iş günü içinde gelmişti elimize sana böyle olmasına üzüldüm :/ Koyu renkli fondöten ve bb krem için sanırım en iyi şey beyaz fondöten alıp karıştırıp kullanmak. Güzel günlerde kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil
  5. en azından içinde kalmamış alıp denemiş olmuşsun, daha sonraki alışverişlerinde daha dikkatli olursun dediğin gibi, üzüldüm ama gerçekten pek yüzünü güldürmüş gibi değil alışverişin.. güzel günlerde kullan yinede :)

    YanıtlaSil
  6. @Balbocegi ile Kozmetik: Ben de o tatli goruntusune kanmistim alirken :)

    @Ceren Esin: ptt'den yana sanssizligim oldu. Bazi bolgelerde duzgun calisiyorlar sanirim ama ben bulundugum yerde hep sorun yasiyorum. Palette kullanabilecwgim renkler de var, pigmentasyonlari da guzel ama benim beklentim daha yuksekmis demekki :)

    @Sumeyye Ozcan: haklisin pek guldurmedi :( bir de o ptt ile ettigim kavgalari ve attigim sikayet maillerini dusununce... neyse ama almasaydim cok icimde kalacakti Sleek'ler ve fircalar

    YanıtlaSil
  7. Paletin renklere bayıldım açıkcası tam benlik bende genelde canlı tonları sevdiğim için paletin tonlar şahane diyebilirim.:)
    Sleek bb kremden geçen sene almıştım ve skaladaki en açık rengi sipariş etmiştim.
    Tabi netten swatchlara bakarak almıştım ve benim aşırı beyaz tenime tam olmuştu.
    Yapısıyla, duruşuyla çok beğendiğim bir ürün keşke tenine rengi uysaydı.:/

    YanıtlaSil
  8. @melal: bb'nin yapisini ben de begendim ama netten swatchlara bakmaya usendim :) neyse saglik olsun artik

    YanıtlaSil
  9. Ben de allık almıştım sleekten. Pek beğenmedim bu markayı olsa da olur olmasa da olur benim için. Siteden RT fırçalar dışında alınacak pek ürün yok aslında. Güzel günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım bb krem koyuymuş kontur amaçlu kullansan olmaz mı? yanaklara falan toz üründen daha güzel gölge yapıyor sıvılar
    palet renkliymiş gerçekten daha güzel paletler var sleekte
    fırçaları ise cooook merak ediyorum yorumlarını bekliyorummm

    YanıtlaSil
  11. bb kremi kontür için kullanabilirsin belki ^^

    YanıtlaSil
  12. @zuhal gundogdu: katiliyorum sana, sleekler pek memnun etmedi beni de. Rt forever :)

    @kozmetik deneyimleri:fircalari yazicam canim, daha kullanisli paletler vardi ama iste candy koleksiyonunun renkli kutusuna kapildim sanirim :)

    @adsiz: gunluk makyajda cok konturle falan ugrasmiyorum acikcasi ama olabilir tabii

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli