3 Nisan 2014

Project Pan Nisan 2014

Project Pan olayını blog okuyanlar bilirler ama bilmeyenler için; "belirlenen ürünleri bitirme" diyebiliriz sanırım. Benim okumayı çok sevdiğim yazılar olmasına rağmen, bu güne kadar yapmayı düşünmemiştim. Fakat çekmecem artık görmek istemediğim ürünlerle dolmaya başlamış, onlardan kurtulmak istiyorum öncelikle.


Yukarıda gördüğünüz ürünlerin hepsini bir araya toparladım, ön sıralara çıkardım. En kısa zamanda hepsini kullanıp bitirmeyi düşünüyorum. Bu aralar kozmetik almamaya çalışıyorum, hatta 30 Haziran`a kadar almama gibi bir sözüm vardı ama tutamayacağım sanırım :/ Neyse öncelikli olarak şunlardan kurtulmaya odaklanıyorum...


Gloslar; Clinique, Mac, Rimmel London, Loreal ve Nars --> Üniversite döneminde sürekli gloss kullanmama rağmen şimdilerde hiç hoşlanmıyorum. Güzelim Nars Orgasm`a bile elim gitmiyor bir türlü. Gördüğünz glosslar içinde Rimmel ve Nars oldukça dolu, diğerlerini de birkaç sefer kullanıp atmayı düşünüyorum artık. 

Kalem Rujlar; Max Faktor, Clinique --> İkisini de çok seviyorum aslında ama Max Factor`ü sürekli açması zor geldiğinden, diğeri de çok az renk verdiğinden kıyıda kalmışlar. Max Factor neyse de Clinique`i çantama attım, gün içinde nemlendirici niyetine süreyim de ruj standımda yeni bir ruja yer açılsın :D ||Bu ay doğum günüm var, kendime hediye alma alışkanlığım vardır. Şu an güzel bir MAC alışverişi var aklımda ama bakalım hayırlısı ;) ||


Clinique City Block Sheer; 25SPF`li renkli ve yağsız güneş kremi. 40SPF olan versiyonunu daha çok seviyordum ama bunu da severek kullanıyorum. Neredeyse tamamına yakını dolu. SPF`li fondöten, SPF`li nemlendirici, CC krem BB krem bir sürü şey olunca bu kenarda kalmış maalesef.

Clinique Stay Matte Fondöten; bunun da neredeyse tamamına yakını dolu. Yapısını çok sevmiştim, mat, tam benlik bir fondöten ama kapatıcılığı her zaman kullandığım Anti-Blemish`e göre daha düşük. Blog satışı yaparsam oraya mı koysam diye de düşünmedim değil.

Kiehl`s BB Krem; çoğu kişinin çok sevdiği krem bana uymadı nedense. Kokusunu sevemedim, bir de renk tonunu. Annem kullandı bir süre, dibinde az birşey kalmış, bunu da birkaç kez kullanıp atacağım.

Benefit Hello Flawless Fondöten; çok uzun zamandır duran bir deneme boy. Yine yapısı çok güzel ama kapatıcılık yok gibi. Daha fazla çekmecede bekletmeye gerek yok. 2-3 sefer kullanıp atmalı.

Bobbi Brown Natural Finish Long Lasting Fondöten; yine yine yine yapısı harika ama kapatıclığı bana az gelen fondötenlerden. O yüzden bunun içine bir miktar da Estee Lauder Double Wear karıştırmıştım, daha kullanılabilir oldu benim için. Şişenin dibinde az miktarda kaldı. 1-2 hafta içinde onu da tüketmeyi planlıyorum.


Maskaralar; daha nicesi var, ne ara birikiyorlar anlamıyorum. Rimmel Scandalseyes; Watsons`ın hediye paketinden çıkmıştı, bana hiç uymadı. Ne uzattı, ne dolgunlaştırdı. Clinique High Lengts`i çok beğeniyorum, bu bitince tam boyunu alabilirim. Avon Mega Effects`de gayet güzel ama hem kullanımı zor, hem de çok zor temizleniyor diye bir an önce kurtulmak istiyorum.

Tha Balm Frat Boy allık; Nars`lar gelince köşede kaldı zavallım. Bitirmek imkansız ama bu aralar öne çıkarıp biraz daha sık kullanmayı planladım. Bu hafta 1-2 defa kullandım, hatırladığımdan daha güzelmiş. 

Bakalım ilk Procet Pan denemem olumlu sonuç verecek mi ? 1 ay sonra yazıyı yineleyip neleri bitirebildiğimi de yazarım umarım...

Bu arada bu ürünleri elimden çıkardıktan sonra, özellikle ten ürünlerinde daha dikkatli ve az alışveriş yapmaya karar verdim. Çünkü 3 gün o fondöteni kullanmak, 5 gün bu kremi kullanmak benim cildime hiç iyi gelmiyor. Hatta sanırım Clinique Anti-Blemish dışındaki tüm fondötenler, BB-CC kremler bana iyi gelmiyor. Bir yandan da hep aynı ürünü kullanmaktan çok sıkılıp, yeni çıkan ürünleri denemek istiyorum ama nikah öncesi kullandığım ten ve cilt bakım ürünlerinin rutinini bozmasam iyi olacak. Bu durumda Clinique Stay Matte fondötenle, güneş kremini blog satışına koysam, kalan 3 taneyi kullanmak için de biraz daha beklesem iyi olacak sanırım.

3 yorum:

  1. Clinique Stay Matte fondötene elim gidip geliyor şu ara. Cilt tipimiz birbirine çok benziyor.
    Clinique anti blemish fondötenden beri elim başka bir şeye gitmiyor.
    SPF alerjim olduğunu anladığımdan beri zaten düzgün içinde spf olmayan günlük kullanımlık fondöten bulmak zor olmuştu ama serisiyle birlikte kullanınca cildimde olumlu sonuç aldım.
    Umarım project pan'in istediğin gibi sonuçlanır. :)

    YanıtlaSil
  2. doğru söylüyosun, ben de maske tonik temizleme köp. vs hepsini düzenli kullandığımda iyi oluyordu. Şimdi sen söyleyince hatırladım bi kere daha. Ben toniğini ve maskesini daha düzenli kullanmaya başlayayım. Anti-blemish fondotenden başka fon. de karıştırmayayaım araya

    YanıtlaSil
  3. Ha gayret cnm. Bende ppan a basliyorum ama bir turlu beceremiyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli