24 Haziran 2014

Makyaj Favorilerim, Haziran 2014

Kısa süre önce cilt bakımı için favori ürünlerimi kısa kısa yazmıştım, ona şuradan ulaşabilirsiniz. Bu yazıda da son birkaç aydır severek kullandığım makyaj ürünlerinden topluca, kısa kısa bahsettim.


Ürünlere başlamadan önce belirtmek isterim ki, gördüklerinizin hepsi istisnasız "must have", "parasını hak eden" ya da "kesin alınmalı" sınıfında değiller. Bazıları sadece sahip olmaktan mutlu olduklarım :)

Kiehl`s Ultra Light Daily UV Defense SPF 50; makyajdan önce mutlaka bunu kullandığım için bu gruba dahil ettim. İnce yapısını, yağlandırmamasını ve yüksek korumasını seviyorum. İkinci sefere kesinlikle alırım. Ayrıntılı yazısı burada

Clinique BB Krem; hiç fena olmayan kapatıcılığı, SPF 30 koruması ve yine mat oluşu ile favori BB kremim kendisi. Bunu da kesinlikle ikinci sefere alırım. (Kuru ciltler içinse CC versiyonunu öneririm)

Chanel Inspration Krem Allık; İşte bu "almazsam mutsuz olurdum" ürünlerinden. Yapısı cidden çok güzel, sıfır yağlı his, kadife gibi bir yumuşaklık ama o kadar bana göre. Ne çok aşırı bir kalıcılığı var bende, ne de çok farklı bir rengi. Oldukça beğeniyorum ama diğer renklerinden almayı düşünmüyorum. En azından yakın zamanda.

Estee Lauder Double Wear Fondöten; Mat, kapatıcı, kalın durmayan ve sabahın köründen, gecenin bilmem kaçına kadar kalabilen bir fondöten. Her güne değil ama cildimin çok sorunlu olduğu zamanlarda ya da özel günlerde kesinlikle çok sevdiğim, yerine yenisi mutlaka alınacak fondötenlerimden.

Clinique All About Shadow 8`li Far Paleti; Parasını hak ettiğini düşündüğüm, yapısını, kalıcılığını Naked 3 paletinden daha çok beğendiğim bir palet. Ayrıntılı yazısı burada var. 

Bobbi Brown CC Krem; Siyah minik ambalajı ile arada kalmış olan küçük şeyi çok sevdim.Renkli bir CC krem gibi değil de daha çok baz kıvamında bir ürün. SPF 25 koruması da var ve şimdiye kadar kullandığım birçok bazdan daha çok beğendim. Hiç ağırlık yapmadı, cildimde Chanel allığın hissiyatında bir yumuşaklık yarattı ama sanırım sivilce problemi yaptı bende :( Birkaç denemeden sonra emin olduktan sonra ya testerı bile bitirmeden atarım ya da koşa koşa gidip alırım.

Nars Light Reflecting Powder; Bu pudra da çok övülen, çok popüler olan ürünlerden bir tanesiydi hatırlarsınız. Gerçekten güzel ama bence pudra ihtiyacını karşılamıyor. Pudrayı matlaştırma ve fondötenin kalıcılığını arttırma amacı ile kullanıyorsanız (ki başka ne amaçla kullanılıyor ki?) o işlevi görmüyor ama cilde cidden güzel bir aydınlık veriyor. Biterse muhtemelen yenisi alırım.

Nars Matte Multiple Stick Allık; Parasını hak eder mi hak etmez mi bilemem ama çantaya atıp, hem allık hem ruj olarak, fırçasız kullanmak için çok ideal. Dokusu da Chanel kadar olmasa da hiç fena değil. Bunun da ayrıntılı yazısı burada. 

MAC Lovelorn Lip Stick; Uzunca süre alıp almamak arasında kaldığım ama aldığım günden beri elimden düşmeyen harika bir pembe. Ne çok açık ne de çok koyu olmayan, orta tonlarda rujları sevenlerin kesinlikle bakmasını öneririm. 

MAC Constructivist Paint Pot; Koyu bir kahve gibi görünse de farklı ve çok hoş bir renk. Paint potların yapılarını da oldukça beğeniyorum. Genelde tekli farlara yüksek fiyatlar ödemem ama bu krem far kesinlikle hak ediyor bana göre. Biterse yenisini mutlaka alırım. 

Urban Decay Naked 3; Naked popülerliği hakkında birşey söylemem gerek yok sanırım. Benim de uzunca süre peşinde koştuğum, en son Amerika`dan aldırıp uzunca süre yolunu gözlediğim bir üründü. Kocaman metal kutusu, renkleri, yapısı ve kalıcılığı güzel ama o kadar delirilecek bir ürün de değilmiş itiraf etmek gerekirse. Yine de makyaj çekmecemin nadide parçaların birisi. Ah bu popülarite!

2 yorum:

  1. Bir sürü ortak ürünümüz varmış, Chanel Inspiration ve Urban Decay Naked 3 gerçekten çok sevdiğim ürünler :)

    YanıtlaSil
  2. Ortak sevdiğimiz çok ürün varmış :) Nars Light Reflecting Setting Powder bittikçe alacaklarımdan biri, göz altı kapatıcısını sabitleme de üstüne yok!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli