21 Temmuz 2014

Bitenler // Temmuz 2014

Küçük bir bitenler yazısı olacak ama içinde çok beğendiğim ürünler var;


Clinique Anti Blemish Yüz Temizleme Köpüğü; Bitirdiğim kaçıncı şişem bilmiyorum, bol keseden kullanırsam 5-6 ay dayanıyor, daha dikkatli kullanırsa 7-8 ay sanırım. Son zamanlarda hep aynı şeyi kullanmış olmaktan sıkıldığım için, evdeki ürünlere yönelip biraz ara vermek istemiştim ama dün yeni 1 şişe daha aldım. Daha uzun yıllar vazgeçemeyeceğim sanırım.

Clinique Anti Blemish Tonik; temizleyicinin devam ürünü, alkol içerdiği için seviyorum, sivilcelerin yayılmasını engellediğini ve daha güzel temizlediğini düşünüyorum. Ha evet cildi biraz yoruyor olabilir ama bende gözle görülür bir kuruluğa ya da rahatsızlığa sebep olmadığı için, köpükle birlikte istisnasız kullanıyorum.

Garnier Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi; orta standartta bir üründü. Fena değildi, şikayet etmeden kullandım ama yeniden tercih etmek için pek bir sebebim de yok.

Eyüp Sabri Tuncer Sprey Kolonya/ Çeşme Limonu; Ofis masamın üzerinde duruyordu kendisi, sıkan, koklayan herkes istinasız çok beğendi. Klasik limon kolonyasından çok daha hoş kokuyor, çoğu aromalı kolonya gibi ağır da değil. Ben Gratislerden alıyorum. Hatta 3`er tane falan stoklu alıyorum, gözünüze ilişirse mutlaka bakın.


Maybelline Go Extreme Maskara; daha büyük bir beklenti ile almıştım, beni çok tatmin etmedi, günlük kullanım için bile "eh işte" dedirtti. Tekrar almayı düşünmüyorum.

Avon Mega Effects Maskara; bunu beğenerek kullandım, kirpikleri ayırması ve dolgunlaştırması güzeldi. Çok pratik bulmasam da şekli şemali değişik bir ürün denemek de güzeldi fakat çok zor temizleniyordu. Birkaç tur silip yüzümü yıkadığımda hep gözlerimin altını simsiyah yapıyordu. O yüzden sonuna kadar kullanamadım.

Clinique High Lengths Maskara; Sevdiğim, beğendiğim ama bir türlü tam boyunu alamadığım maskara.

Clinique High Impact Maskara; çok başarılı bulmadığım, üst üste uygulandığında ancak günlük kullanım için tercih ettiğim bir ürün. Genelde alışverişlerde böyle mini boyları geliyor, ziyan etmemek adına kullanıyorum.

Clinique Chubby Stick/ Super Strawberry; çok fazla renk vermese de, güzelce nem veren, yapış yapış ya da çok yağlı olmayan güzel ürünler Chubby`ler. Severek bitirdim bunu da.

Nob Oje Çıkarıcı Mendil; ilk denemede pek hoşlanmamıştım, insanın elinde bıraktığı yağlı hisse sinir olmuştum. İşimi bitirdikten sonra yıkıyorum ellerimi elbette ama ojeleri çıkarana kadarki sürede bile pek hoşuma gitmemişti yağlı hissetmek. Ama bir süre sonra "amaaan bilmiyorum şimdi pamuk nerde" deyip kullanmaya başlayınca baya alıştım. Özellikle ofiste acil durumlarda ya da seyahate vs. giderken oldukça pratikmiş. Denk geldikçe alıyorum.

Vee eskileri tüketip, yenilerini açmanın mutluluğu...

instagram; @modamasallari
 facebook.com/modamasallari
twitter.com/modamasallari


2 yorum:

  1. aaaa bayıldım, ürünler güzel duruyor, clinique köpüğü merak ettim :)
    sevgiler,
    lifeofyasmina.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli