23 Temmuz 2014

Estee Lauder // Perfectly Clean Yüz Temizleme Jeli

Cilt bakım ürünlerinde değişiklik konusunda biraz katı bir insanım sanıyorum, gerçi değişiklik yapmaya zorluyorum kendimi arada ama hepsine bir kusur bulup, favori ürünüme geri dönüyorum yine. 

Estee Lauder yüz yıkama jelini de değişiklik amacı ile almıştım ama verimli kullanamadım maalesef.

Estee Lauder Perfectly Clean, Multi-Action Cleansing Gel, 150 ml, 85TL


Estee Lauder`in yüz temizleyicilerini incelediğimde ürünlerin "tüm cilt tiplerine uygun  ama özellikle x cilt tipi için idealdir" şeklinde olduğu gördüm. Benim aldığım ürün de yağlı cilt tipleri için özellikle tavsiye edilen üründü. 


** Cildimdeki yağlanmayı dengelemesinden memnun kaldım
**Kullandıktan sonra verdiği arınmışlık hissi de güzeldi
**Cildimde herhangi bir yanma, kuruma ya da rahatsızlığa sebep olmadı
**Kolay sürülüp, kolayca durulanabilen bir üründü.

Bu aşamaya kadar gayet beğendiğim bir ürün oldu fakat parmağımın üzerinde göründüğü gibi küçük tanecikler içeriyor. Ürün multi-action/çok etkili/çok amaçlı bir ürün olmasından mütevellit, içerisine peeling tanecikleri de eklemişler. Oldukça minik tanecikler ama yine de -hassas da olsa- bir peeling etkisi yapıyor. Bu sebeple günde 2 sefer kullanmak istemedim. 


Sivilce vb. gibi bir problemi olmayan, sorunsuz ama sadece yağlı cilde sahip olanların günlük olarak tercih edebileceği bir ürün olabilir belki ama ben haftalık peeling olarak kullanılmak üzere kenara ayırdım. Tabi bu arada günlük temizleyici olarak düşünüldüğü için peeling olarak da biraz hafif kalıyor ama ben bu aralar hassas peelingleri tercih ettiğim için benim için sıkıntı yok. Siz almayı düşünüyorsanız tercihlerinizi buna göre göz önünde bulundurun. 

Ayrıca günlük yüz temizliğimde Clarisonic kullanıyorum ve onunla peeling tanecikli ürünleri kullanmadığımdan da uygun olmadı benim için. Özetle beklentilerinize göre "oldukça güzel ya da oldukça yetersiz " diye nitelendirilebilecek bir ürün bana göre.

Ps: Yarın blogda Clarisonic Mia 2 yazısı olacak...

instagram; @modamasallari
 facebook.com/modamasallari
twitter.com/modamasallari

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli