8 Temmuz 2014

Kiehl`s // Pineapple Papaya Yüz Peelingi

Kiehl`s Pineapple Papaya Peeling, 100ml, 86TL


Aslında daha önce Kiehl`s uzmanlarının bana tavsiye ettiği ama benim yetersiz bulup (peeling taneciklerini) almadığım bir üründü. Belirgin peeling tanecikleri içeren ürünleri daha çok seviyorum ama cildim her daim sivilcelenmeye meyilli olduğu için bunlardan vazgeçmek durumunda kaldım. Çünkü sivilceli bölgeye  bol tanecikli peeling uyguladığınızda ya leke oluşma ihtimalini arttırıyor ya da çevresine dağıtıyor. 


Bu ön bilgiden sonra ürüne geçersek; ananas ve papaya gibi gerçek meyve özlerinden üretilmiş olması ile ünlü bu peeling oldukça az tanecik içeriyor. Onlar da küçük boyutlarda. Merhem gibi katı bir kıvamı var. Belirgin bir kokusu yoktu sanırım, şu an anımsayamıyorum. 


Katı kıvamına rağmen ciltte dağıtması ve temizlemesi sorun olmuyor. Tanecikleri çok minik ve az görünse de, hafif bir peeling etkisi hissediliyor. Taneciklerinin haricinde de oldukça güzel arındıyor cildi. Üzerinde tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş. Ben yağlı ciltli biri olarak arındırmasından oldukça memnunum.  


Kiehl`s ürün için şu şekilde açıklama yapmış; 

"Bu benzersiz ve doğal arındırıcı, tüm cilt tiplerine uygundur ve gerçek ananas ve papaya meyvelerinden parçaların yanı sıra cilde nazik ve doğal bir arındırıcı uygulamak için ince öğütülmüş arındırıcı tanecikleri içerir. Cildin canlı, yumuşak ve temiz kalmasını sağlar."

Ben de yazılanlara tamamen katılıyorum (benzersiz kısmı çok iddialı olmuş sadece!) Başta belirttiğim gibi cildinize küçük tanecikli, narin peelingler daha çok uyuyorsa mutlaka aklınızda olsun ama daha belirgin tanecikleri olan peelingleri seviyorsanız size uygun olmaz. Ben kendi adıma ilk başta almadığıma pişman oldum, biraz ön yargılı yaklaşmışım. 

4 yorum:

  1. Cildim kuru-karma ama krem gibi peelingleri seviyorum cildimi tahriş etmiyor.
    Uzun zamandır Clinique 7 day scrub kullanıyorum ama sanırım bu peelingi de deneyeceğim güzele benziyor.:)

    YanıtlaSil
  2. Melal; benim de uzun zamandır Clinique favorimdi ama bunu onunla kıyaslarsam, hissiyat olarak daha hassas ama arındırıcı etkisi birazcık daha fazla gibi sanki

    YanıtlaSil
  3. Durduk yere aklıma soktun bak şimdi :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli