14 Mayıs 2012

LİLA KUTU MAYIS 2012

Lila kutu geldi yine :) Kutu daha elime ulaşmadan, 1-2 yerde "kötü" diye birşeyler gördüm ama süprizi kaçmasın diye bakmadım. İşte Mayıs kutusundan bunlar çıktı....

Daha ben de tam olarak inceleyememiş olsam da, o kadar da fena değil bence. Geçen ay ki ile kıyaslanmaz belki ama idare eder.

*Hamilton güneş kremleri var, hem yüz hem de vücut için. Boyutları çok küçük değil bir süre kullanılabilir.
*Bioderma şampuan var ama çok küçük. Tek kullanımda etkisi ne kadar anlaşılır bilemem
*Golden Rose`un ruj testerını da sevdim :) + renkten de 2-3 defa belki de daha fazla sürülebilir.
*Nature of  Beauty aseton içermeyen oje çıkarıcı pedler ve 
*AveSeena kuru yüz maskesi

Bunlar benim sevdiklerim. Bir kaç ürün daha var ama onlar pek ilgimi çekmedi açıkçası.
İçinden çıkanların ayrıntılı listesi de burada

İşte bu ay ki Lila Kutu böyle çıktı... Ne çıkarsa çıksın bu süpriz kutu işini seviyorum ben :) Bir süre daha devam...  Lila Kutu 
Ürünleri denedikten sonra daha ayrıntılı bilgi vermek ümidi ile... :))

4 yorum:

  1. Hamilton güneş kremini dermatoloğum bana önermişti çok merak etmiş ama almamıştım çünkü daha kendi güneş kremim bitmedi, yorumlarını bekliyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Ben de yüz için yeni güneşkremi aldım ama ona başlamadan önce bunu aradan çıkartırım olmazsa :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli