11 Temmuz 2016

Yunanistan Korres ve Apivita`dan Neler Aldım

Yunanistan Korres ve Apivita Alışverişi
Yunanistan Kozmetik Alışverişi yazımda uzun uzun bahsettiğim üzere Korres ve Apivita markaları doğal içerikleri, makul fiyatları ve marka imajları ile oldukça hoşuma giden markalar olmuştu. Ben kendime neler aldım, ilk izlenimlerin nasıl onlardan bahsetmek istiyorum.



White Tea Foam Cleanser; aynı isimde jel versiyonu da olan köpük temizleyiciyi 2 sefer denedim ve oldukça beğendim. (13,80€/) (Sağdan 2. ürün) Markanın yağlı ciltler için olan Pomegranate serisinin de temizleyici-tonik-nemlendirici gibi ürünleri vardı şu an almadığıma pişmanım.



Bu roll-on deodorantları ve makyaj temizleme sütlerini bakimblog`un tavsiye ettiğini görüp not almıştım. Roll-on`ların içerikleri temiz görünüyor (Paraben, SLES, ALES, PEG, Silikon, Parafin, Sentetik boya vs. yok diyor)  %98 civarı doğal içerik olduğu belirtilmiş. Birisi parfümlü, birisi parfümsüz. Ben birisini kendime birisini de Murat`a aldım. 1 haftadır falan kullanıyoruz ve memnunuz (7,80€).


Body Milk Vanilla; açıkçası ambalajı çok hoşuma gittiği için elim bu ürüne gitti ilk başta. Kokusunu ve yapısını da oldukça beğendim. Bunu yukarında bahsettiğim Hondos`dan daha uygun olan büyük depodan almıştım. Maalesef orayı son gün keşfettiğim için alacaklarımın çoğunu Honsos`dan almıştım zaten, oranın avantajını kullanamadım. Fişini atmışım ama 7-8€ civarındaydı diye hatırlıyorum.

Milk Proteins 3 in Milk Emilsion; makyaj temizleme sütü pek tercih etmediğim bir ürün grubu olsa da demin de dediğim gibi bakimblog tavsiyesi ile aldım. Zaten markanın en çok satan ürünlerindenmiş ve 2`li pakette 1`i bedava olarak satılıyor. Bunu da 1 defa denedim ve beğendim. Uzun vadeli kullanmak için severmiyim emin değilim ama yüzümde rahatsız edici bir kalıntı, gerilme ya da yağlılık vs. bırakmadığı için sınıfı geçti. (2`si 11,80€)


Bu minik maske ve scrubların biraz daha çeşidi vardı. Hatta 1 yada 2 çeşit göz maskesi de vardı. Boyut olarak da fiyat olarak da çok avantajlıydı aslında ama nedense benim gözüme çok çekici görünmediler. Ambalajları markanın diğer ürünlerinden daha basit geldi gözüme. Bana yardımcı olan kızın favorileriymiş bunlar, onları alıp çok fazla incelemedim. Karpuzlu olan maskeyi kullandım, anlık hissiyatını beğendim ama çok arayacağım bir ürün olmaz gibi geldi (Her biri 3,95€)

Korres`den aldılarım bu kadardı... Geçelim Apivita`ya...

Yunanistan Apivita Alişverişim

Apivita`dan çok fazla şey almadım çünkü gördüğüm kadarı ile ürün yelpazeleri Korres`e göre biraz daha dardı ya da ben yanıldım bilemiyorum. Baktığım yerlerde temizleyici, tonik vs gözüme çarpmadı ama şimdi internet sitelerinden kontrol ettiğimde görüyorum sandığımdan daha fazla ürünleri varmış. Cilt bakım ürünü olarak gördüklerim bin bir çeşit maskeleriydi. Oldukça fazla çeşitte yüz maskeleri ve bir kaç çeşit göz altı maskeleri vardı. Hem soldaki gibi ikili paketlerde hem de sağdaki gibi 50ml`lik ambalajlarda satışa sunulmuş. Ben 2 çeşit gözaltı maskesi, 2 yüz maskesi, bir de aydınlatıcı scrub aldım.

Aslında 2`li paketler daha çok çeşit almak ve denemek için ideal gibi dursa da 50ml`lik ambalajlarla kıyaslayınca çok pahalıya geldikleri için 3 tane ile yetindim.

Bu arada kahve rengi ambalajlı olan propolisli arındırıcı yüz maskesini çok beğendim. Dönmeden denemiş olsaydım ya bunu yedekler ya da daha fazla maske alırdım. (Scrub 14€, Maske 12€, 2`li paket maskeler 3,20€)

*Yazdığım fiyatların hepsi indirimsiz mağaza fiyatlarıydı, ben çoğunu Hondos`dan aldığım için o fiyatlardan %20 daha az ödedim.

Bu arada bu iki marka Yunaistan dışında İspanya, Almanya, İngiltere, Kıbrıs, Bulgaristan gibi daha bir çok yerde satılıyor ve Avrupa ülkelerine online satış imkanı da varmış. Satış noktalarını buradan kontrol edebilirsiniz.



Gitmeden önce siteleri inceleyip ürünlere bir göz gezdirmek, hedef belirlemek yararlı olabilir. Sonra benim gibi "ahh bunu görmemiştim, ahh bundan neden almamışım" olmasın! Bu arada Korres`in sitesinde gezinirken fark ettim ki, online satış fiyatları mağaza fiyatlarından çok yüksek, neredeyse 2 katı gözüküyor. Duruma tam anlam veremedim ama sanıyorum Yunanistan`da online satış yok, online satış olan Avrupa ülkeleri için de fiyatlar yüksek. Yani mağazadaki normal ürün fiyatları benim yazdığım üzere o kadar yüksek değildi.


Son olarak turistik dükkanların birinden eşek sütü içeren bu sabunu aldım. Daha bir çok çeşidi de vardı, çok bir beklentim olmasa da gittiğim yerlerden yerel sabunlar alıp duş jeli yerine kullanmayı seviyorum arada. Satıcı kadın bunu çok tavsiye etmişti ama kazıklandım sanırım :) Ben 4küsür € vermiştim ama başka yerde aynısını 2€`da gördüm!


Andalou Naturals ve Lush`dan sonra sevip de kavuşamadığım markalara 2 yeni isim daha eklenmiş oldu böylece. Ama dert değil, Atina`yı beğenince Yunanistan`ın bütün adalarına gitmek istiyorum şu an zaten :) 

Yunanistan`a yada markaların satıldığı herhangi bir yere yolunuz düşerse bir şeyler almadan geçmeyin sakın, beğenirseniz de beni hatırlarsınız :) 


11 yorum:

  1. Gule gule kullan hepsini, harika seyler almissin! Esek sutu sabunu bayagi ilgincmis :) Korres'in fiyatlari burada neredeyse iki kati. Sevdigim urunleri olmasina ragmen, orijinal fiyatlarinin ne oldugunu bildigim icin elim pek gitmiyor. Yunanistan'a yolum duserse belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh tahmin ettigim gibi demek ki :( ben de yolum baska yerlere de duserse alirim diye sevinmistim ama baya insafsiz olmus...

      Sil
  2. Onur sayesinde Apivita'nın maskelerini deneme imkanı bulup bayılmıştım! Şimdi böyle sırf Korres ve Apivita almak için Yunanistan'a gitme hayalleri kuruyorum :)))) Güle güle kullan hepsini, ama yorumlarını yazma :))) Ya da ben bir seyahat ayarlayayım öyle yaz :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaah yazmayayim o zaman. ben ordayken haberim olsaydi keske alirdim sana da, gelince kargolardim

      Sil
    2. Hahaah yazmayayim o zaman. ben ordayken haberim olsaydi keske alirdim sana da, gelince kargolardim

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan :) Korres'in fiyatları Yunanistan' da Avrupa ülkelerine göre çok daha uygun oluyor. Eşek sütü sabunu ise çok ilgimi çekti Yunanistan' a gidersem mutlaka bulup alırım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark ettim ve baska yerden de alabilirim hevesim kursagimda kaldi :( Sabun nasildir bilmiyorum ama distan cok tatli gozukuyor :) aylarca kenarda bekletmeden kullanayim bari

      Sil
  4. güle güle kullan markaları duydum ama hiç denemedim ..

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan hepsi çok tatlış ürünler^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli