25 Temmuz 2016

Bitenler // Temmuz 2016


Yine dolu dolu bir bitenlerle buradayım. Hem daha kolay yazmak (her ürünün adını uzun uzun yazmaya çok üşeniyorum ) hem de okuyanları sıkmamak için ikiye bölmeyi düşünüyorum her seferinde ama çöpleri biraz daha muhafaza etmeye dayanamıyorum :) Fazla uzatmadan net şekilde bahsetmeye çalışacağım hepsinden.






Colgate Optic White Diş Macunu; bir haftalık bir kullanımda hafif bir beyazlama sağladı bende. Ara ara alıp 1-2 haftalık dönemler halinde kullanabilirim. Daha fazla kullanmak hem artı bir etki sağlamıyor hem de sağlık açısından tereddüte düşüyorum.

Clinique Stay Matte Oil-Free Fondöten; mat duruşu güzel olsa da bende pudramsı bir bitiş sağladığı için uzun süredir kenarda kalmıştı, belki 1-2 kullanımlık daha kalmıştır ama zorlamayacağım daha fazla. Cildi çok yağlı olanlar için iyi bir seçenek olabilir ancak.

Clarisonic Refreshing Jel Temizleyici; bunu nedense açmadım bile, clarisonic cihazımın içinden çıkmış ama ilgimi çekmemişti. Uzun süredir bekliyormuş çekmecenin derinliklerinde, atıyorum.

Lush Ocean Salt Peeling; geçen sonbahar İtalya`dan aldıklarımdandı, yoğun tuz kıvamında tanecikleri olan peelingi bir süre yüzüme kullandım ama oldukça yakıyordu. Daha sonra vücut için kullanmaya başladım, tekrar almayı düşünmem. Kutudaki beyazlık da suyumuzun kireç seviyesini gösteriyor :/ Çeşme suyundaki bu kireç cildime de saçıma da hiç iyi gelmiyor maalesef.


Burberry Brit Rthim Floral EDT; çok severek kullandım, kalıcılığı da fena değildi. İlk fırsatta tekrar alacağım.

Zara Erkek EDT`ler; bunları kasa önünde görünce dayanamıyoruz :) kokuları çok hoş ama kalıcılıkları sıfır gibi.


Yves Rocher Dökülme Karşıtı Şampuan; keşke boş ambalaj kampanyası olsaydı :) Neredeyse istisnasız her bitenlerde olan şey. Karı koca memnunuz.

Clinique Liquid Facial Soap; bu uzun süre önce hediye gelmişti, çok sevmediğim için bitiremedim. Oldukça dolu ama atıyorum artık. Zaten likit temizleyicidense köpük temizleyicileri daha pratik buluyorum.

Elidor Saç Bakım Spreyleri; bu ikisini bir indirim zamanı almışım ama hiç kullanmamışım. En az iki yıllık olduklarını fark edince atmaya karar verdim ama fotoğraflarını çekerken de kokularında hiç bir değişiklik olmadığını fark edince vazgeçtim :) Saç açıcı sprey yerine kullanacağım sanırım.


Veet Tüy Dökücü Krem; bu kremi de ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. Zaten bu kremleri kullanmaya korkuyorum, çok zararlı birşeymiş gibi geliyor, bir de kokuları malum rezalet. Bu da dolu ama ömrünü tüketmiştir muhtemelen, atıyorum.

Sesu Sir Yüz Ağda Bandı; bundan da pek memnun kalmadım, tekrar almayı düşünmüyorum. Sirin kıvamı bir garip geldi bana, ya işe yaramadı, ya cildimi tahriş etti.


Epidermal Growth Factor Ampoule Mask; HBMIC diye bir Kore markasına  bu tek kullanımlık maske Graits`lerde uygun fiyata satılıyor. Bu tip maskeleri eğlenceli bulmam bir yana çok da havalı bir ismi olduğu için denemek istedim. Hasarlı hücrelerin hızlı yenilenmesi vs. diyor. Bende hoş bir nemlilik hissi bıraktı ama arındırma, canlandırma etkisi gözlemlemedim. Nem konusu ile çok sorunum olmadığından tekrar almayı düşünmüyorum. Bir de Paraben ve EDTA`nın içeriğinde başlarda yer alması durumu var.     

Burun Bantları (Cettua ve Beauty Formulas); bu bantları düzgün uygulayıp yeterince kurumasını bekleyebildikten sonra hepsi işe yarıyor gibi geliyor bana ama yine de meşhur bir tane aloe veralı olan vardı, ondan da aldım bakalım.

Korres Renkli Yüz Güneş Kremi; kırmızı üzüm içeriği ile antiaging sınıfına giriyormuş ama çok yağlıydı, sevmedim bunu.

Este Lauder Double Wear Maskara; bu markaya ait hemen her maskara gibi, güzel ama çok zor temizleniyor.

Mac Pro Longwear Water Proof Brow Set; bu kaş maskarasından çok memnundum ikincisini de aldım, boşunu da atmıyorum. Back to Mac için saklıyorum.

Rimmel Brow This Way; ortalama bir maskara fırçası büyüklüğünde olan fırçası kaşlara uygulama yapmak için hiç pratik değil, bir de çabuk kurumadığı için kaşta bıraktığı ıslaklık rahatsız ediyor. Çöpe gidiyor.

Clinique Alt Kirpik Maskarası; ucunun minicik olması dışında bir numarası yoktu, sanırım artık üretimi de yok.

Lancome Hypnose Star Maskara; bir ara baya popülerdi bunlar sanırım, Ben de seviyordum ama yerine daha uygun muadili bulunmayacak bir şey değildi.


Çok uzun oldu :) artık 1-2 ay bitenler yazısı çıkmaz benden sanırım!

7 yorum:

  1. Kokusunu begenip vucuduma kullanmak icin Ocean Salt'un buyuk boyunu almistim, elimde patladi. Acayip yakiyor, hic sevmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yuzumde bile dayandim bir sure 😀 vucudumu asiri yakmadi ama bitirdim. Bikac yilda bir ulasabildigim bi marka oldugu icin ne olsa kullanirdim ama sanirim, atmaya kiyamazdim :D

      Sil
  2. kömürlü burun bandından sonra en beğendiğim rituele de beauty burun bandı oldu.
    Clinique take off çift fazlı makyaj çıkarıcı su çok çok iyi, estee lauder' ı da kolaylıkla temizledi.
    Gelsin yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aldim ben de o banttan gecen hafta, begendim ✌ clinique'den de cekmecenin derinliklerinde 1 tane olacakti sanirim acilmamis orjinal boy simdi okuyumca animsadim :D

      Sil
  3. baya bereketli bir bitenler olmuş bu ay .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet, cok mutlu oluyorum birikenleri tukettikce

      Sil

Yorumlarınız değerli