17 Kasım 2012

ALIŞVERİŞ: Clinique Makyaj Seti

Bazen gerçekten takıntı yapıyorum, evde ufak çaplı bir Clinique standı açabilecek durumdayım sanırım :) Yine de dün eve böyle bir mutluluk kutusu ile döndüm :) ama ama önceden alıp değiştirmek istediğim bir ürün vardı, onu iade edince (boyner`de) elimde istediğim her şeye harcayabileceğim bi çekim oldu :) evet onun parasını da ben vermiştim ama olsun. Bahanem her zaman var.


Aslında aralık ayını bekleyecektim ama dayanamadım. Bu set 99 liraydı, nette falan görmüşsünüzdür mutlaka.





Clinique setleri bazen cidden çok avantajlı oluyor. Tek tek almaktansa ben bu tarz kampanyaları bekliyorum genelde. Bu set 6 ürün ve bir de çantadan oluşuyor.


Clinique`in en büyük akıl çeldiricisi Chubby Stick, benim de çok sevdiğim bir ürün. 


Benim kutumdan 06 numaralı chubby çıktı. Açıkta duran setteki chubby farklı bir renkti, ben o rengi beğenmediğimi söyledim, renk seçeneği olup olmadığını sordum. Görevli bayan "hayır hepsi tek" renk dedi ama benim kutumdan farklı renk çıktı. Zaten benim istediğim renkti, o yüzden sevindim ama bu görevli bayanların ilgisizliği + bilgisizliği beni benden alıyor. (Bu arada Antalya Boyner Clinique standında Naciye Hanım var. Buralarda olanınız varsa onu tavsiye ederim. En güler yüzlü ve en doğru bilgi sahibi olan kişi kendisi)

Göz kalemi koyu kahve rengi, yumuşak klasik bir kalem.


4`lü farın renklerini çok sevdim. Günlük kullanılabilecek hafif renkler. Farın yumuşaklığı, yapısı güzel ama çok abartı bir özelliği yok.


Maalesef setteki en dışlanmış arkadaş kendisi. Alt kirpik maskarası :) Küçücük bir fırçası var. Pek pratik bir olay değil ama denemek için sürdüm fena değil. En kenardaki kirpiklere kolayca ulaşabiliyorsunuz ama üşenmeyenlere tabii.

Bunların haricinde 2. resimde gördüğünüz gibi; tam boy high impact maskara ve 30 ml moisture surge nemlendirici var. Bu sette sadece chubby ve nemlendirici seyahat boyu, diğerleri tam boy.


Ve bir orta büyüklükte, pembe, hoş bir makyaj çantası :) 



18 yorum:

  1. İyi günlerde kullan canım. Gercekten de artık Clinique deyince aklıma sen geliyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim Caglacim :) ama tamamdir daha alacak biseyim kalmadi. uzunca bir sure standina bile yaklasmayacagim :))

    YanıtlaSil
  3. amannn şirinlerrr onları biriktirmek istiyodum :))
    güle gle kullan bende öyle diyorum birşey almayacağım ama yokkkk illa alınıyor bugün biii sürü alışveriş yine :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sirinlerim canlarim :) devam ediyorum biriktirmeye torunlarima birakicam :)) yasasin alisveris.biz birbirimiz boyle gaza getire getire daha cook aliriz :))

      Sil
  4. bak seeen yine mi:) bende 2 kutu bonus aldim goz kremlerinin yaninda.gule gule kullan canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasi yani 2 kutu bonus ?? Kicaman bonus kutularindan mi 2 tane :)

      Sil
  5. Bakalım zaman gösterecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha evet ciddi halde kendimle celisiyorum bu konuda biliyorum :)

      Sil
  6. Clinique parlatici/ruj larina bayiliyorum :)
    minik arkadaslarinda pek sevimlii :)
    Blogunun izleyicisiyim

    YanıtlaSil
  7. sevimli keratalar :)) ben de bu chubbylerin nemlendirmesini çok beğeniyorum özellikle

    YanıtlaSil
  8. güzel alışveriş olmuş güle güle kullanınn :)

    YanıtlaSil
  9. Gonca cook tesekkur ederim. bu aralar hep bu fari ve chubbyi kullaniyorum.gunlhk makyaj icin cok idealler

    YanıtlaSil
  10. Sevgili moda masalları bana bu seti sen aldırdın.Çokta iyi oldu.Bana da bekliyorum.Makyaj kelebeği blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. @makyaj kelebeği; beğenmene sevindim. Bi an korktum okurken arkasından kötü bşy gelecek diye :))

    YanıtlaSil
  12. bu seti geçenlerde bir çekilişten kazandım.krem nasıl kullanılırmış diye araştırırken yolum buraya düştü.
    güzel ürünler olmasına sevindim, inş ben de memnun kalacağım :)

    YanıtlaSil
  13. @kontes; aa ne güzel güle güle kullan. Alt kirpik maskarası hariç hepsi severek kullandığım ürünler. Kremi de haftada bir maskeden sonra kullanıyorum, cildim yağlı olduğu için ben. Ama cilt tipine göre günlük olarak da kullanılabilir bence

    YanıtlaSil
  14. cildim oldukça yağlı hatta akne sorunum var. avene nemlendiricim var ama arada çeşit olarak bunu da süreceğim sanırım :D bilemedim tşk ediyorum :*

    YanıtlaSil
  15. Rica ederim :) Dediğim gibi, benim de cildim yağlı olduğu için günlük olarak çok hafif nemlendiriciler seçiyorum. Bunu da haftalık kullanıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli