3 Kasım 2012

BB KREM: Missha No:21

Missha bb kremi denemek için çok geç kalmışım meğer. Bir çok kişiden güzel bir ürün olduğunu okudum, duydum ama nedense elim almaya hiç gitmedi. Hem bana bir şey ifade etmeyen tanımadığım bir markaydı, hem de bb kremle çok ilgili değildim açıkçası. 


Ne yalan söyleyeyim, birazcıkta abartıldığını düşünüyordum bu ürünün. 60 lira para verip almayacaktım. Bir de internette  "orjinal mi, değil mi " gibi şeyler gördükten sonra, hiç almazdım sanırım :) 


Hatırlarsınız geçen ay Lila Kutu`dan 20 ml`lik Missha bb krem çıkmıştı. Benim kreme karşı olan bütün ön yargılarım bi anda yerle bir oldu :) Ben de Missha severler kervanına katılıverdim bir anda. Evet oldukça güzel bir ürünmüş ama yine de bazı yerlerde çok fazla abartıldığı fikrimde ısrarcıyım. 

Bildiğiniz gibi Kore asıllı bir ürün ve bu sebeple asıl amacı cildi daha aydınlık, daha beyaz göstermek. bunun yanında 42 faktörlük güçlü bir güneş koruması var. Mantıklı zaten, kremin işi cildi beyazlatmak, yanık teni kim ne yapsın :) Ben de bronz ten sevmeyen bir insan olarak, bu 42 faktör işini sevdim doğrusu. Ayrıca kremin diğer önemli iddası da, ince kırışıklıkları ve sivilce gibi sorunları tedavi etmek. Bunun için çok uzun süre kullanmak gerekir sanıyorum. Bu özellikleri için alınacak bir ürün değil tabiki ama yanında bu tarz artıları da varsa ne mutlu. 


* Rengine geçmeden önce, yapısını sevdim. Ne çok yoğun ne de akışkan. Gayet kıvamında bir ürün. Çok hafif yağlı. Uzun süredir tamamen yağsız ürünler kullandığımdan sanırım, yağlı ürünlere karşı bir hassasiyet gelişti bende. Yağlı ürünleri yüzümde tutmak istemiyorum, çok rahatsız oluyorum hemen gidip temizleme ihtiyacı hissediyorum. Bu kremde öyle bir şey olmadı. Bir miktar yağlılık var ama rahatsız edici boyutta değil, yumuşaklık veren boyutta. (Benim cildim karma, kuru ciltler daha da çok sevecektir sanırım)

* Beyaz sabun kokusuna benzer bir kokusu var. Güzel olmamakla birlikte, rahatsız edici de değil.
* Kapatıcılığı diğer bb kremlere göre çok iyi, orta kapatıcılıkta bir fondeten kadar neredeyse.
* Gelelim renk olayına; bendeki ürün 21 numara light beige. Gerçekten de bej rengi, hafif soluk bir renk. Benim ortadan açığa yakın cilt rengime tam uymadı. Üzerinden mutlaka bir pudra ya da fondetenle geçme ihtiyacı hissediyorum. Sanırım tek başına kullanmak için 1 ton daha koyusu, daha iyi olacaktır. 

Fakat dedim ya üzerinden başka bir ürünle geçiyorum diye; daha önce bahsettiğim Bobbi Brown fondeteni uyguluyorum üzerine. O fondotenin incecik oluşunu çok sevmiştim ama kapatıcılığı yetersiz gelmişti. Şimdi mükemmel karışımı buldum :) Missha bb kremin üzerine sürdüğümde çok güzel bir ikili oluyorlar. Hem kapatıcı, hem incecik hem de çok doğal ve hafif duruyorlar. Bir süredir elim başka bir ürüne gitmiyor.


* Ürünün içeriği de bu şekilde. Doğal yağlar vs olduğu kadar, zararlı bileşenler de var malesef.
* Ürün 50 ml, 59 tl, kullanım süresi 12 ay. Satın almak için Misshashop ve LilaKutu`ya bakabilirsiniz. Hatta missha shop`ta 20 ml versiyonu da satılıyor. 

Özetle içeriği haricinde, bu kremi ben de sevdim. Benim gibi fondoteninizi desteklemek için, ya da aksine fondoten sürmek istemediğiniz ama ciltim tonum eşitlensin dediğiniz zamanlarda, güneş kreminiz yerine vs kullanabileceğiniz bir ürün. 

Yalnız, bb kremlerin günlük nemlendirici yerine geçmediğini, diğer makyaj ürünleri gibi temizlenmesi gerektiğini hatırlatmak isterim. 


15 yorum:

  1. ben de dün garnier'in bb kremini araştırırken gördüm bu markayı bloggerlardan birinde. bugün senin postu görünce ne tesadüf dedim:) natural beige olanını aldım ben ebay'den. gelince bakıciim artık nasılmış..

    YanıtlaSil
  2. natural bej, bunun bir koyu versiyonu sanırım. Benim de merak ettiğim renkti. ebay`dan gelirse haber verir misin ?? Genelde kozmetikler gelmiyor dedikleri için ben o tarz şeyler alamıyorum.

    YanıtlaSil
  3. natural beige doğal duruyordu fotografta. bu nedenle tercih ettim. haber veririm tabi ama unutursam bana hatırlatmaktan çekinme. 2 haftayı bulur herhalde gelmesi.

    YanıtlaSil
  4. tmm, merakla bekliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  5. benim kremim geldi dün posta ile. satıcıya demiştim üzerine kozmetik yazma diye ama yine de yazmış. sorun çıkmadı gelmesinde. haber vereyim dedim.

    YanıtlaSil
  6. Aa gule gule kullan.saol haber verdigin icin.geliyormus demek ki

    YanıtlaSil
  7. bi de...:) ben dün ilk defa kullandım. ufak bir sürdüm yüzüme. çilleirm var benim. çillerimi neredeyse kapattı, inanamadım. çok beğendim ben. devam ederim bundan sonra kullanmaya

    YanıtlaSil
  8. evet bu ürünü beğenenler çok fazla. Ben de çok beğendim ama şu aralar yüzüm için ilaç kullanıyorum. ara verdim birazcık

    YanıtlaSil
  9. İnternet harici bir yerde satışı var mi acaba? Ben de almak istiyorum ama rengi bilemiyorum :(( testte gönderirler mi acaba

    YanıtlaSil
  10. hayır internet haricinde satılmıyor malesef, sadece tester gönderimi yaparlar mı bilemiyorum ama genelde çoğunluk 21 numarayı kullanıyor. Çok açık ya da çok koyu bir cildiniz yoksa uyacaktır diye düşünüyorum. Sitesinde küçük boyu ve büyük boyu satılıyor, küçük boyundan alıp dneyebilirsiniz bence

    YanıtlaSil
  11. Yeni birkaç modeli daha gelmiş bb kreminin hangisini alacağımı şaşırdım
    Ebaydan getirince ne kadara geliyor fiyatı acaba bilginiz var mı

    YanıtlaSil
  12. @palatosun ebay`de satılan ürünlerin fix bir fiyatı olmadığı için bilemiyorum maalesef, ona bakmanız gerek ama bence missha`nın türkiyede satış yapan firmasından küçük boylarından alıp deneyebilirsiniz. Küçük boylu ürünler de baya uzun süre kullanılıyor, hem 2 çeşit alırsınız, aralarındaki farka da bakarsınız

    YanıtlaSil
  13. Bir kaç gün önce bb krem diye birşeyin var olduğunu tesadüfen öğrendim internetten. Fondoten kullanan ama artık kullanmak istemeyen biri olarak çok sevindim. iki gün boyunca çok çeşitli markalarla ilgili yorumları okudum, sonunda missha'ya karar verdim. Dün sipariş verdim bugün geldi. Hemen uyguladım, 23 numarasını aldım. Kararsızdım 21 mi 23 mü diye ama yorumları okuyunca buğday tenliler için 23 daha iyi gibi bir ifade farkettim. Sonuç mükemmel. Evde teyzem vardı, kremi sürüp yanına gittim, yüzümde birşey var mı sence dedim. o da; krem var gibi ama sanki kapatıcı da var gibi, ama sanki ikisi de değil gibi, çok doğal görünüyorsun dedi. Ürünü anlatınca da fondöten ile yüzümün çok maske gibi durduğunu, bu ürün ile harika gründüğümü söyledi. Çok mutluyum. Aradığım kesinlikle buydu. Teşeşkkürler missha...

    YanıtlaSil
  14. İl kez bir üründe olumsu z hiçbir yoruma rastlamadım. bugün gün boyu araştırdım herkes bayyilmis buna.çok pimpirikli biriyim ama okadar anlatildiki içime sindi ve sipariş verdim.bakalım

    YanıtlaSil
  15. Ben acik tenliyim ama 23 numarali olanini siparis ettim umarim koyu durmaz cok korkuyorum cildimde koyu durur diye 23 mumarayi kullanan acik tenli birisi var mi acaba

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli