22 Kasım 2012

BIODERMA: Atoderm El Kremi

Kışın en güzel taraflarından birisi de nemlendiricilere, mis gibi el kremlerine kavuşmak sanırım :) Hatırlıyorum da okulda birbirimize sakız ikram eder gibi el kremi ikram ederdik :) Birisinin çantasında illa ki olurdu bir krem. 


Ben bu yıl Bioderma ile yaptım açılışı. Bioderma`nın Atoderm serisi el kremi, vücut losyonu, lipstick gibi ürünlerden oluşuyor.


Kremin üzerinde kuru ve yıpranmış eller için yazıyor ama o kadar yoğun bir krem değil. Günlük olarak kullanılabilecek bir ürün. Hafif kayganlık veren bir yapısı var. Hani silikonlu kremler olur ya, o tarz bir kayganlık bırakıyor. Ellerimi yıkadıktan sonra hemen tekrar sürme ihtiyacı hissetmiyorum. Yumuşaklığı yıkamadan sonra da bir süre idare ediyor. Çok hafif bir kokusu var ama rahatsız edecek boyutta değil.


"Paraben içermiyor" diye yazılmış ürünün üzerine. Alırken bilmiyordum ama hoşuma gitti tabii ki. Tek sevmediğim yanı, o kocaman kapağı oldu. Boyut olarak çantaya atılabilecek bir ürün ama kapağı kendinden büyük neredeyse. Keşke tek elle açılabilecek, pratik bir kapağı olsaymış.

Ürün 50ml. Fiyatı 22 lira civarında ama 1 alana 1 hediye şeklinde alınca gayet normal oluyor fiyatı. Ben eczanemizde.com`dan 2`li paketi 20 liraya almıştım. 

Ürünün kullanım süresi 12 ay ve üzerinde 1 Bioderma Puanı oluyor.


Bu arada vücut kremi ihtiyacım olduğunda bebek serisinden almayı düşünüyorum :) Bu güne kadar bu serileri hep es geçmiştim ya da marketlerde bebek ürünleri reyonlarına hiç bakmıyordum ama fark ettim ki bir sürü insan kullanıyor. İçerikleri daha temiz ve daha hassas ürünler olduğu kesin en azından. 

2 yorum:

  1. bunu ben de severek kullanıyorum. hatta bir tane komodin üzerinde, bir tane banyoda vs :) kışın, özellikle de soğuk bir yerde yaşanıyorsa şart :)

    YanıtlaSil
  2. Fena değilmiş demi bioderma ? Gerçi tek ürün için 20 lira vermem ama 2 tane için normal

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli