8 Kasım 2012

♥ i love ♥ Sally Hansen Xtreme Wear Oje

 Sally Hansen Xtreme Wear koleksiyonundan Grey Area.


Genel olarak beğendiğim bir oje oldu grey area


Tam gri denemez, koyu küllü, ne olduğu tam olarak belli olmayan bir renk. Ben de bu tam tanımlanamayan renkleri daha çok seviyorum. Tırnaklarımdaki yansımayı görüyorsunuz, 2 kat oje var sadece.Herhangi bir parlatıcı ya da top coat yok.


Rengi ve parlaklığı dışında, serinin tırnakları güçlendirmeyi vaad etmesi, oldukça kısa sürede kuruması,  formaldehit, toluen gibi maddeler içermemesi ve pahalı oje markalarına göre oldukça uygun fiyatlı olması (8 tl)   favori bir ürün olması için yeterli yapıyor bence :)


Gün ışığındaki rengi de böyle. Bu seriden denediğim 2. oje oldu Grey Area. Diğeri de vişne çürüğü benzeri bir renkti. Hemen buradan bakabilirsiniz.

8 yorum:

  1. ben surerkli baslık yapmana bayıldım. tırnaklarının seklı de cok guzelmıs. oje de tırnaklarına yakısmıs canım. gule gule kullan (: not: 8 tl iyimiş baya sally hansen e goree :D

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ediyoruum :)) evet diğer ojelere göre hem daha uzuc hem de daha güzel :)

    YanıtlaSil
  3. duman rengi diyorum ben bu renge bayıldımmm uzun zamandır bu renk oje istiyordum şuan alamam ama bir ara muhakkak alacağım :))çok yakışmış sana da canım

    YanıtlaSil
  4. Evet canim duman rengi dogru oldu :) guzel renk. tesekkur ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. essencede tamda bu renk var hemde parlak duruyor ben aldım ve çok beğendim yapısını uygun fiyatlı alternatif düşünenlere

    YanıtlaSil
  6. Deniz, teşekkür ederim. Ben malesef buradaki gratislerde bulamıyorum, o yüzden haberim yok :(

    YanıtlaSil
  7. ben de siyah ve saks mavi aldım sürmek için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Gule gule kullaaan :) maviyi merak ettim nasil duruyor ? Paylasirsin twitter'dan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli