24 Kasım 2012

Clinique // Even Better Fondöten

Beni sıklıkla okuyanlar bilirler Clinique sevdiğim markalardan bir tanesi. Böyle olunva yeni ürünlerini de denemekten büyük keyif alıyorum. Clinique`in bu ay ki tanıtım ürünü Even Better fondöten de bunlardan bir tanesi.






Bir çok fondöten gibi 30 ml fakat ufak bir ambalajı var. Ben bir süredir chubby stick ile birlikte çantamda taşıyorum. Ürünü yaklaşık 2 haftadır düzenli şekilde kullanıyorum. Öncelikle hoşuma giden şey; cilt bakım ürünlerinin tamamlayıcı fondötenleri olması. Yani bu ürün lekelere karşı üretilmiş olan Even Better serisinin makyaj ürünü bildiğiniz gibi. 

Tek başına kullanıldığında lekelere karşı herhangi bir etkisi olacak bir ürün olmasa da, serinin tamamlayıcı ürünü olması hoşuma gidiyor. Anti-blemish fondöten de benzer şekilde... 


Küçük plastik bir şişede sunuluyor, kullanımı pratik ve temiz.


Gelelim Even Better`ın özelliklerine; 

* 15 Faktör güneş koruması var, çok yeterli değil ama hiç yoktan iyidir. Lekelerle mücadele eden bir üründe daha yüksek bir güneş koruma olabilirdi bana göre.
* Yoğunluğu oldukça güzel. Ne çok koyu ne de çok akışkan, kolayca sürülüyor.
* Kremsi bir yumuşaklık var üründe. Elinizle dokunduğunuzda bir kayganlık hissi bırakıyor. Sanki biraz yağlı gibi geldi ilk başta ama Clinique ürünlerinin hiç birisi yağ içermiyor diye biliyorum. Sanırım even better içeriğinden dolayı öyle bir yapısı var. O hafif kremsi yapıdan dolayı da fondöten değil, bb krem sürüyormuş gibi bir his bırakıyor. Bu özelliğine çok bayıldığımı söyleyemeyeceğim.


* Sürdükten sonra yağlı bir görünüm bırakmıyor ama yine de üzerine bir pudra ile daha iyi duruyor bir çok üründe olduğu gibi.
* Bendeki 03 ivory rengi, bu renk benim için ideal oldu. (Ortadan açığa yakın, pembe alt tonlu bir cildim var)


* Bu ürün için Clinique "orta kapatıcılıkta" diyor ama bence ortadan daha fazla kapatıcılığı. 5 üzerinden 4 alır benden. 
* Cildinizde herhangi bir ağırlık ya da maskeleme etkisi yaratmıyor. 
* 30 ml ürün 86 tl

Özetle; Yağlı ciltleri rahatsız etmemekle birlikte, tam mat bitiş sağlamayan, normal ve kuru ciltlerin daha çok seveceğini düşündüğüm, yapısını ve kapatıcılığını beğendiğim bir ürün oldu.


*Ürün Clinique Türkiye tarafından denemem için gönderilmiştir, teşekkürler Clinique! 




8 yorum:

  1. Bunu geçen seneden beri merak ediyorum ve aklımda :) ama şubat ayına kadar kendime makyaj ürünü yasağı koydum :) şubat'ta almak lazım :)

    YanıtlaSil
  2. off şubat`a daha çok var. Bende yeni yıla kadar koymuştum ama olmadı :) Gerçi ihtiyacın yoksa alma ya. İnsan acıyor evde atılanlara.

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullan canım. Ben testırını denedim ve 2-3 saat sonra kaş üstlerimde ve alnımda yağlanmalar başladı, çenemde cabası.

    Gerçi benim cildim olağanın üzerinde yağlı, sen güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @rimelli kız: yani evet yağlı desem değil, yağsız desem değil :) ama benim cildim aşırı yağlı olmadığından bi sorun yaşamadım. Teşekkür ediyorum. Aslında ben de Anti-blemish fondotenini merak ediyorum. yağlı ciltler için daha uygundur sanırım

    YanıtlaSil
  5. çok içten yazılarınız var sanırım yarım saattir dolanıyorum blogda. özellikle "feriha kolyesi" hakkında yazdıklarınız güldürdü beni :)

    blog keşfetmeye çıktım sizi de keşfettim ve bloguma beklerim :)

    sevgiler,

    http://www.modamla.com/

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim :) ben de seviyorum yeni bloglara bakmayi :))

    YanıtlaSil
  7. merhabalar. ben de bir clinique kullanıcısı olarak severek okudum :) siz yazalı çok olmuş gerçi ama halen blogunuz aktif görünüyor diye yazayım dedim. öncelikle bütün bilgilendirmeler için teşekkürler.. ben de çok uzun yıllardır even better fondöten kullanıyorum ama problerimden dolayı anti blemish e geçeceğim. baktım ki even better da siz de benim gibi 03 ivory kullanıyormuşsunuz. buna istinaden soracağım; anti blemish te ve estee lauder double wear de renk önerileriniz hangileri olur acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, anti blemishde de 03 fresh natural kullaniyorum. DW'da ise cok net rengimi tutturabilmis degilim maalesef. Ama anti blemish cilt problemlerine direkt olarak iyi gelen bir urun degil aklinizda olsun. Even better'a gore daha mat, daha az yaglandiriyor

      Sil

Yorumlarınız değerli