16 Kasım 2012

YVES ROCHER: Far ve Allık

Bu gün Yves Rocher`dan güzel bir kampanya mesajı geldi. "400`den fazla çeşit ürününde net %30 indirim ve orjinal boy allık hediye" şeklinde.

Bugün zaten alışveriş merkezine uğrayacaktım, işim vardı gitmişken hemen Yves Rocher`a da bakındım. Her zaman kampanya dışı olan klasik ürünler (banyo ve saç ürünleri) haricindeki her üründe geçerliymiş bu kampanya. Ne zamana kadar devam ediyor bilemiyorum ama mutlaka değerlendirin derim.


Benim aklımda keçe uçlu göz kalemlerinden almak vardı aslında. Dergi reklamlarında sürekli gözüme çarpıyorlardı ama mağazada o kadar hoşuma gitmedi. İhtiyacım olan pek bişey yoktu, gözüme farlar çarptı. 


Ben hafif simli olan bakır ve altın tonunu seçtim. Niye seçtim bilmiyorum :) o küçük mağazada bir an önce karar verip çıkmam gerekiyormuş gibi hissediyorum, acele ediyorum :)


Farların yapısı benim hoşuma gitti, yeterince yumuşaklar ve güzel renk veriyorlar. Normal fiyatı 24 liarydı, indirimle 17 liraya geldi.


Hediyesi de allık. Yalnız boyutları küçük, o yüzden elimde çektim ki mağazada görünce hayal kırıklığına uğramayın :) Far 3g, allık 7 g.


Her zaman ki gibi klasik allık renklerinden şaşmadım ve en açık tonlu olanı aldım. Pembe tonlarında 3 rengi, bronz tonlarında da 4 rengi vardı. İstediğinizi seçebiliyorsunuz.


Gel gelelim; allığı farlar kadar başarılı bulmadım ben. 

Şu zamanlarda her yerde kampanya patlaması yaşanıyor. Yves Rocher`ın ki de güzel kampanyalardan bir tanesi olmuş. Aklınızda beli bir ürün yoksa; selülit kremi, yüz maskeleri,yüz peelingi, göz makyaj temizleyicisi ve fondöten fırçası benim beğendiğim ürünleri. Maskarasının da methini duydum ama kendim kullanmadım.

Özellikle fazla masraf yapmadan kampanyadan yararlanmak isterseniz, en mantıklısı göz makyaj temizleyicisi almak olur bence. Hem uygun fiyatlı hem de illa kullanılacak bir ürün olur.


14 yorum:

  1. Demekki neymiş Rimelli Kız hafta sonuna bir alışveriş postu yayınlayacak kadar çok şeyi sırtlanacakmıııış :):) Sende güzel günlerde kullan canım, sevgilerle ..

    YanıtlaSil
  2. :)) o kadar sırtlanma ama sen yine de, aralıkta da olur güzel kampanyalar. O zaman da alacak bişeyler kalsın :) teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. allık hediyesi için belli limit yok yani tek bir ürün aldığınız zamanda allık hediye ediyorlar demek süperr:)
    aldıklarını güzel günlerde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. Evet bana o sekilde soylediler zaten benim aldigimda 17 lira tuttu :) tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  5. Bu habere çok sevindim. En kısa zamanda gidip istediğim bir kaç şey vardı onları almalıyım :)

    Sende güzel günlerde kullan aldıklarını :)

    Sevgiler.

    http://www.gabadan.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim, iyi alisverisler :)

    YanıtlaSil
  7. allığın rengine bittim, güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
  8. ikili fara o kdr para vermem deyip bakmadım bıel yuzune calısan kızlar da bı sınırdı o gün ben de 14 lıralık tonık alıp cıktım allıgımla :) çantada tasımalık gun kurtarmalık bı allıgım oldun ıstıyodum hıc allık bıtıremedım zaten belkı bu bıter

    YanıtlaSil
  9. ya evet aslında ben de makyaj temizleyicisi alsaydım keşke dedim sonradan ama far da fena değil. Benim de allık bitirdiğim omadı daha :) sanmıyorum bu da bitmez gibime geliyor. Güle güle kullan

    YanıtlaSil
  10. bende dün tonik aldım yanında da allık verdiler sanırım aynı tonu almışız :) allığım vardı kardeşime hediye edicem...bu arada yılbaşı geliyor çekiliş mi yapsan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gule gule kullan tugba. cekilis var zaten su an :) sag tarafta hediye diye linki var.o bittikten sonra aralik ayinda da dusunuyorum biseyler :)

      Sil
  11. Bize yves rocher kartı olması gerekiyor dediler. Hatta şimdi alsak kartı olur mu dedik olmazmış. Sizin kartınız var mıydı

    YanıtlaSil
  12. @guzelliknehri evet vardi.zaten kampamyalar indirimler vs kart ile alinca oluyor. siz alsaydiniz yine de. bir sonraki kampanyadan yararlanirdiniz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli