21 Kasım 2012

BİRAZCIK RENK LAZIM

İndirim sitelerine her zaman aldanmamak gerekiyor diye hep söylüyorum. Genelde indirim olayı yalan. Mağazada`da aynı ürün indirime giriyor ama sitelerde daha çok çeşit bulabildiğimiz doğru. Bir de hiç bilmediğimiz markalarla tanışıyoruz bazen. O yüzden arada söylensem de, ne bakmayı bırakırım ne de almayı :)
Bugün 1V1Y`de bilmediğim 2 markanın butiğine daldım ve pek beğendim. 
Design Eastandbull bunlardan bir tanesi. İnstagram filtresinden geçirilmiş gibi gözüküyorlar. Retro ve grafiti  arasında bir yerde kalmış olan ürünlere bayıldım. Fiyatları sanki biraz yüksek gibi ama %100 deriymiş.



Özellikle grafiti Love portföye bayıldım :) Cüzdan versiyonu da var. Cüzdan da tek renkten şaşmam gerçi ama portföyü seve seve kullanabilirim. Firmanın kendi sitesini bulamadım fakat 1V1Y`de ki butiğinden fiyatlarına ve çeşitlerine bakabilirsiniz. 

Diğer bir firma da Bobo Boheme


Böyle cıvıl cıvıl desenli torbalar yapmışlar. Bütün ıvırzıvırınızı bunların içinde sakladığını düşünsenize :) Ya da mutfaktaki nohutu, mercimeği... 


Sabun üzerine resim olayına da bayıldım. 


Sabun deyip geçmeyeceksin işte. İlla koca koca güzelliklere gerek yok. Küçük ayrıntıların zarifliğiyle de daha güzel olabiliyor hayat bazen.


Bu makyaj çantalarına da tam anlamıyla bayıldım, bittim :) 

Firmanın sitesinde daha bir sürü ürün var. Kitap kapları, içki şişeleri için kılıflar, uyku maskeleri ve çeşit çeşit şeyler. 1V1Y`deki butiğe de buradan ulaşabilirsiniz.

Şu butiğe süresi bitmeden bir bakın derim, çok tatlılar. Almasanız bile insanda bir gülümseme bırakıyorlar :) Var mı benimle aynı fikride olanlar ?


4 yorum:

  1. Şu en sondaki ineğe benzer şeyler beni hep korkutmuştur :( Neden bilmem ama bu şekildeki resimlerden ürküyorum :) Ama diğerleri oldukça tatlıı :)

    YanıtlaSil
  2. hadi yaa :) ben de en çok onu beğenmiştim ama sitede daha çok çeşidi vardı hepsini koyamadım buraya

    YanıtlaSil
  3. merhaba http://www.makyajvehersey.blogspot.com/2012/11/ilk-mim seni mimlemiştim illakı oje olmak zorunda değil makyaj ruj. Maksat nasıl sakladığını görmrk sayısına bakmak değil:D

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum yapmaya çalışıcam :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli