14 Temmuz 2016

Son Zamanlarda Aldıklarım // Temmuz 2016

Alışveriş yazıları biraz üst üste geldi ama elimdeki fotoğraflar bunlar şimdilik. Aşağı yukarı son 2 aydır aldıklarımı ve ilk izlenimlerimi kısa kısa paylaşmak istiyorum.


Tablo biraz kalabalık farkındayım fakat bir kısmı hediye, bir kısmı da yurt dışı alışverişim. Sağdaki kutu içerisindekileri Atina Korres ve Apivita Alışverişim yazısında yazmıştım zaten, o yüzden onları geçiyorum.




Bioderma Node DS+ Kepek Şampuanı; Uzunca süredir kepek problemi yaşıyorum, aslında Clear şampuan etkili oluyor ama sürekli onu kullanmaktan sıkılıyorum ya da bir süre sonra etkisini kaybetmeye başlıyor. Bu yüzden daha etkili bir şeyler ararken bu şampuanı gördüm. Kutulu olan krem şeklindeki şampuan yoğun etkili, yanındaki yeşil şişeli olan ise sıvı formda, günlük kullanım için. Intense olan şampuan için önce gün aşırı, daha sonra hafta 1 şeklinde bir kullanım önerilmiş. Arada istediğim başka şampuanı da kullanmaya imkan vereceği için hoşuma gitmişti. Ben yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum, kepek sorunumda biraz azalma oldu ama -belirttiği gibi- ani bir kayboluş gözlemlemedim maalesef. İki ürün tek kutuda 50-60tl arasında bir fiyattaydı.

Bioderma Hydrabio SPF 30 Misel Su; Önce eczanede elimde denemiştim ve sanki biraz rahatsız edici tabakamsı bir hissiyat bırakıyor diye tereddüte düşmüştüm ama özellikle Atina gezisinde çoğunlukla güneş altında dışarıda olacağım için almak istedim. Tabakamsı hissiyat konusunda yanılmışım, dışarıda kullanmak adında kremden, fondotenden çok daha pratik ve kullanışlı. Fakat güneş korumasının ne derece etkili olduğu hakkında soru işaretlerim var. Yani örneğin normalde hele de yaz mevsiminde sadece fondötenin içindeki güneş koruyucunun yeterli olmayacağı aşikar, bu ürününe de o mantıkla mı yaklaşmak gerekiyor emin değilim. O yüzden ben 50 faktör olan güvendiğim kremimi (Kiehls Ultra Light Daily Defense) sürüp, üzerine makyaj yaptım ve gün içinde de ara ara bu spreyi kullandım. Bu ürün de 45-55tl arasında bulunabiliyor.

Bu bahsettiğim 2 ürünü mamacım.com sitesinden aldım. Bu siteyi daha önce de 1-2 sefer kullanmıştım ama bu sefer tercih etmemde belirgin bir neden yoktu, tamamen fiyatlarına bakarak karar verdim ve memnun kaldım. Fotoğrafta görünen seyahat boy Vichy ürünleri hediye olarak çıktı. (Benim herhangi bir bildirimim/talebim/ricam olmadan tabii ki) Tesadüfi midir bilemiyorum ama ben bir sonraki alışverişimde de tercih ederim sanırım.


Sanal eczaneden reel eczane alışverişine geçeyim; Bu minik çantalı seti bir eczanede görüp aldım. 4 seyahat boy ürün, mini bir çanta içinde 39tl`ydi. Üzerinden çok vakit geçmediği için hala bulunabilir diye düşünüyorum. 

Klorane Kayısılı Şampuan ve Saç Kremi; Kokusuna tek kelimeyle bayıldığım bir ürün oldu, etkisi de hiç fena değildi, orjinal boy fiyatları ne civarda bilmiyorum ama bir kenara yazdım isimlerini. Evdekilerden sıra gelirse kesinlikle alacağım. Yine aynı markaya ait duş jelini deneyemedim henüz.

Avene SPF 50 Güneş Kremi;  Üzerinde yüz ya da vücut içindir gibi bir ifade göremedim ve 1 kere yüzümde denedim. Ağır ve yağlı geldi ancak plajda vücut için kullanabileceğim bir ürün.

Mavi Orfeo EDP; Çok severek kullandığım parfümüm bitince ve şu sıralar onu almaya fırsat kalmayınca idareten parfüm arayışıma Mavi`nin kasa önündeki kokuları cevap verdi. Bu kokusunu ben çok sevdim, hem belirgin, hem de çok ağır değildi. Kalıcılığı da ortalama gibi. 


Note Cosmetics; Bayram indirimi döneminde Note satan bir yere denk gelince bakmadan edemedim. 1 fondöten, 1 mineral far 1 de klasik farlarından aldım. Fiyatları indirimle cidden çok uygundu, farlar 12 ve 8 lira, fondöten de 19 liraydı. Fiyatlarına göre performansları çok çok muntazam. Fondöteni de fena bulmadım ama 1 numaralı rengi kalmadığından, 2`de olur yanılgısına düştüm. Sürdükten sonra bir miktar daha koyulaşınca istediğim verimi alamadım. Daha açık birşeylerle karıştırarak kullanmam lazım.

Maybelline Color Tattoo Farlar; Bunlar da en son çıkan, daha doğrusu Türkiye`ye yeni gelen renklerdi. Ne zamandır ya mağazada ya indirimde denk gelemiyordum. Bu sefer denk gelince hemen atladım ama eve gelip sürdükten sonra hatırladım ki ben bu color tattoo`ları Mac Panit Point`lere göre biraz daha ağır bulduğumdan elim pek gitmiyordu :)


Ve Son Olarak LR ürünleri...

Benim yeni tanıştığım bir marka oldu. Annem üye olmuş ve kendisine baya bir ürün almış. Aldıklarının hemen hepsinden de çok memnun kaldığını söyleyince ben de biraz araştırdım. Bilenleriniz vardır mutlaka ama bilmeyenler için;

LR bir Alman firması ve ürünlerde Almanya`da üretiliyor. Ürünleri ise yüksek miktarlarda Aloe Vera içeriyor. Satış politikaları Avon, Oriflame gibi ama fiyat aralıkları daha yüksek. Bu da daha ciddi daha özverili bir profil oluşturdu benim gözümde. Başta biraz şüphe ile yaklaşsam da, marka ve aloe vera bitkisi hakkında biraz araştırdıkça gözüm parlamaya başladı. Annemin getirdiği hediyeleri de memnuniyetle karşıladım tabii...

LR Nemlendirici Yüz Maskesi; henüz paketini açmadım, muhtemelen sonbahara hatta kışa kadar da dokunmam. Malum Apivita maske stoğum var :)

LR Thermo Lotion; İşte bu çok bonus bir ürün. Isı veren masaj kremi, şükür henüz kullanma ihtiyacı hissetmedim ama çeşitli ağrılı durumlarda kullanıcı olabilir.

LR Sensitive Diş Macunu; Anlık tadı pek hoşuma gitmese de sonrasında bıraktığı doğal ve kıvamında ferahlık hoşuma gidiyor ve kullanıyorum. Fakat kardeşimde Extre Fresh gibi bir versiyonu vardı, o daha çok hoşuma gitti.

LR Soft Skin Krem; Bunu Murat`la birlikte yarıladık sanırım. Hepi topu 1 güncük Antalya`da denize gidebildik ama ilk defa deniz görmüş gibi yanmayı başarmışız. Bu krem iyi geldi.

LR Makyaj Temizleme Mendili; Bunu da seyahatlerde kullanmak üzere oldukça beğendim. Misel su ve pamuk kadar ferah hissettirmiyor bana hiç bir şey ama temizleme performansı, mendilin yumuşaklığı ve ardında kalıntı gibi bir hissiyat bırakmamasını sevdim.

Görüldüğü üzere denediğim bir kaç ürününden ben de memnun kaldım, ilk fırsatta kendim de üye olup bir şeyler daha almayı planlıyorum. 

Hatta bir de Zeitgard adında sıcak-soğuk masaj yağan bir aleti var, annem kendisine almış, onu da deneme imkanı buldum, gayet hoşuma gitti ama 600-700TL dolaylarında seyrettiği için şimdilik bi dursun dedim, bakalım...

Benim son zamanlarda aldıklarım bunlardı, makyaj ürünleri gereksiz olmuş sanırım sadece, gerisi hep ihtiyaç. :D  


Bu arada aldıklarımın hemen hepsinden alır almaz snapchat`de bahsetmiştim, takip etmek isterseniz kullanıcı adım; modamasallari

3 yorum:

  1. Note mineral farları merak ettim :)

    Bende Zeitgard'ın o cihazından var, aslında üye olunca 547 TL'ye geliyor kremleri ile. Şimdilik memnunum, uzun vadede umarım süper etkilerini göreceğim (yoksa ağlarım :D). Temizleme mendilleri de seyahat için aklımda olsun. Bir arkadaşım da Aloe Vera Gündüz nemlendiricisinden ve toniğinden çok memnun.

    Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan hepsini bioderma termal su mamacim'da gerçekten daha uygunmuş ben de oradan alayım..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan hepsini^^ bende dermokozmetik ürün siparişlerimi hep mamacim dan veriyorum ve çok memnunum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli