1 Temmuz 2016

Bitenler // Haziran 2016

Bu ay bitenlerden daha çok çekmecede bekleyip bekleyip hiç kullanılmadan çöpe gidenler yazısı oldu maalesef :( Şöyle bir baktığımda alt fotoğraftaki 2 saç ürünü haricindekiler, indirim dolayısı ile ihtiyaç dışı olarak alınmış. 

Kullanılır ümidi ile uzunca süredir çekmecede bekliyorlardı ama bir temizlik sırasında fenalık geldi ve atmaya karar verdim. Zaten kullanım ömürleri de dolmuştu artık...  





Johnson`s Baby Saç Açıcı Sprey; bu spreyleri her banyodan sonra kullanıyorum mutlaka. Aslında Avon`un saç açıcı spreyini tercih ediyorum ama ondan alamadığım bir zamanda bunu denemek istemiştim. Avon bana daha başarılı geldi, bunu pek sevmedim, tekrar almayı düşünmüyorum.

Lancome Gel Pure Focus; cilt bakım ürünlerine pek aşına olduğum ya da denemek için istek duyduğum bir marka değil, dediğim gibi indirimde laf olsun diye alınmış bir üründü. 1-2 defa deneyip pek bir şey anlamamıştım.

Estee Lauder Perfetly Clear; içinde minik tanecikler olan yüz temizleme jeli fena değildi aslında ama Lancome markası için bahsettiğim ilgisizlik durumu bu markanın cilt bakım ürünleri için de geçerli sanırım. Hatırlıyorum sırf sepeti bilmem kaç liraya tamamlayıp hediyeden faydalanmak için aldığım bir üründü :( Keşke vücüt peelingi gibi kullansaydım ama ona bile sıra gelmedi.

Roc Yüz Temizleme Sütü; üniversite yıllarımda Roc markasının yüz temizleme jeli ve toniğinden baya memnun kaldığımı hatırladığım bir gün, indirimi de görünce laf olsun diye aldığım bir üründü. Süt ile cilt temizliği çok bana göre değilmiş zaten, pratik gelmiyor. Bir de içinde paraben türevleri olduğunu da fark edince kullanmak istemediğim bir ürün oldu.

Yves Rocher Selülit Kremi; aslında daha önce 1 ya da 2 tüp kullanıp etkisini de gördüğüm bir kremdi ama kış dönemi kullanmaya üşendim. Kullanım ömrü de geçmiş gözüküyordu, riske atıp kullanmak istemedim. Zaten hafif cildimi yakan ve garip kokan bir kremdi ama tekrar ihtiyaç duyduğumda bakacağım bir seri olacak.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ; bir ara hemen her duştan sonra şekillendirme için kullandığım saç kremiydi. Eskisi kadar sık olmasa da hala severek kullanıyorum, yenisini aldım.


NK Top Coat; blog tavsiyesi üzerine aldığım bu top coat`u hemen her oje sürüşümde kullanıyorum. Parlaklığından, kuruma hızından ve ojenin kalıcılığını arttırmasından gayet memnunum. Bendeki eski versiyonu, şimdilerde şişesi değişmiş. Ben 3 tane birden almıştım ve çok çok uzun süre kurumadılar, yapıları değişmedi. Gratis`lerde satılıyor bu arada bilmeyenler için.

Clinique Anti Blemish Fondöten; çok uzun süre favori fondötenimdi kendisi. Ayrıntılı yazısını ürün üzerine tıklayarak okuyabilirsiniz. Hala çok beğendiğim bir ürün olsa da şimdilerde kendisini Revlon Colorstay ile aldatıyorum, çünkü Revlon daha kalıcı.

Watson`s Selülit Masaj Başlığı; "selülit..." adı altında mı satılıyordu hatırlamıyorum gerçi ama ben duşta o amaçla kullanmak amacı ile almıştım. Pek memnun kalmadım, diğer tarafı tırtıklı ortalama bir üründü zaten ama kenarlarına su dolup birikince sevmedim.

Bioderma Sebium Al ve Global Krem; bu seri bir ara ciddi ciddi sevdiğim her ürününü kullandığım bir seriydi. İkisi de akneli ciltleri yatıştırmak için ürünlerdi ve başarıları da fena değildi ama bir süre sonra ihtiyaç mı kalmadı, hevesim mi kalmadı bilemiyorum. Bu elimdekiler tamamen bitmemişti ama kullanım ömürleri dolduğu için atıyorum. Al Corrector; akneleri yatıştıran renkli, kapatıcı bir üründü, Global krem ise  tüm yüze uygulanan tedavi edici/yatıştırıcı bir kremdi.

Deflin Sıvı Sabun; defne ve zeytin yağı tabanlı bitkisel ürünler üreten bir firma tarafından denemem için gönderilen bir kaç ürün arasındaydı bu sıvı sabun. Sabunun içeriği nispeten temizdi ve oldukça beğenmiştim ama internetten sıvı sabun siparişi vereceğimi sanmıyorum. Yaygın bir satış ağı olsaydı almayı düşünürdüm.

Şimdilik bu kadar ama bir torba ürün yine birikti bile. En kısa zamanda bir bitenler yazısı daha gelecek. 

Bir daha bu kadar gereksiz stok yapmamak ümidi ile...

10 yorum:

  1. Yves Rocher Selülit Kremi evde kullanılmayı bekliyor, inşallah önümüzdeki ay kullanmaya başlarım ... güzel bir yazı olmuş sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun kullanim omru 6aydi. Gerci yenilerinde degismis olabilir ama fazla bekletmeden kullanin, duzenli kullanilirsa ise yariyor :)

      Sil
  2. johnsons saç açıcı spreyi ben de hiç beğenmedim diyebilirim.. baya ürün bitmiş yenilere yer açılmış..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zamandir beklettiklerimi atinca baya yer acildi.cidden :)

      Sil
  3. Ben de gereksiz stok yapınca çok üzülüyorum ve kullanamayacağımı anlayınca hemen birilerine hediye ediyorum! Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atarken icim acidi ya, makyaj malzemelerini anneme aktariyorum ben de arada ama cilt.bakim urunleri kaliyor. Daha dikkatli davranicam umarim artik :) sevgiler

      Sil
  4. Benimde bu ara kullanılmadan çöpe giden pek çok ürünüm oldu savaş çıkacakmış gibi stok yapmayı bıraktım artık :) Benide koca bir poşet bitenler bekliyor yazısını yazıp biran önce atmalıyım gördükçe atasım geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha aynen, dun banyo dolabini duzenledim 5 sampuan 6 sac kremi cikti :D Nasil bir stok zihniyeti anlam veremiyorum bazen :)

      Sil
  5. Benim de elimde son kullanma tarihi yaklasmis cilt bakim urunleri ve makyaj malzemeleri var. Su ara onlari bitirmeye calisiyorum. Cilt bakimini bir sekilde bitiriyorum ama makyaj malzemesi biraz zaman aliyor. Oldugu kadar artik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) bazi makyaj malzemelerini tuketmek icin cabalamistim ben de bir ara. Surekli ayni seyi kullanmak bayginlik veriyor o zaman da! Bence de oldugu kadar :)

      Sil

Yorumlarınız değerli