14 Temmuz 2014

Bioderma // Sensibio Mask Nem Maskesi

Bioderma Sensibio Mask, Nem Maskesi, 75ml, 60TL


Bioderma`nın hassas, kuru, toleransı düşük ciltler için olan Sensibio serisinden nem maskesi. Bu seri, tanımlama olarak benim cildime pek uymasa da, severek kullandığım Sensibio ürünleri mevcut. Bu yüzden tereddüt etmeden denedim bu maskeyi de. 


Ambalaj açısından herhangi bir handikabı yok, miktar olarak da oldukça yeterli. Ürünün kendisi de orta kıvamlı, ne çok katı ne de losyon havasında. Rahatsız edici bir kokusu yok, cildinize sürdüğünüzde bıraktığı yapışkan, rahatsız edici ya da vıcık vıcık yağlı bir his de yok. Yani ürünün yapısını başarılı buldum. 

Cilde nem takviyesi yaparak, daha sağlıklı, daha parlak bir cilt vaad ediyor ve haftada 1-2 defa kullanımı öneriliyor. Bu aşamada vaadlerini de gerçekleştireceğini düşünüyorum, çünkü nemsiz bir cildin ihtiyacı olan nemi karşılarsanız, sonuç bu yönde olacaktır.  Kullanımı da normal maske gibi, orta kalınlıkta bir tabaka halinde yüzünüze sürüp, 10dk kadar bekletip, yıkanabilir ya da daha ince bir tabaka halinde sürüp, yıkamadan, cildin tamamını emmesi sağlanabilir. Ben yıkamayı tercih ettim.


Kullanıcı yorumlarına geçersek; yağlı cilt tipleri için çok uygun olduğunu düşünmüyorum. Ben 2 sefer kullandım ve yüzümü yıkadıktan sonra biraz yağlı bir his bıraktı fazla krem sürmüşüm gibi hissettim. Cildimi yumuşacık yaptı ama yağlandırdıktan sonra pek anlamı olmuyor. Yine de buna rağmen sivilce yapmadığını belirtmeliyim. Yağlı ciltlerin, kışın hava şartları insanın cilt tipini hafiften değiştirmeye başladığı zamanlarda kullanabileceğini düşünüyorum. Bu aşamada nem maskesi birazcık da tercih meselesi sanıyorum. Ben kendi adıma, düzenli nemlendirici kullanırken, ekstra bir nem maskesine ihtiyaç duymuyorum.

Bu yüzden maskeyi arkadaşıma verdim. Sensibio serisinin cilt tanımına oldukça uygun, kuru ve hassas bir cilt tipine sahip olan arkadaşım maskeden oldukça memnun kaldığını, banyo sonrası kullandığını ve kuruyan cildine çok iyi geldiğini, ağırlık yapmadan, yağlandırmadan nemlendirdiğini belirtti. 

İçeriği ise merak edenler için şu şekilde; 
WATER (AQUA), GLYCERIN, CETEARYL ISONONANOATE, ISOHEXADECANE, GLYCOL PALMITATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, TRICETEARETH-4 PHOSPHATE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, MANNITOL, XYLITOL, GLYCYRRHETINIC ACID, RHAMNOSE, LAMINARIA OCHROLEUCA EXTRACT, GLYCOL STEARATE, PEG-2 STEARATE, PENTYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, 1,2-HEXANEDIOL, DISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, SODIUM HYDROXIDE, ALUMINA, STEARIC ACID.


*Ürün Bioderma tarafından gönderilmiştir. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız değerli