29 Aralık 2015

Lush // Bubble Gum Dudak Peelingi


Lush Cosmetics`in meşhur dudak peelingi meraklılar biliyordur eminim. Ben de populer ürünlerden birisi olduğunu biliyordum ama denemek için ancak fırsat bulabildim. Bildiğiniz üzere Lush bir süre ülkemize gelip, daha sonra geri çekilmişti. 

Açıkçası bizde satıldığı dönemde çok da müptelası olduğum ürünleri yoktu. Fakat geçen yaz İtalya tatili sırasında mağazalarının cazibesine dayanamayıp birkaç ürününü satın aldım. Aldıklarımı beğenince bir sonraki gidişimde birkaç ürün daha aldım :) Şu an elimde 6-7 tane lush ürünü oldu sanıyorum ve birkaç tanesi cidden favorim oldu.


Onlardan birisi de Lush Bubble Gum, İtalyadaki ismi ile Labracadabra ♥


Bubble Gum orta büyüklükte hatta kalın bile sayılabilecek şeker granülleri ve jojoba yağı içeriyor temel olarak. Bir de ekstra çok tatlı bir rengi ve kokusu var. Kullanırken insanın yeme isteği kabarıyor cidden. Peelling ve yumuşatma etkisi de gayet başarılı.

Dudak peelingi şimdiye kadar ihtiyaç duyduğum bir ürün olmamıştı fakat artık bittikçe temin etmenin yollarını ararım sanıyorum. Gerçi nette arasanız ev yapımı versiyonlarının tariflerini de bulmak mümkün ama bu renk ve aromanın verdiği mutluluğu vereceğini sanmıyorum.

Yurt dışına yolum düştükçe yedekleyeceğim ürünlerden birisi olacak bubble gum. Gerçi çok minik bir miktar yeterli geldiğinden, bu küçücük kavanozu bile oldukça uzun süre gidecek diye tahmin ediyorum.




Lush`dan aldığım diğer ürünler; Ultrabland, Herbalism, Cup of Coffe Mask, Sea Salt Scrub ve Tea Tree oil tonik. Ultrabland ve Herbalism`e oldukça alıştım ve sevdim, diğerleri deneme sürecinde.

2 yorum:

  1. çok seviyorum bitmesin diye de gıdım gıdım kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayildim, elbet yolumuz duser lush olan bir yere tekrar diye umid ediyorum :)

      Sil

Yorumlarınız değerli