21 Aralık 2015

Kiehl`s // Daily Reviving Concentrate Cilt Yağı


Kiehl`s Daily Reviving Concentrate; bir kaç ay önce çıkan, tanıtımına denk geldikçe içimin gittiği ürünlerden birisiydi açıkçası. Yağlar kremlerden daha yoğun, daha etkili, daha güvenilir ve kullanması da zevkli ürünler genelde.





Daily Reviving Concentrate; zencefil kökü, ayçiçeği ve tamanu yağı içeriyor. Tamanu yağı nedir diye şöyle bir baktığımda ise, doğal bir antibiyotik olduğunu, sivilcelerin yayılmasını engellemede, lekeleri iyileştirmede katkısı olduğunu okudum. Ayrıca yüksek miktarlarda üründen, çok çok az yağ verdiği ve dolayısı ile oldukça pahalı olduğu da belirtilmiş. (Bu ürünün içindeki yüzde miktarı nedir onu bilemiyorum ama.)

Kiehl`s bu yağın cildi canladırdığını, sağlıklı gösterdiğini ve çizgi görünümü azalttığını belirtmiş. Çizgi görünümü zor bir konu tabii, yerleşik çizgilere belirgin bir fayda sağlayacağını sanmıyorum  ama yine de faydalı yağların uzun vaadede cildi korumada etkisi olacaktır. 



Benim kısa vadede hissettiğim etki ise cildimin daha canlı gözükmesi ve yumuşacık olması. Özellikle sabahları makyaj yapmadan hemen önce kullanıyorum. Fondötenin altına kullanmaktan çok memnunum. (Yalnız genellikle mat fondötenler tercih ettiğimi de eklemek isterim. Glow fondötenlerle çok hoş durmayabilir) 

Aslında başta alırken cildim yağlı olduğu için tereddüt etmiştim. O yüzden önce bir testerını isteyip denedim. Cildimi ekstra yağlandırmadı, sivilce vs gibi olumsuz bir etki yapmadı. Fakat çok çok az kullandığımı da belirtmem lazım! Ürünün üzerinde 2-3 damla kullanılması tavsiye edilmiş ama ben sadece 1 damla kullanıyorum. Onu da önce avcuma damlatıp, iki elime yayıp, elimde kalanları yüzüme sürüyorum. Gayet yeterli oluyor. Daha fazlasını kullanırsam çok gelecek ve yağlandıracaktır muhtemelen.  

Nemlendirme konusunda tek başına yeterli olup olmayacağı ise cildinizin nem ihtiyacına ve sizin üründen kullanacağınız miktara bağlı olarak değişecektir. Örneğin ben sabahları bu yağı kullandığım için ekstra nemlendirici kullanmıyorum, fakat geceleri normal nemlendirici kullanıyorum.


Kiehl`s Daily Reviving Concentrate`in orjinal boyu 30ml ve fiyatı 120TL civarı. Testerını oldukça beğenmiş olmama rağmen, tam boyunu almayı ertelemiştim. Geçen haftalarda mağazada 15ml`lik yarım boyuna (60TL civarındaydı)  denk gelince dayanamadım. Benim gibi çok az kullanıp, uzun süre yetirecek olanlar için oldukça iyi bir seçenek olmuş. Bu arada yarım boy, ya da dev boy gibi ürünler mağazalara ara ara geliyor ve sürekli bulunmuyor. Denk gelmişken kaçırmak istemedim.



Özetle kuru ciltlerin bayılacağını düşündüğüm ama benim de yağlı ciltli biri olarak kış aylarında severek kullandığım ve cildime faydalı olduğuna inandığım güzel bir ürün.

Ürünü kiehl`s mağazalarında ve kiehls.com.tr `de bulabilirsiniz

8 yorum:

  1. Ben de cilt bakimindan yag kullanmayi cok seviyorum . Istanbul'a gittigimde denemyi istiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. bende bu ürünün testerını denemiş ve çok sevmiştim. Tam boyunu almak kısmet olmadı henüz ama elimdeki nemlendiriciler bitince bunu almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ertelemeyi dusunuyordum ama yarim boyu 60luraya cok iyi oldu :)

      Sil
  3. Hmm, kuru ciltli insan olarak daha da bir ilgimi çekti şimdi. Aklımda! Eline sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. 33 yasındayım ve karma bır cıldım var. dun aksam yves rocher daki calısan kadın, cildimin sarkmaya basladıgını söyledı. bu yagı nemlendırıcı olarak almayı dusunuyorum fakat sarkma konsunda daha etkılı ne kullanabılırım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıkçası henüz antiage ve benzeri ürünlere ilgim başlamadığı için bir tavsiye de bulunamayacağım :/

      Sil

Yorumlarınız değerli