7 Aralık 2015

Cyrene Surpriz Kutuları


Cyene son zamanlarda hızlı popüler olan ve beğenilen markalardan. Bu popülerlikte ürün içeriklerinin temiz olmasın, ürünlerinin beğenilmesinin yanı sıra bu kutu konseptlerinin de katkısı büyük bence.  

Şimdiye kadar satışa sunulan kutulardan, marka hakkında genel fikirlerimden ve kısaca kullandığım ürünlerden bahsetmek istiyorum.





Tanıtım ve reklam amaçlı amaçlı hazırlanan sürpriz içerikli kutulardan şimdiye kadar 3 adet satışa sunuldu. İlk kutudan memnun kalınca diğerlerini de aldım. (3. kutu henüz gönderilmedi) 

Kutu içerikleri oldukça dolu ve herkese hitap edebilecek şekilde hazırlanmıştı. İçinden çıkan ürünlerin satış fiyatları ile kutu fiyatını karşılaştırdığımızda da çok çok avantajlı gözüküyor. (Kutular 39TL`den satışa sunulmuştu, kargoyu da dahil edince 45TL`ye geliyorlar)


İlk kutudan; sıkılaştırıcı yüz toniği, güneş sonrası kremi, makyaj temizleme suyu ve saç maskesi çıkmıştı.

Cyrene hyaluronic asit içeren misel su

Cyerene // Searene Misel Makyaj Temizleme Suyu; ilk başta kokusunu garipsemiş olsam da bir süre sonra alışıp, duymazdan gelemeye başladım. Hyaluronic asit de içeren, makyajı güzel temizleyen, ciltte kalıntı bırakmayan oldukça güzel bir misel suydu. Yıllardır favorim olan Bioderma H2O`dan daha iyi hissettirdi sanırım. Fiyat avantajı olduğu zamanlarda tercih edebilirim. 

Cyrene kreatinli saç maskesi

Cyrene Keratinli Saç Maskesi // Bakım Kremi; yoğun kremsi yapıda, hoş kokulu, kolay durulan ve saçı cidden güzel yumuşatan bir saç maskesiydi. Bu kremi kullandıktan sonra saçım cidden daha yumuşak ve kolay şekil alabilir hale geliyor. Hem ilk kutudan hem de ikinci kutudan çıkmışı. İlk kutuyu severek bitirdim ve yenisini açtım hemen. Sadece bu saç maskesinin tekli fiyatı 50 TL civarında normalde. 39TL`lik bir kutu ile geldiğini düşününce ne kadar avantajlı olduğu daha çok ortaya çıkıyor.


İkinci kutuda aynı performansın yakalanmayacağını düşünüp almayacaktım aslında ama yine de dayanamadım. Fakat marka beni yanıltarak, ikinci kutuda da oldukça iyi bir performans gösterdi.

Cyrene Sürpriz Kutuları

Bu kutudan çıkanlar; shea butter, keratinli saç maskesi ve gece bakım serumuydu.


Cyerene Moonlight Beauty Concentrate gece bakım serumunu sadece bir kez deneyebildim. Oldukça güzel bir ürüne benziyor fakat yağlı ciltlere fazla gelebileceği endişesi ile düzenli kullanmaya cesaret edemedim henüz. 

Cyrene Shea Butter

Cyere Shea Butter; ise vazelin kıvamında (hatta daha katı) bir krem. Elinize aldığınızda vücut sıcaklığı ile eriyor ve oldukça güzel ve kalıcı bir nemlendirme sağlıyor. Sadece aromatik bir koku arıyor insan ama neredeyse kokusuz bir ürün. 

50ml`lik bir ambalajda küçük gibi görünse de, kıvamı oldukça koyu olduğu için uzun süre kullanılabilecek gibi. Yine ilk kutu gibi ikinci kutudan çıkan ürünlerin her birinin fiyatı 39TL`nin oldukça üstündeydi.

Cyrene 3. kutuyu da "Black Friday" zamanı satışa sundu. Onu da kaçırmak istemedim, bu hafta kargolanacak sanıyorum.

Ben yeni markalara kolay ısınamayanlardanım, ya da daha doğrusu alıştığım markalardan kolay vazgeçemeyen bir insanım. Bir de ne yalan söyleyeyim yerli üretim olunca daha da şüpheli yaklaşıyorum. Fakat şimdiye kadar kullandığım bu ürünlerin üçünü de oldukça beğendim, marka yavaş yavaş güvenimi kazanmaya başladı yani :)

Yine de eleştirel yaklaştığım noktalar yok değil! İlki ürünlerin ambalajı; fotoğraftakiler oldukça düzgün olsa da bazı ürünlerin ambalajı oldukça acemice. üzerlerindeki yazılar hemen siliniyor ya da yamuk yapıştırılmış vs. Bana göre ürünlere basit bir görünüm veren ambajların yerine biraz daha profesyonel ambajlar olmalı.

Son olarak tek tek fiyatlarına bakıldığında kutuların çok çok avantajlı olduğu ortada. Reklam ve tanıtım bütçesi ile kısa süreli ve az sayıda yapılan bir satış olduğunu düşünüyor/ümit ediyorum. Gerçi bu kadar ürünü bu kadar uygun fiyata almaktan hiç şikayetim yok tabii ama bu sefer de 39TL`ye satılabiliyorsa, tekli fiyatları çok mu yüksek tutuluyor diye düşünmeye başlayabilirim!

Cyerene ürünlerinden ve kutularından haberdar olmak için sitelerine göz atabilirsiniz  https://www.cyrene.com.tr/


13 yorum:

  1. her iki kutudan da çok memnun kaldım bir tek black friday kutusunu kaçırdım ona üzülüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Bu kutular gerçekten tekli fiyatlara göre çok çok uygun bi de ben denk getirebilsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden oyleler. Siteye mailinizi birakabilirsiniz, haber veriyorlar onceden :)

      Sil
  3. Ben de 2. Kutuyu alinca icinden cikanlara bayildim. Black Friday kutusunu almak icin alarm kurmustim saat 00.00 oldugunda da hemen siteye girip almistim. Icimden bir ses bu kutudan sac bakim urunu cikacak diyor . Umarim sac serumu da olur diye umuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ben de aynen oyle yapmistim :) ama sabah baktigimda da tukenmemisti, devam ediyordu. Sac urunune de hayir demem dogrusu :)

      Sil
  4. İlk kutuyu kaçırmıştım fakat 2. kutudan umudum vardı, aldım ve çok memnun kaldım.
    Black Friday kutusu bu 2 kutu ile beklentimi yükseltti, bakalım kutu nasıl olacak =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BF kutusu çıtayı çok yükseltmedi ama ben sevdim yine de, kullanışlı şeyler çıktı :)

      Sil
  5. Çok avantajlı kutular. ama cesaret edemiyorum ben :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa neden ? Fiyatları tek tek alınacak gibi değil pek, böyle çok daha makul

      Sil
    2. cildim çok hassas ve her ürünü gözü kapalı kullanamıyorum :/ iyi araştırmam gerekiyor

      Sil
  6. Cok guzel kutularin icerigi gercekten! Shea Butter'i ben dudaklarim icin kullaniyorum, kis icin harika.

    YanıtlaSil
  7. Ben de yatarken yoğun bir el kremi niyetine kullanıyorum, dudak da iyi fikirmiş ama o aklıma gelmemişti :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli