27 Kasım 2015

İtalya Kozmetik Alisverisi // Kiko Lush Maybelline vs


Geçen hafta iş gezisi kontenjanından 5 günlük bir Milano seyahati yaptık. İş gezisi kisvesi altında olsa da, aslında fuar ziyaretiydi, dolayısıyla pek bir sorumluluğu yoktu. Her ne kadar otellerde kalmaktan hiç hoşlanmasam da, tam iş zamanı 1 hafta buralardan uzaklaşmak çok iyi geldi doğrusu!




İtalya deyince olmazsa olmaz Kiko var ilk sırada tabii ki. Geçen sefer aldığım long lasting rujlardan çok memnun kaldığım için önce onun diğer renklerine baktım fakat içinde kullanabileceğim başka renk yoktu. Öyle olunca başka rujlara yöneldim. 

Siyah ambalajlı olan smart, oldukça gösterişli bir ambalajı olan ise velvet matte serisinden. İkisinin de renkleri birbirine yakın ve bana göre çok tatlı. Yapıları çok çok harika olmasa da fena değil. 

Diğeri ise krem var (03 numara) Tam olarak fotoğrafta görüldüğü renkte. Rujlar "eh işte" statüsünde olsa da farın her şeyine bayıldım! (3`ü toplam 16€ civarında tutmuştu)


Maybelline`in meştur Anti-Age Eraser`ından geçen gittiğimde de almış ve beğenmiştim. Bizde hala bulunmadığı için yedeklemek istedim. Ben light rengini kullanıyorum. (10€) Maybelline ürünlerini büyük sğpermarketlerde bulabilirsiniz ama testerları olmadığından, ten ürünlerini seçmek biraz sıkıntılı olabilir.

Sephora`ya şöyle bir bakayım dedim, her taraftan bir çalışan çekiştirip bişeyler tanıtmaya-satmaya çalışırken, en az hasarlı olacak şekilde bu kaş kalemi ile kapattım. Asansörlü, kremsi ama çok yumuşak değil. Daha sonra ayrıntılı bahsetmek istiyorum mutlaka ama şimdilik kısaca çok sevdim! (10€)


Lush`dan aklımda olan bir kaç ürün vardı. Birisi Cup O`Coffe yüz maskesi. Kokusu oldukça ağır ve keskin, henüz deneyemedim. (10€ civarındaydı) Bir diğeri Ultrabland makyaj temizleyici (onlarda ismi farklıymış). Çok övülen bir ürün olduğu için denemek istedim. (17€) Fototğrafa eklemeyi unuttuğum tea tree tonic vardı (8-9€) Bir de denemem için minik kutuda Cosmetic Warrior maske verdiler ki onu oldukça beğendim, aldığım gün deneseymişim, gidip büyük boyunu alabilirmişim. Bir sonraki seyahat için listeme ekledim.


Büyük bir süpermarkette bulduğum Naturaverde lip balmı ambalajı için aldım tahmin edebileceğiniz üzere :D İçeriği hiç fena değil, bir UVA SPF 15 koruması var, daha ne olsun. (2,5€)


Ve son olarak gezmeye bayıldığım Eataly ganimetlerinden Argan sabun. Bunu henüz açmadım ama benzerini geçen gidişimde almıştım, uzun süredir duş jeli yerine onu kullanıyorum. İçerikleri oldukça temiz ve saf zeytin yağı, argan yağı içeriyor. (3-4€)

Uzunca zamandır kozmetik alışverişi yapmamıştım. İtalya öncesi makyajtrendi.com`dan da güzel bir vurgun yapıp ne zamandır istediğim Nars far paletini ve MUFE Ultra HD fondöteni almıştım (yanındaki hediyeler de şahaneydi). Üzerine de İtalya ganimetleri eklenince bakıp bakıp mutluluk hormonu salgıladığım bir tablo oldu. Beni uzunca süre idare edecek eminim :D

Daha önce yazdığım biraz daha ayrıntılı olan İtalya kozmetik yazısını da okumak isterseniz hemen buradan


2 yorum:

  1. Kaş kalemi benim favorilerimden!!! Yalnız o krem far nasıl bir güzelliktir ya... gözlerimden kalpler fışkırdı! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengi de yapisi da pek guzel yaa ❤ tesekkur ederim :)

      Sil

Yorumlarınız değerli