8 Haziran 2015

Yurt Dışı Alışveriş // Vitacost.com


Bu vitacost.com sitesinden 2. alışverişim oldu. Site temiz içerikli ürünleri ile ünlü bilmeyenler için. Ilk aldıklarımı kullanmak için oldukça bekletmiştim, dolayısı ile bir sonraki alışverişe de sıra gelmemisti. 

Nihayet ilk alışverişten olanların hepsini deneyince, hele de bitanesinden inanilmaz memnun kalinca, resmen can havliyle 2. alışverişi yaptım. Once aldiklarimdan ve ulasma surecinden bahsedeyim, sonra çok beğendiğim ürüne geleceğim.




Andalou Pumpkin Honey Glycolic Mask / Balkabağı Maskesi; Normal ve karma ciltler için aydınlatıcı maske. Şöyle bir baktım da garip bir kokusu var, gerçekten balkabağı püresi gibi.


Derma e Very Clear Oil-free Acne Wipes; Aslında derma e markası bana pek çekici gelmiyordu ilk başta ama bu serinin peelingini o kadar beğendim ki, bu temizleme mendillerini de seyahat vs için pratik olsun diye aldım.


Derma e Very Clear Acne Cleanser; Yağlı ve akne sorunu ciltler için bu "Very Clear" serisi. Temizleyici salisilik asit ve çay ağacı içeriyormuş, denemek için sabırsızlanıyorum.


Andalou Kombucha Enzyme Exfoliating Peel; İçeriğinden anladığım kadarı ile Kombucha dediği şey bir tür greyfurt enzimi, Aktif ve yağlı ciltler için önerilmiş bir ürün. Tanecik içermiyor, orta akışkanlıkta şeffaf, portakal gibi kokan, klasik maske gibi hafta 1-2 defa yüze sürüp, bekletip, durulayarak kullanılacak bir ürün.

Alışverişin en önemli kısmına gelirsek, (gümrüğe takılacak mı heyecanına yani) bu sefer çok hızlı ulaştı ürünler elime. 8-9 gün sürdü sadece. Zaten hem yurt dışında hem de yurt içinde takip edilebilir şekilde kargoluyorlar. (Bu arada kargonun içeriğine farklı birşey yazılması vs. gibi herhangi bir iletişime geçmedim site ile) Yurt içinde de ptt`nin sitesi değişmiş sanıyorum, hemen gözüktü ve gümrük ayrıntılarını da eklemişler siteye. Gümrüğe tabi olup olmadığı, olduysa ne kadar ödeme gerektirdiği vs gibi sütunlarda vardı. Benim alışverişimde o kısımlarda "0" yazıyordu, sorun olmadı yani :) 

Bu arada alışverişinizi yaptıktan sonra, vitacost`un "Order Management" kısmındaki tracking number`a tıkladığınızda DHL`ye ait bir kargo takip sayfası açılıyor ve kargo takibinizi yapabiliyorsunuz yalnız buradan sadece yurt dışındaki hareketlerini takip ediyorsunuz. Yurt içine girdikten sonra ise yine DHL`nin sayfasında sağ kenarda "international delivery" gibi bir numara daha var. O numarayı alıp PTT`nin sayfasından takip etmeniz gerekiyor, aklınızda olsun.



Bir önceki aldıklarıma da gelirsek; (daha önceki alışveriş yazısını buradan okuyabilirsiniz)  Derma e Very Clear Acne Scrub`a bayıldım. Resmen nazar değdirmemek için yazmak istemedim :D Neden bu kadar sevdin derseniz, sivilce konusunda şimdiye kadar kullandığım her türlü üründen daha iyi geldi bana. Şöyle söyleyeyim; her daim 1-2 sivilce olan cildimde, bu ürünü kullanmaya başladığım 1 aylık süre içinde tek bir sivilce bile olmadı. Bu arada suyunu çıkarıp her gün kullanmaya başladım bu ürünü! Üstelik hassas bir ürün de değil. Sert ve yüz için büyük sayılabilecek tanecikleri var ama cildimin baya düzeldiğini görünce umursamadım. Başka bir ürün de kullanmadım bu süre içinde ama yine de tesadüfi ya da tamamen bünyemin dengesi ile ilgili de bir durum olabilir tabi :/ Bu günlerde gün aşırıya indirdim.

Andalou Acai White Tea nemlendiciyi de oldukça beğendim; limonlu gibi bir kokusu, matlaştıran bir etkisi var. Yağlı ciltlerin özellikle yaz aylarında seveceği bir krem sanırım. Ben de yaza saklamıştım kullanmak için çünkü.

Andalou 1000 Rose Göz Kremi; bu kremi ise hiç sevmedim. Çok çok hafif, su gibi bir krem, o kadar hafif ki hiç bir etkisi yok. 

Derma e satan birkaç yerli siteye bakmıştım almadan önce fakat hem ürün çeşitlilği az hem de fiyatları 2 katı yada daha yüksekti. Bu 4 ürünü 42$`a aldım, tanesi 10$ civarı. Bizde satan siteler maşallah 50-60TL fiyat koymuşlar tek ürüne. Sitede 10$ kargo fiyatı var sadece, ama bir arkadaşınızın davet linkini kullanarak onu da bedavaya getirmek mümkün. Benim kodumu kullanarak üye olup, 10$ indirim kullanmak isterseniz,  http://goo.gl/JPPonx linkine tıklayarak üye olabilirsiniz. 30$ üzeri bir alışveriş yaptığınızda 10$`lık kod kullanılabilir oluyor. Böylece kargo ücreti bedava gelmiş gibi oluyor.

Derma e Scrub`dan en kısa zamanda 1 tane daha alacağım sanırım, yıkama jelini de hemen kullanmaya başlayıp, etkisi tesadüfi mi teyid edeyim :) 

13 yorum:

  1. keşme andalou markası burada da olsa denemek istediğim çok ürünü var.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Ben alisveris yapmaya calistim az once ama.takip numarasi verolmeyecegi yaziyordu . Hangi kargo secenegini kullandin acava?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10$ olan standart kargoyu kullandim diye hatirliyorum. Benimkinde de oyle yaziyordu ama veriyor

      Sil
  3. Kombucha Peel'i mersk ettim, bir inceleyeceğim. Glycolic Mask çok güzel kokuyor, ben 15 mllik deneme boyunu kullanmıştım. Her seferinde alayım diyip unutuyorum :) Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kambucha cok guzel kokuyor bana gore de :) digerinin kokusundan hoslanmadim ama ya :))

      Sil
  4. Anadolu markasını çok merak ediyorum. Elimdeki nemlendirici bitince bunu deneyebilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrintili yazmak istiyorum en kisa zamanda ama dedigim gibi yagli ciltler sevecektir diye dusunuyorum.

      Sil
  5. Yaa harika bi yazı olmuş. Vitacost u ben de çok beğeniyorum. Yeni bi sipariş vericem hatta birara. Derma E ürünlerinin yorumlarını ekstra merak ediyorum!
    Bu acne scrub alında oluşan renksiz ya da kırmızımsı komedonları da temizledi mi peki? (tabi komedonlarınız vardıysa:p )
    Güneş kremi olarak vitacost tan neutrogena spf 55 break out free yi şiddetle öneririm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyle bi sorunum yoktu, scrubin etkisini bilemiyrm o yuzden. Diger urunleri de en kisa zamanda yazmaya calisacagim, krem aklimda olsun tavsiye icin tesekkurler. Simdi elimde kiehls var bittikten sonra bakabilirim

      Sil
  6. bu davet olayını hiç anlamadım. Ben bir arkadaşıma davet göndermek istiyorum onun kayıtlı olmaması gerek di mi? Bi de daveti nasıl yapacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz kayit olduysaniz, hesabiniza girip "refer a friend" kismindan bir link olustuyorsunuz, yukarida benim yazimdaki gibi bir adres. Arkadasiniz o adrese tiklayip yeni uye olacaksa, 30dolar uzerinde kullanamk uzere 10dolarlik bir kupon kazanmis oluyor

      Sil
  7. Indirim kuponu icin linki gunceller misiniz?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli