1 Haziran 2015

Note Cosmetics // Luminous Silk Far ve Rich Color Ruj


Uzun zamandır drug store ürünlere merak duymuyorum, almak için heyecanlanmıyorum. Çoğu indirimi es geçiyorum. "Daha az, daha öz" ya da daha havalı duran "less is more" felsefesini benimseme isteğindeyim sürekli ama ne kadar başarılı olduğum tartışılır. Daha "öz" aldığım doğru da, "az" konusunda hala istediğim çizgiye inemedim. 

Note Cosmetics yerli bir marka bildiğiniz gibi, tesadüfen bir arkdaşımın da fabrikasında çalıştığını öğrendiğim zaman ilgimi çekmişti. Sohpet ettiğimizde üretim tesislerinin temizliğinden ve özenli çalıştıklarından da bahsedince iyice ilgimi çekmeye başladı. 





İndirim döneminde "2 al 1 öde" kampanyası yapıyorlar takip edebildiğim kadarı ile, ürünlerin indirimsiz fiyatları da makul ama bu şekilde alınca iyice uyguna geliyor. Ruj 20TL, far 17TL civarındaydı ben aldığımda, kampayada ikisine 20TL ödemiştim sanırım. 


Luminous Silk Tekli Göz Farı 9 numara; farların yapısı çok güzel ve ipeksi bir dokusu var gerçekten. Yumuşacık ve çok kolay sürülüyor. Pigmentasyonu orta, kalıclığı ise orta-az arası oldu bende. 


Renk skalası çok geniş olmasa da, oldukça kullanışlı ve hoş birkaç renk vardı. 9 numara da onlardan birisi bence. Oldukça güzel ton yakalamışlar. Gramaj olarak da kullan kullan bitmeyecek sınıfından. Tekli far olmasına rağmen aynalı ambalajda olması da bir diğer artısı sanırım. İçeriğinde Vitamin E olduğu belirtilmiş ama artısı eksisi olacağını sanmıyorum. 


Rich Color Lipstick 12 ve 13 numara; rujlarından sadece bu seriyi deneyebildim maalesef, bir de long lasting serileri vardı ama deneme şansım olmadı. 


Rich color serisi de isminin hakkını veriyor. Pigmentasyonları çok başarılı ve renkleri çok canlı. Kolay sürülüyor ama hafif bir yağlı yapısı da var. Ben genelde mat rujlar tercih ettiğimden her gün elimin gittiği rujlar olmadı ama kullanılmayacak kadar bir rahatsızlığı da yok. Rujların içeriklerinde de argan yağı ile kakao butter olduğu yazıyor. Hafif yağlı hissiyat bundan kaynaklıdır sanıyorum. Rujların kalıcıkları da orta, hatta iyi-orta arası bile diyebilirim. 




Düz siyah amabalajlarını da ayrıca beğendim! Özet olarak farların yapısına bayıldım, (hatta hissiyat olarak burberry farlardan pek de farklı değiller bana göre) rujların da canlı renklerine. Performansları da birçok drug store ürüne göre fena değil. Fiyat-performans düşünüldüğünde ise daha başarılı oluyor tabii!

Özetle ben demek için geç kalmışım biraz, denemeyenler varsa bir sonraki indirimde baksınlar mutlaka.
Ben de beğenilen başka ürünleri var mıymış onlara bakayım.


3 yorum:

  1. En son 2 kalem farını aldım ben de indirimdeyken, yapıları harika onlara da bi bak mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de gördüm kalem farlarını, hoşuma gitti ama sadece testerları gelmiş, ürünün kendi yokmuş, alamadım öyle olunca

      Sil
  2. Note farlar çok övülüyor. Bir kampanyada denk gelirsem alıp denemek istiyorum . Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli