12 Haziran 2015

Nars Kalem Rujlar // Velvet Matte ve Satin Lip Pencil


Nars`ın kalem rujalrına her Sephora ziyaretimde şöyle bir bakarım "yok ya" deyip geçerim yıllardır. Bunda en büyük etken, tester rujları hiç bir zaman dudağımda denemem sanırım. Mac`de alkollü suya batırdıklarında da pek içime sinmediğinden, orada da denemem genelde. Kaldı ki Sephora`da öyle bir işlem yaptıklarını da görmedim.

Geleyim bu rujlara nasıl ulaştığıma. Sephora`da doğum günü ayınıza özel minik bir hediye olur, gerçi bu yıl bana böyle bir bildirim gelmedi, kaldırdılar mı yoksa bana mı ulaşmadı bilmiyorum. Fakat arada sephora.com`dan da alışveriş imkanı bulduğum için, oradan bir hediye kodu geldi. 1 adet satin, 1 adet mat kalem ruj, her biri orjinal boyun yarısından biraz daha fazla. Oldukça cömert bir hediye olmuş. 


Nars Satin Lip Pencil/ Rikugien; Yumuşak ve sürümü oldukça kolay, hoş duruyor fakat çok özel bir tarafı yok. Hafif parlak bir bitişi var, ıslak-yapışkan bir hissiyatı da yok. Yani güzel bir ruj, her halinden anlaşılıyor fakat kalıcılığı da oldukça başarısız. Benim için, bir rujun yapısı rengi mükemmel olsa bile, 1 saate yok olunca hiç bir anlamı kalmıyor. Bir de opaklık anlamında çok başarılı bulmadım, 2. hatta 3. katı geçme arzusu yaratıyor ama rengi ile alakalı bir durum da olabilir. 


Nars Velvet MAtte Lip Pencil/ Cruella; ise çok başarılı bir kırmızı, ne çok iddialı, ne de iddiasız. Tam kararında, başarılı bir renk bence. Kırmızı sevmeyen beni bile heyecanlandırıyor sürerken. Matte kalem rujların yapısına gelecek olursam da, bayıldım sanırım! (Yalnız genel anlamda mat bitişli rujlarda hoşlandığımı baştan belirteyim) Şimdiye kadar denediğim ürünlerin içinde MAC`in mat serisi rujlarını oldukça başarılı buluyordum fakat Nars onu 2`ye katladı benim için. Mac`in durduğundan çok daha hoş duruyor. "Velvet/kadife" isimlendirmesi boşuna yapılmamış. Cidden kadife gibi, çok temiz bir matlığı var. Kalıcılık anlamında da fena değil. Çok uzun saatler kalıcı olmasa da, hemen ilk kahvede çıkacak cinsten de değil. Yapısı elde denendiğinde ya da fotoğrafta anlaşılacak gibi değil pek, denemeniz lazım. (tabi ben elimdeki cruella rengi için konuşuyorum ama renkten renge yapısının fark edeceğini sanmıyorum.)


Bu rujlarla ilgili en büyük çekincem, kalemtraş ile açılacak olmalarıydı. Kalem şeklinde olmalarının, ince uçlu kalmaları ve bu sayede dudak kalemi olmadan, daha temiz uygulama yapmayı imkan vermeleri gibi bir avantajı var, evet ama keşke çevirmeli olarak açılabilir cinsten olsaydılar. Bu rujları da henüz kalemtraş ile açmayı denemedim, umarım çok fazla ziyan olmazlar.

Nars Lip Pencil`ların fiyatı da 80TL. Ben MAC`leri genellikle üst sınır gibi kabul edip, üzerini pahalı buluyorum ama mat lip pencil`i çok beğenince, elimde glossu olan -ve rengine bayıldığım- dolce vita matte lip pencil`dan da aldım. Henüz elime geçmedi, heyecanlıyım!

Nars ürünlerine Sephora ve Nars mağazaları dışında makyajtrendi.com`sitesinden de ulaşabilirsiniz. 

*************

Birazcik ustu kapali yazmisim; bu dogumgunu hediyesi turkiye Sephora'dan gelmedi. Gectigimiz yil dogumgunu ayinda, alisveris sarti olmaksizin magazaya ugrayip hediyenizi alabilirsiniz diye mail geliyordu ama bu yil gelmedi. Ayni sistem  Amerikada  daha duzgun isliyor belli ki. Orada yasayan arkadaslarimin adresini kullanarak sephora.com'dan alisveris yapiyorum genelde, turkiyeye gelirken getiriyorlar. Dolayisi ile siteye kayitliyim ve alisveris yaptikca belli bir puan birikiyor, belli uyelik sifatlari tanimliyor, hediye kodlari vs veriyor arafa. Bu da dogumgunu vasitasi ile verdigi bir koddu. Hatta bir ust uye sinifa ayni icinde bir de goz kalemi olan versiyonunu hediye ediyordu sanirim. Boyle bir site bizde de olsa ne guzel olurdu!

8 yorum:

  1. Bana da bu sene doğum günü hediyesi olmadı ki ben doğum günü zamanı clarisonic aldım. sephora.com dan alışverişi anlayamadım ben ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim Sephora giderek kotulesiyor mu anlamiyorum :/ sephora'nin amerikada yurt disi alisverisi var normalde, arada orada yasayan arkadaslarimin adresine siparis veriyorum, gelirken getiriyorlar. Daha once de bahsetmistim bikac sefer diye ustu kapali gesmisim ☺ bizde de olsa super olurdu, genelde guzel kampanyalari, hediyeleri oluyor.

      Sil
  2. cruella favori renklerimden çok severek kullanıyorum nars kalem rujları da severim genelde güzel renkleri oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok guzelmis cidden , denemekte baya gec kalmisim :(

      Sil
  3. Kaç yıldır Black Kart sahibiyim daha bir kere doğum günü hediyenizi gelip alın diye mesaj gelmedi. Blogda paylaşmasalar öyle bir olaydan haberim bile olmayacak o derece. Burdaki Sephora'yla yurtdışında ki Sephora' lar arasında dağlar kadar fark var. Yazık.. Bu arada güle güle kullan Cruella' nın rengini bende çok beğeniyorum ama Ruby Woo' yla arasında kaldığım için kışa bıraktım kırmızı aşkımı ^,^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecen yil minicik bi sephora makyaj paleti hediye etmislerdi. Kullanilacak bsy degildi pek ama hic yoktan iyidir demistim. Bana da indirimler gelmiyor mesela cogu zaman, neyi nasil yaptiklarini anlamak mumkun degil. Roby Woo ile renk olarak kiyaslayamam, zevk meselesi ama yapisi Mac'in yapilarindan cok daha guzel bana gore

      Sil
    2. Gecen yil minicik bi sephora makyaj paleti hediye etmislerdi. Kullanilacak bsy degildi pek ama hic yoktan iyidir demistim. Bana da indirimler gelmiyor mesela cogu zaman, neyi nasil yaptiklarini anlamak mumkun degil. Roby Woo ile renk olarak kiyaslayamam, zevk meselesi ama yapisi Mac'in yapilarindan cok daha guzel bana gore

      Sil
  4. güle güle kullan, rengin ikiside cok güzelmis! Almanyadada nars maalesef satilmiyor, aslinda aklimda bir cok ürünü var ama test etmeden siparis etmek hep problemli oluyor, renkler tutmuyor bazen tenimde vs :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli