24 Haziran 2015

Bitenler // Haziran 2015


Febreze Oda Spreyi; Kötü kokuları maskelemek yerine yok ettiği yazıyor üzerinde, ben de severek kullandım, etkiliydi bana göre.


Toni&Guy Kuru Şampuan; Severek kullanıyorum, bunun dışında birkaç marka denedim ama bunu seviyorum, bittiğinde de yenisini alıyorum. Sadece Batiste`yi deneyemedim.

Aussie 3 Min. Miracle Saç Kremi/Maskesi; severek kullandıklarımdan, birçok saç kremine göre daha yumuşak yapıyor saçımı.

Bioderma Sensibio H2O; sürekli aldıklarımdan, birçok alternatifini denedim ama Bioderma iyidir.



Clinique Even Better Nemlendirici; SPF 20 olması güzeldi, Even Better serumu kullanırken destek olsun diye almıştım. Serumu tek kullanmak ya da bu kremle birlikte kullanmak arasında bir fark göremedim. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Kiehls Superbly Smoothing Argan Sampuan ve Saç Kremi; şampuanın performansından hiç memnun kalmadım, krem normaldi bana göre. Almayı düşündürtmedi ikisi de.

Max Factor Lasting Performance Fondöten; indirim zamanı makul fiyata alınabilecek güzel bir fondoten bana göre, yağlı ciltlere uygun, mat bitişli, kapatıcılığı ve kalıcılığı da fena değildi diye hatırlıyorum.

Mac Göz Makyajı Temizleme Suyu; güzeldi ama tam boyunu alır mıyım emin değilim, daha uygun fiyatlı benzer ya da o fiyata daha iyi alternatifler olabilir. 

Clinique Fondoten Fırçası; online alışverişte hediyeydi, fondoten fırçası olmak için çok küçük ama bunun dışında da temizlenmiyor! 1 defa denedim fırçayı, performansı güzel değildi, bir de ne yaptıysam üzerinde kalan fondoten artıklarını temizleyemedim, o yüzden çöpe gidiyor.

Max Factor Wilde Mega Volume Maskara; değişik bir fırça yapısı vardı, kullanırken memnundum ama bittikten sonra tekrar almayı düşünmedim.

Nivea Baby Lips; çoğu kişinin aksine bunlardan hiç hoşlanmadım ben. Oldukça yağay ve oldukça yağlı bir buldum yapılarını, yağlı bir şey yemişim de ağzımı yıkamamışım hissiyatı veriyordu. Uzun süredir kıyıda köşede yer kaplıyordu, artık çöpe gidiyor.


Kiehl`s Blue Herbal Temizleyici; yağlı sivilceli ciltler için önerilen bir seriydi. Kullanalı biraz zaman geçti, ayrıntıları hatırlamasam da sevmediğimi net hatırlıyorum. Sanırım yüzümü çok germişti. 

Sephora Super Suprem Body Butter; içeriği temiz değildir büyük ihtimalle ama bu kremi çok sevmiştim. Normalde pek vücut kremi yada türevleri kullanma alışkanlığım yoktur ama bunun tam boyuna bakacağım kışın.

Kiehl`s Creamyeye Treatment Avokadulu Göz Kremi; bu krem meşhur bildiğiniz gibi, seveni nçok fazla. Ben de bu testerı uzunca süre kullandım. (poşeti iğne ile delerek kullandım, çok temiz ve uzun kullanıldı) Değişik bir krem, ısı ile eriyor ve jel/su kıvamına geliyor. Mağazadaki bayan bana parmaklarımda hafifçe erittikten sonra uygulamamı söylemişti ama ben o şekilde sevmedim. Normal krem kıvamındaki erimemiş halini ise oldukça beğendim. Bu sebeple yazın için değil ama kışın almayı düşündüğüm bir ürün oldu. 

Nars Oil Free Pro Prime Makyaj Bazı; bu ürüne dair pek ayrıntı hatırlamıyorum, hafızamda yer etmediğine göre çok özel bir şey değil benim için.

Giogio Armani Luminous Silk Fondöten; bu fondötenler de oldukça hoş hakkını vermek lazım ama benim için işte budur dedirten cinsten değil maalesef. Elimde tam boyu da var öylece çekmecede bekliyor.  Benim beklentim baya yüksekmiş demek ki, onu karşılamadılar maalesef. 

Uzun süredir mi bitenler yazmıyorum yoksa ürünleri hızlı mı tüketmeye başladım bilmiyorum ama elimde bir bu kadar daha ambalaj olduğundan 2 posta böldüm :)

Bu arada stok çekmecem ve makyaj çekmecem giderek azalıyor. Dayanamayıp aldıklarım oldu yine ama eskisi kadar değil kesinlikle. Makyaj çekmecemden de birçok ürünü anneme verdim. Bu azalma daha da devam edecek umuyorum!


8 yorum:

  1. Ben febrezee den hiç memnun kalmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa neden? Kokusundan mi genel olarak markadan mi?

      Sil
    2. Aa neden? Kokusundan mi genel olarak markadan mi?

      Sil
    3. Markadan canım, kokuyu yok etmede bana göre yetersiz kaldı

      Sil
  2. febrezeden memnun kalmayanlardan biri de benim belki de seçtiğim kokudandır bastıracağına daha da ağır yapıyor kokuyu :-((

    YanıtlaSil
  3. Canım o Nıvea baby lips değil maybelline baby lips :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli