1 Mart 2018

Bitenler // Şubat 2018



Badger Balmlar; çok çok uzun zaman önce almışım, Sleep Balm olan lavantalıydı, diğerini hatırlamıyorum. Temiz, az ve öz içerikli ürünlerdi, ambalajları da çok şirin ama ülkemizde satılmıyor maalesef. Teneke kutularını yıkayıp saklayacağım. 

It Cosmetics CC+; normal şartlarda çok benlik olmayacak bir üründü ama cildimin kuruması ile baya severek kullandım. Kapatıcılığı oldukça başarılı, yağlı ciltlerin seveceğini sanmıyorum ama normal ve kuru ciltler sevecektir diye tahmin ediyorum. Ben tam boyuna geçtim.

L`occitane Creme Mains El Kremi; aslında beğendim ama tekrar alır mıyım emin değilim. Yoğunluğu hemen yanında duran çeşidine göre daha yüksekti ama yoğun nem istiyorsam yine aynı markanın shea butter kremini tercih ederim yeniden alacak olsam.



L`occitane Bademli El Kremi; Çok yoğun olmamasına rağmen güzel nemlendiren bir kremdi, günlük kullanım için beğendim. Ben bu küçük boyları 3`lü kofreler halinde nispeten makul fiyata almıştım. Minicik olmaları dolayısı ile montumun cebinde taşıyıp kullandım hep.

Yves Rocher Mangolu El Kremi; %96 doğal içerik diye lanse edilen bu kremi de fena bulmadım. Yukarıda bahsettiğim 2 kreme göre biraz daha az nem veriyor ama kolay emilmesi ve kokusu güzeldi.

Kiehl`s Avokadolu Göz Kremi; ben bu kremi beğenenler tarafındayım. Çok ölesiye nem verdiğini düşünmüyorum ama kötü bir krem de değil bence. Fiyatı da çok uçuk olmadığı için ara ara tercih ediyorum. 

La Mer Soft Cream; yoğun nem sağlayan ama kolay emilen güzel bir kremdi beğendim ama oldukça yüksek fiyatlı bir marka biliyorsunuz, dolayısı ile devamı gelmeyecek.

Dr Jart+ Dermaclear Misel Su; bunu da beğendim, hatta yılların demirbaşı Bioderma H2O`dan daha çok beğenmiş olabilirim. Fiyatı çok uçuk değildi, bir Sephora alışverişinde tam boyunu alabilirim.

Burberry Brit Rhythm Floral EDT; bu 2. ya da 3. şişemdi. Hafif kokusunu beğeniyorum, kalıcılığı da bende fena değildi. Şimdi değişiklik olsun diye başka bir parfüme geçtim ama o bittiğinde buna geri dönme niyetindeyim. Yalnız benim sevdiğim "floral" olan versiyonu. Aynı isimle bir versiyonu daha var ki onun kokusundan hiç hoşlanmıyorum. 


Ducray Elution Kepek Şampuanı; altta bahsedeceğim şampuanın devam şampuanı, tek başına yeterli değil ama devam şampuanı olarak mantıklı.

Ducray Kelual DS Kepek Şampuanı; ciddi ciddi can sıkan kepek sorunuma bu şampuanla çözüm bulmuştum bir süredir. Son birkaç bitenler yazımda da vardı dolayısı ile. Üstteki devam şampuanı ile birlikte kofre şeklinde online satın alıyorum. Fakat 4-5 şişe bitirdiğim şu günlerde etkisi biraz azalmaya başladı sanki.

Yves Rocher Greyfurtlu Duş Jeli; kokusunu çok beğenerek kullandım, devamını alacağım. 

Nuxe Man Duş Jeli; bunu eşime almıştım, saç için de kullanılabileceği yazıyor üzerinde. Kokusu güzeldi, duştan sonra da bir müddet kalıyordu -ama tabii bizimki biraz bol keseden kullanıyor, onun da etkisi vardır- İkili pakette 35-40TL arasına almıştım, tekrar alabilirim, beğenildi.

Yves Rocher Anti-Chute Dökülme Karşıtı Şampuan; benim bitenlerimin demir başı. Bende ve eşimde işe yarıyor. Eşim yıllardır sadece bunu kullanıyor ben ara ara kullanıyorum.

Pantene Aqua Light Köpük Saç Kremi; yoğun ve ağır saç kremleri benim saç dökülmemi daha doğrusu koparak dökülmesini arttırıyor. Duşta ağır bir saç kremi kullanıyorsam, durulama sırasında elimde kalan saça hayret ediyorum. Bu köpük krem o sıkıntıyı gözle görülür anlamda azalttı. Hızlıca kolay durulanmasını da seviyorum, etkisini de yeterli buluyorum. Bittikçe alacağım ürünlerden oldu benim için. 

Geçen ay nasıl olduysa çok fazla ürün bitirmişim, bir bu kadar daha vardı fakat çok uzun olmaması için ikiye böldüm. Kalanları da birkaç gün sonra yayında olacak. 

10 yorum:

  1. Ay ben Şubat ayında neredeyse hiçbir şey bitiremedim; valla tebrikler! Avokadolu göz kremini ben de seviyorum ama daha anti-aging, anti-oksidan kremleri daha çok tercih ediyorum. Yenilerini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık ben de ekstra icerikli kremlere baksam iyi olacak sanki 🙄 elimde biraz daha ürün var ama bittiktek sonra ne almalıyım hiç fikrim yok 🤔

      Sil
  2. baya ürün bitmiş tebrikler.. it cosmetics ürünlerini çok merak ediyorum fırsat olursa deneyeceğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de anlamadım nasil bu kadar ürün birikti 😀 cc kremi basarili buldum, yagli ciltler haricindekiler sever diye tahmin ediyorum

      Sil
  3. Ducray'ı bir ara ben de kullanmıştım. Şampuanların en iyisini de kullansak sanırım saçlar bir süre sonra alışıyor, etkisizleşiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef tam da oyle oluyor 😔 simdi aklimda baska bir sampuan var, elimdeki ducray de bitince ona geceyim olmazsa buna gere donerim diye dusunuyorum

      Sil
  4. en sevdiğim yazılarınızdan biri! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem yazmasi hem de okumasi zevkli oluyor 😊❤

      Sil
  5. Dr Jart+ Dermaclear Misel Suyu Sephora 'da deneyip beğenmiştim. Elimdeki Biodermaları bitirince daha alıcı gözüyle inceleyeyim en iyisi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de elimde sevmedigim 1 tane misel su kaldi sadece. Bittikten sonra ben de dr jart alma fikrindeyim 👍

      Sil

Yorumlarınız değerli