12 Mart 2018

Bitenler // Mart 2018



Mac Prolong Wear Ruj; mavi alt tonlu bir pembeydi, zamanında baya sevmişim herhalde ki bitmiş, artık bu pembeleri yakıştıramıyorum kendime. Fakat bu serideki rujları hala beğeniyorum. Genelde kullandığım mat seriye göre daha ince, daha kalıcı ve daha yumuşak.

Nars Audacious Maskara; kötü değildi ama benim beklentimi çok da karşılayamadı, tek tek ayıran iğne gibi ince plastik bir fırçası vardı. Tam boyunu almayı düşünmüyorum.

Bobbi Brown Smokey Eye Maskara; bana göre vasat bir üründü, pek olumlu bir şey hatırlamıyorum hakkında.

Flormar Precious Curl Maskara; uygun fiyatlı maskaralar arasında popülermiş sanıyorum, arkadaşım önermişti, hatta bunu da o almıştı bana. Yoğun kıl fırçası vardı, ben de beğendim. Fiyatına göre iyi iş çıkartıyordu, denk gelirsem tekrar alabilirim bunu.



Korres Vanilyalı Vücut Sütü; düzenli vücut nemlendiricisi kullanma alışkanlığım olmadığı için benim elimde biraz süründü ama hem kokusu, hem içeriği hem de dışındaki karton ambalajı çok güzeldi. %98 gibi yüksek bir oranda doğal içerikti. Üzerinde "petrol yok, alkol yok, parfüm yok, paraben yok...vs" diye uzayıp giden çarşaf gibi bir liste vardı. Bir yerde karşıma çıkarsa tekrar alabilirim bunu.

Yves Rocher Tonik/Misel Su; ben misel su niyeti ile kullandım ve bana aşırı gelen bir parfüm kokusu vardı. Sonrasında da yüzümü duruladım. Tekrar alacağım bir ürün değil. Ben Yves Rocher`in cilt bakım ürünlerini genel olarak pek beğenmiyorum sanırım.



Loccitane Ultra Rich Body Cream; bu vücut kremi %25 shea butter içeriyordu, çok beğendim. Elimde birkaç tane testerı vardı, resmen bitmesin diye azar azar kullandım. Ellerimin hayli kuruduğu kış zamanında el kremi olarak da çok beğendim. Fiyatı yüksek olmasına rağmen önümüzdeki kış alıp el kremi yerine kullanabilirim.

Loccitane Fabulous Oil; yine güzeldi ama çok etkilenmedim.

Loccitane Makyaj Temizleme Yağı; tek kullanımlık bir testerdı, aslında makyaj temizleme yağı aradığım şu günlerde iyi denk gelmiş olsa da, tek kullanımda etkilenmedim. Belki 2-3 sefer daha kullanıp tartabilseydim karar verebilirdim.

Waso Havuç Özlü Nemlendirici; bunu tek kullanımda oldukça beğendim. Tabii tek kullanımda beğenilen şey etkisinden ziyade anlık bıraktığı hissiyat oluyor. Cilt bakım ürünleri de genelde anında güzel hissiyat bırakıyorsa içeriğinde masum olmayan bir şeyler oluyor, almadan bir bakmak lazım. Waso serisi doğal içerik gibi lanse edilse de içerik anlamında pek masum bir seri değil.

The Body Shop Drops of Youth Uyku Maskesi; değişik ve ortalama bir üründü benim için. Gece kullanılmak üzere sırada bekleyen çok fazla ürünüm oluyor genelde. Üst üste çok fazla ürünü karıştırmayı da sevmediğimden bu ürüne gelene kadar daha etkili bulduğum ve daha güvendiğim ürünler olduğu için kullanamadım. Bir ara el kremi olarak tüketeyim bari dedim ama o şekilde de verdiği nem çok yetersiz oldu. Dolayısı ile dolu olmasına rağmen çöpe gidiyor.

Herborist Black and White Maskeler; bu iki maske birlikte satılıyordu, üst üste kullanılan kil maskei ve nem maskesiydi yanlış hatırlamıyorsam. İtalya`da Sephora`dan güzel bir beklenti ile almıştım. İlk aldığımda açıp 1 defa kullanmıştım sonra kenarda kalmış. Açılalı da çok uzun zaman geçmiş, aklımda kalan olumlu bir etkisi olmamış.

La Roche Posay Effaclar K(+); bu bakım kremini cildimde sivilce ya da benzer bir bozulma, pürüz vs olmaya başladığı durumlarda kullanıyorum. Çok mucizevi bir etkisini görmesem de daha çabuk toparladığını düşünüyorum. Yapısı da ince ve kolay emilebilir olduğu için nemlendiricinin altına, makyajın altına vs kullanmakta bir sıkıntı yaratmıyor. Elimdeki benzer ürünler bittiğinde bunu tekrar alabilirim.

Procsin Siyah Maske; bunca zamandır bende hiç deneme isteği uyandırmamış bir üründü fakat bir gün bir youtube videosuna denk geldim. Hem siyah noktadan hem de ince tüylerden kurtulmak için oldukça övülüyordu. Dolayısı ile denemek istedim, denemez olsaydım. Tüm yüzüme güzelce sürdüm ama çıkartma aşaması tam bir işkence oldu. Çıkartırken yüzümdeki tüyleri de aldı ama hem çok fazla acıdı hem de yüzüm kıpkırmızı oldu. Kızarıklığı ve hassasiyeti saatlerce geçmedi, kullandığıma kullanacağıma pişman oldum. Daha sonra 2-3 sefer sadece burnuma denedim. Bu şekilde kullanıldığında burun bantlarına göre kıvrımlara daha iyi temas ediyor olsa da performansı daha düşük geldi bana. Tüp dolu olmasına rağmen çöpe gidiyor.


Böylece yine dolu çekmecelerden bir şeyler azalmış oldu. Bu arada bir süredir dikkat ettiğim ihtiyaç dışı cilt bakım ürünü almama durumu da fena gitmiyor. Kampanyalara, indirimlere ve yeni ürünlere eskisi kadar atlamıyorum ve son 2,5 aydır ihtiyaç dışı pek alışveriş yapmadım. Haa tabi önümüzdeki zamanlarda almak üzere gözümü Sunday Riley`lere dikmiş olabilirim orası ayrı 🙈

2 yorum:

  1. Yves Rocher cilt bakım ürünlerinden ben de pek hazetmiyorum. Elixir 7.9 serisi dışında beni etkileyen bir ürünü olmadı... Shisedo Waso color smart nemlendiricinin ciltteki duruşunu çok beğendim; yazı fondötensiz geçirebilirm gibi hissettiğimden tam boyunu alacağım :) Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. yves rocher ve black mask hakkında ben de aynı şekilde düşünüyorum.. hatta bütün yapışan maskeler o kadar çok canımı acıtıyor ki hepsini çöpe atacağım ben de :-((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli