26 Mayıs 2015

Cellublue // Selülit Masaj Aleti

İsmi bile kulağa itici gelen selülit mevzusu malumunuz, nedense yaza doğru bizde bir "ne yapsak, ne etsek" hareketlenmesi başlıyor ama aslında her mevsim müzdarip olduğumuz bir şey. Artık ezbere bildiğimiz ama benim kendi adıma hala yapamadığım, spor, bol su tüketimi (benim beynime bol kahve ve kola tüketimi diye kazınmış, silinmiyor bir türlü) ve sağlıklı beslenme gibi temel adımları geçersem, masaj, fırça ve bu tarz vakum gibi etkilerle dolaşımı hızlandırmanın gerçekten etkili olduğunu düşünüyorum. Hatta daha önce de söylemişimdir ama annem bir ara sadece masajla selülitlerinden %90-95 kurtulup, ağzımı açık bırakmıştı. 

Cellublu da geçtiğimiz yıl benim elime geçen küçük ve pratik bir vakum aleti. (Alet demek de pek doğru değil aslında) 1, 1,5 ay kadar düzenli şekilde kullanıp gözle görülür bir azalma yaşamıştım geçen yıl. Avuç içine rahatlıkla sığabilen küçük bir şey. Uygulamak istediğiniz bölgeye önce herhangi bir vücut yağı sürmeniz gerekiyor sadece, daha sonra hafifçe sıkıp cildinize vakup uygulayarak, o bölgede dolaştırıyorsunuz. Ben selülit masaj yağı kullanmıştım daha etkili olur düşüncesi ile. Dikkat edilmesi gereken tek nokta vakum etksini ayarlamak sanıyorum. Dozunu kaçırdığınızda rahatsızlık veriyor ve canınızı acıtabiliyor. 

Ben günde max. 5dk kadar ve 1-1,5 ay süre ile kullanabildim ve selülitlerde azalma gözlemledim, tavsiye edildiği üzere 10-15 dk düzenli uygulama ile daha iyi sonuçlar alınabileceğini düşünüyorum. Daha ayrıntılı bilgi için sitelerine bakabilirsiniz. Online olarak da bu sitede satılıyor ve 18€ civarı bir fiyatı var. 

Son zamanlarda popüler olan bir diğer yöntem de kuru fırça bildiğiniz gibi. Henüz sonuç görecek kadar düzenli bir deneyimim olmadı onunla ama ilk bakışta cellublu`nun her kullanımdan sonra kolayca yıkanabilir olması, taşımak için daha pratik ve küçük olması artı tarafları, masaj yağı kullanımının zorunlu olması ise eksi tarafı. Kuru fırçanın güzel yanı krem, yağ, vs. gibi hiçbir şey gerektirmemesi. Yine de vakum etkisi fırçalamaktan daha çok işe yarar gibi düşündürüyor bana. Deneyip göreceğiz.

*Firma gönderisidir. 

1 yorum:

  1. ben çok faydasını gördüm kullandığımda cildim gerçekten pürüzsüz oldu şimdi yine başlayacağım ara vermiştim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli