21 Mayıs 2015

Kiehl`s // Clearly Corrective SPF 30 Renkli Göz Kremi


Kiehls`in bu kremi ilk çıktığından beri dikkatimi çekiyordu. Kiehl`s genel olarak dikkatimi çeken, sevdiğim bir marka zaten ama SPF içeren gözaltı kremi, hem de renkli, benim geçen yaz arayıp arayıp bulamadığım şeydi. Normalde Kiehl`s çok kolay ulaşabildiğim bir marka değil ama evime nispeten yakın ve ulaşımı kolay bir Kiehl`s olduğunu keşfedince yakın zamanda 2 defa ziyaret ettim :D Göz kremini de erteleyecektim bir süre daha ama deneyip beğenince dayanamadım. 




"Clearly Corrective" cildi aydınlatmaya yönelik bir seri bildiğim kadarı ile, ben daha önce serinin serumundan memnun kalmış, (yazısı burada) nemlendiricisinden memnun kalmamıştım. Öyle olunca bu kreme de biraz korkarak yaklaştım ama benim için olumsuz bir yanı olmadı. 


Ürün 15ml`lik ambalajda, böyle ince bir ucu var. Kullanımı kolay ve ürün ziyanına izin vermiyor. Altta gördüğünüz kadar minik bir miktar her iki gözüm için de yeterli oluyor. Mağazadaki danışman ısrarla göz kapaklarıma da sürmemi söylemişti ama kremi çabuk bitirmemek adına sürmüyorum :p 


Ürün tek renk üretilmiş. Gerçi bana oldukça uyan bir ton oldu ama 2-3 renk seçeneği daha olsaymış daha çok kişiye hitap edebilirmiş. Açığa yakın, bej alt tonlu diye tanımlasam yanlış olmaz sanırım. 


Etkilerine gelirsek; bu krem gözaltlarına hem anında aydınlık vermeyi hem de koyu halkaları kalıcı gidermeyi vaad ediyor. Sürüldüğünde güzel bir aydınlatıcı görevi görüyor gerçelten. Günlük makyajımda çok severek ve içime sinerek kullanıyorum. Koyu halkalar, morluklar gibi bir sorunum olmuyor genelde, o yüzden zaten ince aydınlatıcılar bana yeteri geliyor. Kiehls`in de yapısını oldukça beğendim, benim çizgilerime dolmadı kullanım sırasında. Transparan pudra ile sabitlemediğim aydınlatıcılarım çoğunlukla bu sorunu yaratıyordu ama bu ürün ile sabitleme ihtiyacı da hissetmiyorum pek. 

Koyu halka görünümünü kalıcı olarak gidereceği vaadine gelirsek; bilemiyorum! Yine de aynı serinin leke serumunun etkisini düşündüğümde vaadlerini orta düzeyde karşıladığını hatırlıyorum. O yüzden bu kremde de öyle olabilir diye düşünüyorum. 

Bir de asıl alma nedenim SPF 30 olması var tabii, açıkçası geçen yaz gözaltlarım için güneş kremi aramış ama içime sinen birşey bulamamıştım. Büyük güneş gözlüklerini ve şapkaları sevmediğim, hatta normal boyuttaki güneş gözlüklerinden bile sıkılıp ilk fırsatta çıkartmaya çalıştığım için, gözaltlarımı güneşten çok fazla koruyamıyorum, yaz sorunda yüzümün aksine (yüzüm için SPF 50 PA +++ kullanıyorum her zaman) karardıklarını ve kötü gözüktüklerini fark ediyorum. Geçen yılki arayışımda Clinique`de SPF 20 bir gözaltı kremi bulmuştum ama onun da anti-age özelliği olduğundan fiyatı oldukça yüksek gelmişti. Kiehl`s hem aydınlatıcı hem güneş kremi ihtiyacımı aynı anda karşıladığı için oldukça beğendim. 

Kiehl`s "BB krem" tanımı kullanmıştı bu kremi tanıtırken, ben de kesinlikle katılıyorum. Yüzümüze sürdüğümüz BB kremler gibi düşünülebilir, güneş koruması var, ince yapılı, hafif renk eşitlemesi sağlıyor, aydınlatıyor ama kapatıcılığı yok. Cildiyle fazla sorunu olmayanların hafif BB kremlere bayıldıkları ama sorunlu ciltlerin illa da fondoten olsun, BB yeterli gelmiyor dedikleri hikaye. Günlük makyajınızda yoğun gözaltı kapatıcıları kullanıyorsanız bu ürün size yeterli gelmeyecektir. Bu durumda sadece SPF`sinden faydalanmak üzere baz gibi kullanmanız gerekecek. Ona da ne kadar ihtiyacınız olduğunu düşünerek karar verin. Dediğim gibi benim için ideal bir ürün oldu, yanında gözaltlarıma da kalıcı fayda sağlarsa ne ala, sağlamazsa da üzülmem çünkü diğer ihtiyaçlarımı fazlasıyla karşılıyor. Benim için tek olumsuz yanı 109TL`lik fiyatı sanıyorum. Biraz yüksek bulsam da, 1 yıla yakın süre yetecek ve ekstra aydınlatıcı ihtiyacımı da ortadan kaldıracak diye düşünerek aldım.

İçerik istesi de bu şekilde;


Kiehl`s Clearly Corrective Dark Circle Perfector SPF30, 15ml, 109TL


2 yorum:

  1. Çok merak ettim. Ancak markanın birçok ürününün bende alerji yapması ve hiçbir zaman tester bulunamaması yüzünden merak ettiğim ürünleri deneyemiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa üzüldüm boşver o zaman, tester konusunda da genelde bonkör davranıyorlar ama popüler ürünlerin testerı olmuyor pek sanırım

      Sil

Yorumlarınız değerli