3 Kasım 2015

Nars // Dolce Vita Velvet Matte Kalem Ruj


Kalem rujların pratik olmayacağını, daha doğrusu açarken kayıp olacağını düşündüğümden uzunca bir süre uzak durduğum bir üründü. Aklımda Nars`ın dudak ürünlerinden birini denemek varken, "Dolce Vita" renginin sosyal medyadaki popülerliğine karşı koyamadım.


Nars "Kadifemsi Mat" diye sınıflandırmış bu ruju. Kesinlikle katılıyorum. Mac`den bildiğim Mat duygusu bu rujda yok. Tamamen mat görünümde olmasına rağmen, daha yumuşak, daha hafif. Çizgilere dolma gibi bir sorun yaşatmıyor bana.

Hissiyatı Mac`in mat rujlarından daha hoş fakat kalıcılığı daha düşük. Ortalama yada ortalamanın birazcık üzerinde diyebilirim.


Renk konusunda ise söyleyebileceğim pek bir şey yok! "Dolce Vita" cidden çok çok hoş bir renk. Nude desem tam değil, pembe desem tam değil. Çok doğal ve hoş duran bir renk. Bende bir de gloss`u var bu rengin. Onu da oldukça beğeniyorum. İnternetteki görsellerden gördüğüm kadarı ile ojesi ve allığı da nefis. Bu renge dupe olarak ne olabilir diye baktım şöyle bir ama, uygun fiyatlı bir alternatif gözüme çarpmadı. 

Fiyatı (80TL) Nars skalası için normal sayılsa da, ruj kategorisinde yüksek. Yine de yapısının güzelliği ve rengin orjinalliği fiyatını kamufle edebilir gibi düşündüğümden satın almıştım.

Bu kalem rujlar hakkında tek sıkıntım tam da tahmin ettiğim gibi açma konusunda oldu. Aldığım büyük boy 2 kalemtraşla da düzgün açılmıyor maalesef. (Aynı şekilde Max Factor`un kalem rujlarını da açamıyorum) Nars kalem rujlar için kalemtraş tavsiyeniz varsa alırım 

10 yorum:

  1. Sephoranın ikili kalemtraşını tavsiye ederim onunla açıyorum ben Nars ın kalem rujlarını;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir ruj gerçekten,flormarın supermatte serisinden 212 numaralı rujun dupe olabileceğini okumuştum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, ben nars kalem rujları ikili essence kalemtraş ile açıyorum. Gayet uygun yerleşiyor kalem, açma esnasında herhangi bir sıkıntı yaratmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyeniz üzerine ben de aldım, bu sefer işe yaradı teşekkürler :)

      Sil
  4. Yazınız için teşekkürler, çok açıklayıcı bilgiler veriyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  5. Bu renge yakın daha uygun fiyatlı ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bakma fırsatım olmadı ama flormar super matte 212 tavsiye edilmişti yukarıdaki yorumlarda. Ona bakabilirsiniz denk gelirseniz

      Sil

Yorumlarınız değerli