28 Ekim 2015

Bitenler // Ekim 2015



Gliss Ultimate Color Şampuan; indirime denk geldiği için aldıklarımdan. Ne artı ne eksi bir özelliğini görmedim, tekrar almam.

Clear Dökülme Karşıtı Şampuan; sıklıkla kepek problemim olduğundan, kepek şampuanı demirbaşlarımdan genelde. Clear`ın bu versiyonu da en sevdiklerimden.

Duru Duş Jeli; ortalama bana göre.

Yves Rocher Dökülme Karşıtı Şampuan; etkili bulduğum, sürekli aldığım ürünlerden. Şimdi boyutunu da büyütmüşler daha güzel olmuş.



Clinique Göz Makyaj Temizleyici; beğeniyorum ama orjinal boyuna 60-70TL verecek kadar değil.

Sephora Göz Makyaj Temizleyici; fena bulmadım, fiyatı da fena değilse alınabilir ama özellikle armam sanırım.

Mac Göz Makyaj Temizleyici; Mac sanki diğer ikisinden daha iyi ama bunun da fiyatı makyaj temizleyici için yüksek.

Burt`s Bees Ballı El Kremi; geçen yıl severek kullandım, doğal içerikli olduğu için daha da çok seviyordum ama kokusu biraz ağır. Bu yıl bunun yerine Kiehl`s in body butterını almayı düşünüyorum.

Bee Beauty Vanilya&Cheesecake Vücut Peelingi; uzun süredir oldukça sevdiğim ürünlerden. Kokusunu oldukça beğeniyorum ama bıraktığı yağlı his herkes tarafından sevilmiyor.

Veet Çift Taraflı Sir Ağda; çok kullanışsız ve işe yaramaz bir üründü. Zaten kısa sürede satıştan kaldırılması da beni destekliyor. Benim aldığım uzun zamandır çekmecenin dibinde kalmış, çöpe gidiyor.

Bobbi Brown CC krem; sevdiğimi daha öncede yazmıştım sanırım, yaza doğru almayı düşünebilirim.

Cyrene Argan Milk Serum; bu ürünün genelde çok sevildiğini okudum ama ben yüzümde değil elimde denemiştim sadece. Bıraktığı hissiyat güzeldi ama gereksiz sıvı bir ürün sanki.

Loreal Excellence Saç Boyası; saçımı evde boyadığım zamanlarda sadece bunu kullanıyorum. Oldukça memnun olduğumdan başka marka deneme ihtiyacı hissetmedim.



Ojeler; eskiyen ya da renklerinden dolayı kullanmadığım birkaç ojeyi de ayıkladım. İlk 4 rengi hangi akla hizmet almışım bilmiyorum. Fotoğrafta normal gözükseler de tırnakta hoş durmayan cırtlak renkler. Geriye kalanlar da yapıları bozulmuş olanlar. Bu arada içlerinde 1 adet de Clinique oje var. Çok eski olmamasına rağmen bozulmuş, 30 küsur liraya satılan bir oje için şaşırtıcı bir performans.

3 yorum:

  1. Yves Rocher şampuanda ben de 3. şişedeyim. Pek bi memnunum ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 23. bile olabilir :) esim surekli onu kullaniyor ben etkisini yitirmesin diye bazen ara veriyorum ama yilin cogunda kullaniyorum.

      Sil
  2. Yves Rocher ın bu şampuanı daha önce dikkatmi çekmemişti. Mevsimsel geçişlerde dökülmeleri artıyor, normalde çok fazla saç dökülmesi sorunum olmasa da ürünü merak ettim o_O

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli