13 Ekim 2015

Blog Satışı // Ekim 2015



Ürün bolluğundan sıra gelmeyen birkaç parçayı daha blog satışı için ayırdım. Ürünlerin hepsi iyi durumda, bir kısmı çok az kullanıldı, bir kısmı hiç kullanılmadı.



Urban Decay Naked Basics 2; 50TL 
The Balm Nude Tude ; 20TL 
Mac Paint Pot Groundwork; 35TL
Mac Beauty Powder // Hot Sensation Rengi; 40TL



The Balm Balmsai; 30TL 
(Bloga swatch koymak dışında birkaç rengi 2-3 kez kullanıldı) 



Mac Toledos Allık // Kindergarten Red ; 45TL
(2-3 sefer kullanıldı)

***********************************************************************
Ödemeyi sadece havale/eft yolu ile (yapıkredi bankası) kabul edebiliyorum.

Kargo alıcıya ait (Cumartesi günü, satılan ürünlerin hepsini topluca PTT kargo`ya vermeyi düşünüyorum)

Almak istediğiniz ürün için modamasallari@hotmail.com `dan iletişime geçebilirsiniz.

5 yorum:

  1. Merhaba,the balm balmsai paletini almak istiyorum

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, modamasallari@hotmail.com a mail atarsaniz odeme bilgilerini verebilirim

    YanıtlaSil
  3. Balmsaiyi almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgileniyorsanız modamasallari@hotmail.com adresine mail atın lütfen

      Sil
  4. Mac pudra ve paint potu ben aldım, hızlı yolladığı ve özenle paketlediği için çok memnun kaldım. Alışveriş yapmakta çekinmeyin, son derece güvenilir ve kibar bir hanım kendisi :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli