5 Kasım 2015

The Body Shop // Çay Ağacı Yüz Maskesi


Çay ağacı yağının bir çok faydası sayılsa da, özellikle sivilceler üzerine etkili denilen ürünlerden bir tanesi bildiğiniz gibi. Hal böyle olunca, yağlı sorunlu ciltler için olan ürünlerin içeriğine sıkça eklendiğini görüyorum. 



Bir indirim döneminde, satış görevlisinin övmesine dayanamayıp aldığım TBS`nin Tea Tree Face Mask`ı da bunlardan birisi. 


Bu maske hakkında uzun uzadıya yazacak bir şeylerim yok maalesef. Olumlu tarafı cildimde kuruluk yaratmaması, germemesi oldu. Fakat bunun dışında belirgin bir etkisini göremedim. 

"Normal, yağlı ve lekeli ciltler için kullanımı uygun" denmiş. Bence yağlı cildi arındırmada yeterli değil. Sivilce ve leke üzerinde etkilerini görmek için uzun vadede düzenli kullanım gerektirir diyelim hadi, ama kullanım sonrası belirgin bir berraklık, arınmışlık hissi de yaratmıyor gibi. 

Ürün için kötü diyemem ama oldukça sıradan bulduğumu ve bittikten sonra tekrar almayı düşünmediğimi söyleyebilirim. 


Aynı serinin bir de çay ağacı yağı vardı, bununla birlikte onu da almıştım. Yine satan arkadaş, "bu yağın müptelası bir çok müşterim var" şeklinde konuşunca dayanamamıştım :) Sivilcelerin üzerine lokal olarak uygulayıp bir fayda sağlamasını beklediğimde, hiç bir işe yaramadığını gördüm. Bu sebepten bu maskenin de uzun vadede bir etki sağlayacağını düşünmüyorum. 



Merak edenler için maskenin içeriği de bu şekilde;


Çay ağacı yağı mı etkisiz kaldı, TBS`nin ürünleri mi etkisiz kaldı diye düşünürken, bu yağı içeren başka marka bir ürünün etkilerinden oldukça memnun kaldım (derma e very clear scrub, onu da yazarım ayrıca).  

Özet olarak The Body Shop`un Çay Ağacı Yağı içeren iki ürünü de bana çok yetersiz ve etkisiz geldi. Aranızda kullananlar var mı? Çünkü birkaç yerde olumlu yorumlar okuduğumu da hatırlar gibiyim. Biz mi anlaşamadık acaba sadece ?



3 yorum:

  1. Çay ağacı yağı oranı baya düşükmüş o yüzden etkili olmamıştır bence. Sanırım bu seri gerektiğinden fazla ilgi görüyor:) Etkili olduğu kişi çok azken faydasını görmeyen epey kişi okudum.
    Kore ürünlerine merak saldım buara ve Ciracle markasının red spot cream i hakkında çok güzel şeyler yazılmış görsellerle. Bir sonraki roseroseshop veya testerkorea alışverişimde alıncak listemde:) Siz de bi göz atabilirsiniz ürüne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi maskenin iceriginde az, yagi da bir ise yaramadi maalesef :/ ben de biraz gereksiz abartildigini dusunuyorum. Henuz kore piyasasina el atmadim ama tavsiyeler kenarda dursun, tesekkurler :)

      Sil
  2. Ben de bu serinin yuz yikama jeli ve gozenek sikilastiricisini kullandim indirimde die aldim 3 al 2 ode yuz yikama jeli iyi ferah ama gozenek sikilastiricisini tavsiye etmiorm bi etkisi yok belki baz kullanmiorm ben onun yerine hic birsey surmemekten iyidir die suruyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli