8 Mart 2012

Makyaj Malzemeleri İçin Magnet, Kendin Yap #7

Makyaj malzemelerinizi ne şekilde, nerede tutuyorsunuz bilmiyorum ama benim en yakındığım konulardan birisidir. Öyle aman aman 100`lercede yok ama genede sorunlu. Ben en son kullanmadığım büyük boyda olan ürünlerin hepsini bi kutuya kaldırdım, açılan yerlere makyaj malzemelerimi biraz daha yayarak ve sınıflandırarak koydum. Hiç yoktan iyidir aslında aradığını bulmak değil asıl olay.  Hepsinin sıra sıra göz önünde olmasını seviyorum, yoksa hep aynı ürünü kullanıp duruyorum. 

Bu fikre gerçekten bayıldımmm! Ama fikre geçmeden önce şunu belirtmek istiyorum ki yabancı bloglarda çok iyi "diy" projeleri oluyor. Çok beğendiklerimi paylaşıyorum doğal olarak ve kaynağını da belirtiyorum. Ama çoğu blogda da aynı projeleri görüyorum, paylaşmışlar. İyi güzel hoş ama bi de resimlerin altına şimdi şöyle yapıyoruz, böyle yapıyoruuuzzz diye kendileri yapmışlar gibi yazmıyorlar mı çok gülüyorum!

Bu blog sahibesi çocuklu bir kadın heralde ki bolca çocuklarla ilgili paylaşımlarda bulunmuş ama aradan çocuksuzlara da bir şeyler çıkıyor :))

Biraz uğraş isteyen bir proje ama sonuç muhteşem olmuş bence!


Blog yazarının deyişiyle işe bu super ugly frame :) ile  başlıyoruz!


Hemen çerçeveyi güzelleştirmiş ve eskitme yöntemi ile boyamış, arkasını da metal plaka ile kaplamış.


Daha sonra da makyaj malzemelerine küçük mıknatısları yapıştırmış.



Fırçalar, kalemler için de böyle bir şey kullanmış.


Veee sonuç budur :)


ya da bu


ya da buuu

Tabi makyaj malzemeleriniz markası Mac, Nars falan olursa daha şık duruyor :))




2 yorum:

  1. ne güzel bi fikir cnm, hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  2. evet ya ben,m de çok hoşuma gitti ama yapamadım bir türlü. Odamda onu asacak boş duvar yok :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli