23 Nisan 2013

CLINIQUE: Chubby Stick Far 07 Pink&Plenty

Chubby Stick nasıl bir zaafiyettir bilemiyorum, göz farları da çıktıkları ilk günden beri aklıma takılmış durumdaydılar. Bir iki yorumda da beğenildiğini okuyunca, dayanamadım ve aldım onu...


Normalde toz pembe farlardan pek hoşlanmıyorum ama chubby`nin toz farlardan daha iyi duracağını düşündüm, bahar da geliyor madem soğuk renklerden biraz uzaklaşmak lazım diye düşündüm.


Chubby`ler kalem şeklinde bildiğiniz gibi, arkasından çevirerek açılıyorlar. Stick orta sertlikte, çok yumuşak kremsi bir yapıda değil. Sürdükten sonra yapış yapış bir his bırakmıyor kesinlikle. 



Renk konusunda da yanılmamışım. Pembenin duruşuna bayıldım, toz farlardan çok farklı duruyor. Pembe diye aldığımız toz farlar genellikle pembeden başka her rengi veriyor. Chubby Stick Pink & Plenty 07  içinde hafif altın ışıltıları da olan tam bir pembe duruyor göz kapağında.


Kalıcılığını da beğendim. Bu sabah erken saatlerde sürdüğüm far gün boyu olduğu gibi kaldı, akşam eve geldiğimde hafif bir azalma vardı. 

Chubby stick farı internetten aldım, zira hala standlarda chubby intense`ler bile yok... Ürün 3 gr ve 49 TL
Clinique online alışverişleri çok seviyorum, bu 2. alışverişim oldu, ilkinde ufak bir kargo sorunu yaşamıştım ama bu alışverişim aldığımın ertesi günü elime ulaştı. 


Tester olarak da, severek kullandığım take the day off göz makyaj temizleyicisi ve even better leke serumu seçtim. Bir de "trendus" kampanya kodunu kullanarak, minik superdefense lip balmı ekledim sepete.


Onun da çok tatlı bir rengi ve ışıl ışıl duruşu var... Bu ekstra hediye işine bayılıyorum doğrusu...

12 yorum:

  1. aa ben de bu rengi almak istemiştim ama başka aya kaldı artık :) güle güle kullan canım çok güzeller. Bu arada ekstra hediye işini ben de çoook seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben pembe pek sevmem normalde ama bu çok hoşuma gitti, kesinlikle almalısın :) testerlar almam için bahane oluyor bana da resmen :))

    YanıtlaSil
  3. açık renk farları cok severim pratik duruyor ama chubbyleri pek sevemedim ben bir denemek lazım önce
    güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim, ben de denemek istemiştim ama piyasada yok ki :( Aslında şöyle yarı miktarda 3 rengi kompinleyip satsalar çok iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  5. ben sahsen cok benzetiyiorum Revlon'un lip balmlarina ... :)

    YanıtlaSil
  6. renk çok hoşmuş ama yağlı gözkapaklarımda çizgilenir diye korkuyorum :(

    YanıtlaSil
  7. @belle Amie; kesinlikle :) ama Revlon pek bulunmuyor buralarda.

    @kitten; bşy diyemem o konuda, bende o tarz bi sorun olmuyor. Performansı toz fardan daha güzel ama genede belli olmaz tabii

    YanıtlaSil
  8. ben internetten alışveriş yaparken çekiniyorum biraz ürün konusunda, ama bu hediyeler beni de çok cezbediyor açıkçası. hangi siteden alışveriş yaptığını sorabilir miyim?
    cevap için şimdiden teşekkürler..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  9. @adsız: www.clinique.com.tr :)

    YanıtlaSil
  10. Benimde aklıma düşen bunun dudak için olanları var onlar hakkında birşey biliyormusun iyilermidir acaba değermi 50Tl ye :/

    YanıtlaSil
  11. @kokoş: onlardan da almıştım, burada yazmışım http://modamasallari.blogspot.com/2013/03/clinique-online-alsveris.html

    50tl eder mi bilemiyorum, sonuçta mucize bişey değil ama güzel ürün, ben pişman olmadım aldığıma :)

    YanıtlaSil
  12. Okudum canım teşekkürler,yani öle çok memnun kalmamıssın anladığım kadarıyla nemlendirmesi ve birşey içmeden etmeden sonra çıkmaması güzel geldi banada.
    cliniquelerde anneler gününde %15 indirim olacak dediler bana hafta sonu ykm ye uğradığımda,orada varmı bilemiyorum ama aklnda olsun seninde.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli