19 Nisan 2013

MAKYAJ SÜNGERİ: Sephora ve Eklips

Çalışma hayatına her geçen gün biraz daha ayak uyduruyorum. En büyük adaptasyonum makyaj süremi 3`de 1`ine indirmek oldu sanırım (6.30 saat uykuya alışmamdan sonra tabii) Bazen far ve rimeli çantaya atıp okulda sürdüğüm de olmuyor değil!


Tabi bu acele makyaj durumunda fondöteni fırça ile sürmek hayal. Fırçalara alıştığımdan beri, elimle sürmek de istemiyorum. O yüzden en pratik yol süngerler diye düşünüyorum. 2 tane süngerden bahsetmek istiyorum...




Eklips süngerler Gratislerde 4.5tl`ye satılıyor, benzer fiyat aralığında Watsons`larda da böyle bir sünger var. Bu süngerlerin orjinali Beauty Blender marka olanı bildiğiniz gibi. Ebay`de, Amazon`da 15$`dan başlıyor fiyatları ve ebay`dekilerin çoğu da orjinal değil diye düşünüyorum. Türkiye`de satılıyor mu bilmiyorum, belki Sephora` larda olabilir, varsa da fiyatı uçmuştur eminim. Neyse Eklips`e dönelim biz.  


Şekli şemali oldukça sevimli ve pratik. İnce tarafı ile burun kenarlarına, göz altlarına kolayca fondöten/kapatıcı uygulanabiliyor. Bu süngerleri kullanmadan önce suya batırıp, fazla suyunu sıkıp nemli şekilde kullanmak gerekiyor ama ben o şekilde kullanmaktan hiç hoşlanmadım. Nemli olduğunda fondötenin yapısını bozuyor gibi geliyor bana, bir de ıslat-sık falan vakit kaybı. Kuru halde kullandığımda ise fondötenimi bir miktar emiyor maalesef. Özetle çok memnun olmasam da, kullanmama engel olacak boyutta değil.


Kırmızı renkli olan ince sünger ise Sephora multipurpose makeup sponge. Bu sünger de Sephora`da 25-30TL civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam ama ben indirimdeyken almıştım :) diğer süngerle kıyaslarsam tek eksisi ucunda sivrilik olmadığından göz altı için uygun olmaması ama oval ucu ile burun kenarlarına ve kaç arasına rahat uygulama imkanı veriyor. Fondöteni de diğeri kadar emmiyor kesinlikle. Bu sebeple Sephora`yı daha çok severek kullanıyorum. Temizlik konusunda da, ikisini de sabunla yıkayıp kurutuyorum, bir sorun olmuyor. İşte böyle...

8 yorum:

  1. Eklips i bende kullanıyorum. ıslatarak hiç denemedim ama kuruyken fondöteni içiyor resmen. yine de pembiş pembiş seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. @gonca gp; islatinca daha az emiyor fondoteni, zaten kutusunda da islatarak kullanin yaziyor. ben alisamadim ama bi dene istersen

    YanıtlaSil
  3. eklips süngeri bende almıştım. Islakken de kuruyken de maalesef ürünün yarısı gidiyor..Pudra için kullanıyorum artık..Sephora süngerden memnunum.İşyerimdeki makyaj çantama attım..Fırça kadar olmasa da işimi görüyor..

    YanıtlaSil
  4. @nilgün: ucuz etin yahnisi misali :) Orjinalini de denemek lazım aslında.

    YanıtlaSil
  5. eklipsin süngerini bende almak istiyorum.ilk gratis alışverişimde bu sünger olacak sanırım.. bu arada banada beklerim:) melekceyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Concealer rahat suruluyor mu ve suruldugunde dogal duruyor mu acaba :-)

    Bende bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. @balbocegi; aslında rahat sürülüyor, doğal durmaması için bi sebep yok ama ben aceleyle süngeri gözüme sokmamak için göz pınarlarıma doğru olan en dip kısımları elimle düzeltiyorum yine de

    YanıtlaSil

Yorumlarınız değerli